piątek, 26 lipca 2024

Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes


- Podrywasz tak wszystkie swoje pacjentki?

- Tylko te, które przeżyły.



Tytuł: Kiedy odszedłeś 

Seria: Lou Clark  (Tom 2)
Autor: Jojo Moyes 
Tłumaczenie:  
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans
Bohater/Bohaterka: Lou
Narracja: 
Liczba stron: 
Liczba rozdziałów:  
Wydawnictwo: Znak Jednym słowem 
Ocena: 10/10

NOWE EKSKLUZYWNE WYDANIE WIELKIEGO BESTSELLERA!
UWIELBIANA SERIA O LOU CLARK W NOWEJ ODSŁONIE!
„Kochałam mężczyznę, który otworzył przede mną cały świat, ale sam nie kochał mnie na tyle, aby w nim zostać. A teraz za bardzo się bałam, żeby pokochać mężczyznę, który mógłby pokochać mnie”.
Lou nie ma pojęcia, jak dalej żyć. I trudno jej się dziwić. Zwykłe przetrwanie kolejnego dnia wymaga od niej niemal nadludzkiej siły. Ale pamiętając o obietnicy złożonej ukochanemu, stara się znajdować nowe powody, dla których warto czekać na jutro.
W obcym, szarym Londynie czeka na nią wiele niespodzianek. Niektóre powodują przyspieszone bicie serca i rumieniec na twarzy. Inne – odbierają mowę i na nowo wyciskają łzy z oczu.
Kiedy odszedłeś to nie tylko historia o podnoszeniu się po utraconej miłości, lecz także inspirująca opowieść o nowych początkach.
Historia, która stała się światowym fenomenem. Druga książka bestsellerowego cyklu Jojo Moyes o Lou Clark.
„Życie jest krótkie, prawda? Oboje to wiemy. No więc co, jeśli to ty jesteś moją szansą? Jeśli ze wszystkich rzeczy to właśnie ty najbardziej mnie uszczęśliwisz?”
(Opis z Lubimy Czytać)


Zrozumiałam, że mogę być centrum czyjegoś wszechwświata, czyimś powodem, aby nie odchodzić. Zrozumiałam, że mogłam wystarczyć.

Drugi tom emocjonalnej serii, która na całym świecie jest już rozpoznawalna. Czytał*ś tę serię? 

Ja przepadłam w niej lata temu. Wtedy dopiero zaczynała pojawiać się gdziekolwiek. Teraz myślę, że słyszał o niej już każdy. Drugi tom to pełna emocji bomba. Jak żyć po stracie ukochanej osoby? Jak znaleźć w sobie siłę do wstania choćby z łóżka? Jak dalej funkcjonować? 

Na przykładzie Lou autorka pokazuje nam, że żałoba to długi i skomplikowany proces. Nasza zwariowana Lou  z pierwszej części jest obecnie zupełnie inną osobą. Stara się jakoś żyć, nie zapominając o Willu i starając się dotrzymywać danej mu obietnicy. Znajduje pracę, kupuje mieszkanie ot zaczyna jej się układać. Ale w środku nadal tęskni i cierpi. A gdy w jej życiu pojawia się mężczyzna, pozwala sobie znów coś poczuć. Jest złakniona miłości i bliskości, a z Samem wydaje się znów nabierać barw. Nie jest sama. Prócz chłopaka ma też Lily, a kim ona jest? Musicie dowiedzieć się sami. 

To piękna, wzruszająca i zawierająca w sobie cudowne wnętrze książka. Pochłonie was od pierwszych do ostatnich stron. Sprawi, że łza zakręci się w oku, ale i uśmiech zagości na twarzy. To powieść o wychodzeniu z żałoby, depresji, ale też sile miłości i odnajdywaniu siebie. Gorąco wam polecam i zachęcam do zapoznania się z całym cyklem 🥰

Współpraca reklamowa z Znak Jednym słowem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger