niedziela, 31 grudnia 2023

Podsumowanie roku

 




Dzień dobry! ❤️

Witam się z wami jak co roku 31 grudnia, by podsumować rok. Także w tym nie mogło być inaczej. Choć był to trudny rok. Zarówno pod względem prywatnym, jak i tutaj blogowym.

Blog i Instagram:

Zaniedbałam was okrutnie zarówno tutaj jak i na Instagramie. Wiele obowiązków, wiele przytłaczających rzeczy, które sprawiły, że nie miałam ochoty w głębsze zainteresowanie tymi profilami, ale plan na 2024 rok jest taki, by to zmienić. By być tu też z wami. Postów w tym roku było znacznie mniej niż w ubiegłych latach. Ale też dlatego, że mniej czytałam. 

Niezmiennie dziękuję wam za Wasze zaangażowanie, komentarze, serduszka pod postami na ig, bo to wiele dla mnie znaczy! ❤️ 

Czytelniczo:

W tym roku nie wiem co się zadziało, ale nie zapisałam żadnej z przeczytanych książek 🙈 na pewno było ich ponad 90, ale ile dokładnie... Niestety kiedyś usiądę i spiszę je wszystkie. 

Najlepsza książka roku:

"Ostatni dzień lata", która była książką, której było mi trzeba w tym konkretnym momencie życia.

Ale tych najlepszych było znacznie więcej, więc zachęcam do odwiedzenia starszych postów. 

Najgorsza książka roku:

"Nubia. Przebudzenie", która okazała się totalną klapa.

"The Candidates. Panna Richwood" podobieństwo do Rodziny Monet, co również okazało się porażką.

Wydawniczo:

W tym roku udało mi się wydać 3 książki. 

"Autostradę przez życie", która inspirowana jest po prostu życiem, codziennością. Nie ma w niej przerysowanych bohaterów czy akcji. Myślę nad kolejną częścią, bo materiału mam aż nadto.

"Zasypani" to kolejna świąteczna historia ode mnie. Malownicze miasteczko, sprzedawca choinek i zimowy klimat. Idealna historia na zimowe wieczory (nie tylko święta!).

"Let's Fall in Love" czyli antologia Grupy Literackiej Force, w której wzięłam udział. To opowiadania różne, ale ze wspólnym wątkiem. Miłością. Więc Równie gorąco wam polecam.

Wszystkie 3 książki znajdziecie na Legimi!


Dziękuję wam za ten rok. Mam nadzieję, że 2024 będzie dla mnie łaskawszy i będziemy tu się świetnie bawić, bo mam kilka pomysłów i oby udało mi się je zrealizować! ❤️ Życzę wam dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, miłości. Spełniajcie marzenia! Niech 2024 rok przyniesie wam dużo radości! ❤️ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger