środa, 22 czerwca 2022

[PRZEDPREMIEROWO] : Rocker Project - Alexa Lavenda

Ojciec bardzo dbał o to, żebym nigdy nie uwierzyła w siebie ani nie próbowała samodzielności. Rodzice trzymali mnie na smyczy, pod kloszem, spod którego nigdy mnie nie wypuszczali."


Tytuł
: Rocker Project 

Seria

Autor: Aleksa Lavenda 

Tłumaczenie: - 

Liczba stron: 320

Liczba rozdziałów: 12

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater:  Kornelia, Alesk

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Lipstick Books

Data premiery: 29.06. 2022

Ocena: 9/10


 Nel, żyje w złotej klatce. Jej ojciec wymaga od niej bycia perfekcyjną córką w każdym calu. Uwikłany w niebezpieczne interesy próbuje wciągnąć dziewczynę w aranżowane małżeństwo. Alex jest wokalistą w znanym rockowym zespole, czasami zbyt szybko puszczają mu nerwy, czego konsekwencje poniesie już wkrótce. Mimo że pochodzą z różnych światów, a dzieli ich chyba wszystko, znajdują wspólny język – pasję do muzyki.

Co to była za historia! Uwielbiam książki tej autorki, ale ta zdecydowanie jest moją ulubioną. Rocker Project jest przepełniona emocjami, a bohaterów nie można nie polubić. Już teraz wiem, że z pewnością wrócę do tej powieści, bo dzięki świetnemu stylowi Alexy sprawia, że czytelnik czuje się tak, jakby znalazł się w środku akcji. Gorąco polecam! Kinga Litkowiec

Cudowna, romantyczna i trudna do odłożenia opowieść o Nel, która pragnie wyrwać się z pozornie idealnego życia, w którym ma wszystko oprócz wolności. Pewnego dnia dziewczyna postanawia postawić się ojcu i zawalczyć o swoje szczęście. To książka dająca nadzieję. Mówiąca o tym, że każdy z nas zasługuje na miłość. Polecam! Patrycja Strzałkowska

(Opis z Lubimy Czytać)


Jeśli ktoś cię kocha, ty to wiesz, czujesz i nigdy nie musisz o to żebrać. Jeśli ktoś cię kocha, chce twojego dobra, jego miłość jest bezwarunkowa i nie próbuje cię nią kontrolować."


Kornelia to dziewczyna, która można powiedzieć ma wszystko. Jej ojciec jest biznesmenem i dobrze im się powodzi. Jednak gdy popada w długi i przyjmuje propozycje, by Kornelia została żoną jednego z rosyjskich mafiosów. Dziewczyna jest szantażowana i musi robić to co rodzice od niej wymagają. Czara goryczy przelewa się w momencie, w którym nakrywa swojego potencjalnego męża na seksie z inną panienką. Postanawia uciekać, tak jak jej starsza siostra lata temu. Jedzie w Bieszczady, gdzie był domek jej ukochanej babci. Liczy na spokój, jednak w domu obok pojawia się mężczyzna, który wywróci jej życie do góry nogami. Ale czy unikną niebezpieczeństwa? 

Aleks to muzyk popularnego i odnoszącego sukcesy zespołu rockowego. Skandal jaki wybucha z udziałem chłopaków zmusza ich do chwilowo wejścia w cień. Aleks wybiera się do swojego domu, by w spokoju przeczekać i odpocząć po intensywnych wydarzeniach. Jednak jego uwagę przyciąga prosta dziewczyna, której chce pomóc. Czy uda im się stworzyć coś trwałego? 

Lubię książki Alexy. I tym razem się nie zawiodłam. Ta 320 stronnicowa książka dostarczyła mi wielu emocji. Śmiałam się, uśmiechałam, bałam i mocno kibicowałam bohaterom. Autorka ma lekki styl. Nie przynudza nas opisami, a akcja jest wartka i co chwilę coś się dzieje. Mamy też sceny 18+, które również przypadły mi do gustu i stanowią dodatek. 

Życie Kornelii nie było łatwe. Pozbawiona była można powiedzieć miłości rodziców i była ich marionetką. Jeśli by się sprzeciwiła straciła by to co tak kochała. Straciła by możliwość gry na wiolączeli. Dla mnie było to okrutne. Kto tak może traktować własne dziecko? Jak kartę przetargową do umozenia długów. Za to rodzina Aleksa była totalnym przeciwieństwem i uśmiech mam do tej pory jak o nich myślę. No Kochani ludzie! ❤️ 

Okładka bardzo mi się spodobała. Pasuje do powieści i ten pan jest idealny! Książka pokazuje nam, że czasem warto odciąć się od tego co sprawia, że jest nam w życiu źle. Ze warto zaryzykować i spróbować żyć po swojemu, bo to nasze życie, którego nikt za nas nie przeżyje. Bardzo spodobała mi się ta historia. Bohaterowie byli z krwi i kości których łatwo można było polubić i to nie tylko pierwszoplanowi, bo rodzice czy rodzeństwo Aleksa to magia! ❤️ Jestem usatysfakcjonowana po lekturze i bardzo serdecznie Wam polecam! ❤️ 


Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie wydawnictwu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger