piątek, 26 kwietnia 2024

Skradziona tożsamość - Monika Magoska-Suchar


Wejście w jej tożsamość wydawało mi się jedynym dobrym rozwiązaniem, ale dopiero czas pokaże, z jakimi konsekwencjami się to będzie wiązało



Tytuł: Skradziona tożsamość 

Seria: Spadkobierca  (Tom 1) 

Autor: Monika Magoska-Suchar 

Tłumaczenie: 

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohaterowie: Mila, Shin

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron: 

Liczba rozdziałów: - 

Wydawnictwo: Pascal (Love Book) 

Ocena: 9/10

Holly umarła. Ktoś zabił ją na moich oczach. A teraz trafiłam do nie swojego domu i miałam spać w nie swoim łóżku, bo kilka godzin wcześniej podszyłam się pod Holly.

Holly i Mila są z wyglądu identyczne, choć nie mogłyby być bardziej różne – pierwsza to idealna córka, druga jest w rodzinie czarną owcą. Krótko przed wylotem do Japonii, gdzie Holly ma objąć lukratywne stanowisko guwernantki, dziewczyna ginie w tajemniczym wypadku. Skłócona z rodziną i pozbawiona środków do życia, Mila czuje, że nie ma innego wyjścia – musi przyjąć tożsamość swojej bliźniaczki.

Szybko odkrywa jednak, że perfekcyjna Holly skrywała wiele sekretów, a nowa praca obejmuje obowiązki, jakich nigdy by się nie spodziewała. I to nie względem chłopca, którym ma się zajmować, a jego ojca – przystojnego i niebezpiecznego Shinjiego Sakai, przyszłego bossa japońskiej mafii. Mężczyzny nieznoszącego sprzeciwu, który oczekuje od niej pełnego posłuszeństwa.

W co takiego wplątała się moja siostra? Holly, jeśli tak wyglądało twoje życie, to naprawdę nie chcę być jego częścią.

(Opis z Lubimy Czytać)

W Japonii to błogosławieństwo i przekleństwo jednocześnie. Mogę kupić sobie wszystko, prócz bezpieczeństwa i spokoju. Do końca życia będzie to moją bolączką.

Zaczniemy moi drodzy dziś od końca. Okładka tej książki, jest tak fantastyczna, piękna, że nie możecie przejść obok niej obojętnie! A do, tego ta treść! 🔥

Holly i Mila to bliźniaczki, których nie można wręcz rozróżnić. No może poza ubiorem i charakterem, ale gdy jedna wejdzie w rolę drugiej, są nie do podrobienia. Tylko czy to gra warta świeczki? 

Ja uwielbiam motyw właśnie wcielania się w kogoś kim się nie jest. Dostarcza to dreszczyku emocji, czy Bohaterce się ucz, czy może zostanie zdemaskowana? A tu dodatkowo na jaw wychodzą tajemnice, intrygi. No dzieje się bardzo dużo! Ale powiem wam, że jak już usiądziecie to nie odłożycie tej książki, ani na chwilę. Tu nie ma nudy. Cały czas akcja pędzi do przodu, porywając nas ze sobą. Ja nawet się nie zorientowałam kiedy przełożyłam ostatnią stronę. Nikt mi nie przeszkadzał i po prostu dałam się porwać. 

Cóż z mafią japońską książek nie czytałam i mogę śmiało przyznać, że ta bardzo przypadła mi do gustu. Z początku ciężko było mi wyobrazić sobie japończyka zamiast jakiegoś wiecie włoskiego mafioso, do których  przez lata przywykłam, ale ogólny rozrachunku wyszedł na plus. No i mamy tu trochę scen erotycznych, ale Monia pisze je tak, że jest 🔥, a nie zażenowanie. 

Nie pozostaje mi nic innego jak gorąco zachęcić was do sięgnięcia po tę pozycję. Naprawdę warto! ❤️ 

Pa. Pragnę drugiego tomu na już! ❤️ 

Współpraca reklamowa z wydawnictwie Pascal 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger