poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Q&A # 1


Hejka!
Ostatnio męczyłam was byście zadawali mi pytania. Więc nadszedł czas by poznać moje odpowiedzi na nie. Q&A podzieliłam na 2 części w każdej po 16 pytań.  Zatem zapraszam.


1. Jaka książka - z dotychczas przeczytanych w 2017 roku - okazała się najlepsza?
O rany pierwsze pytanie, a ja już nie wiem! :D Kurcze ciężko mi tak bo było na prawdę wiele takich książek, a mamy dopiero początek maja! Na pewno "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury, "Tysiąc pięter" - Katharine McGee, "Bez szans" - Mia Sheridan, "Zima koloru turkusu" - Carina Bartsch.

2. Wymień 3 książki, na których Polską premierę czekasz najbardziej.
Kurcze ciężko mi tak bo nie mam na co czekać. Na pewno "Confess" - Colleen Hoover (premiera: 10 maj), ale tak to nie wiem co bym chciała tak bardzo. Pewnie bliżej premier, albo jak już coś wyjdzie to w tedy będę szaleć :D

3. Czy zdarzyło Ci się nie doczytać książki? Jeśli tak, to dlaczego?
Oj i tu mnie macie. Mam mnóstwo takich książek, które zaczęłam, a nie skończyłam. Powód dla wszystkich jest jednakowy bo albo to styl tak ciężki, że mnie odrzucało, albo fabuła książki nie była dość ciekawa, by mnie zainteresować już podczas czytania. 

4. Najdłuższa seria, którą przeczytałaś lub czytasz to...
W sumie trochę serii porzuciłam bądź zapomniałam o nich. Ale najdłuższą całą przeczytaną (dobra bez ostatniego tomu bo go nie kupiłam jeszcze xD) są "Pamiętniki Wampirów" - L.J.Smith ♥ Love takie, że hej :D 

5. Ekranizację której książki chciałabyś zobaczyć?
"Tysiąc Pięter" - Katharine McGee lub "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury, ale wiem, że choć je mocno kocham to bym po ekranizacji do nich nie wróciła :( chyba, że to ja byłabym od scenariusza, kostiumów, scenografii i w ogóle, to w tedy tak :D

6. Oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie są Twoje ulubione, a jakie postanowiłaś porzucić, bo nie przypadły Ci do gustu.
Lubię seriale, kilka porzuciłam nie dlatego, że mi się nie podobają tylko przeważnie nie mam czasu oglądać, bo wolę poczytać czy ogarnąć bloga xD Ale oglądam Supernatural, Shadowhunters, TVD, Lucifer. Oglądałam Przyjaciół, Plotkarę ♥ Ostatnio zakochałam się w Niania w wielkim mieście - polski serial, ale taki świetny. 
 
7. Od czego zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Czytałam już od małego. Bo najpierw czytali mi rodzice, potem ja czytałam książeczki dla dzieci. W podstawówce pamiętam wypożyczałam Franklina czy jakieś inne takie krótkie bajki i aż do gimnazjum dostawałam nagrody za najlepszego czytelnika w klasie xDD Powiem wam, że dużo tu zrobił mój tata bo miał na prawdę pokaźną liczbę książek do których wracał i wraca nadal, więc wzięłam z niego przykład :D

8. Długo myślałaś nad założeniem bloga, czy to było raczej spontaniczne?
Mój blog nie powstał z myślą o recenzjach :D Pisałam na nim dawniej opowiadania i stąd taka nazwa bloga. Jak w archiwum wejdziecie w 2013 rok znajdziecie tam opowiadania xD Potem dopiero jak wzięła mnie nie moc pisarska stwierdziłam, że napisze pierwszą recenzję i zachęcę kogoś do czytania, i tak już zostało. 2 lata w czerwcu będzie ♥
 
9. Lubisz sięgać po mało znane książki? Czy może wolisz takie popularne?
Raczej sięgam po znane książki, ale zdarza mi się czytać książki o których nie wiedziałam, że istnieją bo ich promocja przebiegła cicho, albo nie było jej w cale. Ogólnie lubię być inna i jak każdy zachwyca się czymś to jestem bardziej sceptyczna ;D Tak mam np z 50 twarzami Greya :D Normalnie mnie trzepie jak to widzę xD
 
10. Czytasz książki polskich autorów?
Od niedawna mogę śmiało powiedzieć, że TAK ! ♥

11. Czym sugerujesz się przy wyborze książek? Mają dla Ciebie znaczenie opinie w internecie, opinie znajomych, okładka czy może opis? 😀
Opisu nie czytam praktycznie nigdy, chyba że okładka jest średnia to w tedy albo opis albo otwieram książkę i czytam pierwszą kartkę by określić styl. Ale największą uwagę przyciąga ... okładka ♥ 
 
12. Czujesz presję, aby przeczytać jakąś książkę, gdy o autorze jest wszędzie głośno? (Np. J.K. Rowling, Sapkowski, Remigiusz Mróz)
Nie. Tak jak w pytaniu 9 mówiłam, im większe zamieszanie tym gorzej dla książki. Z twojego przykładu nie czytałam nic bo po prostu nie dam rady xD 
 
13. Książki z jakiego gatunku lubisz najbardziej? 😀
Młodzieżówki, romansidła, erotyki, fantastyka, przygodowe :D
Każdy gatunek byleby była ciekawa i dobrze napisana :D 
 
14. Które wydawnictwo lubisz najbardziej? 😀
Amber, MAG, Otwarte, Filia.
 
15. Które wydawnictwo według Ciebie tworzy najładniejsze okładki?
Filia, otwarte, SQN też ma śliczne okładki ♥
 
16. Gdy piszesz recenzje, chcesz żeby były one poważne czy raczej śmieszne?
A to zależy od mojego humoru i odczuć po przeczytanej książce. Bo czasem śmiesznie mi wychodzi jak jadę po jakiejś książce negatywnie ;D Ale ogólnie to nigdy nie zastanawiałam się, czy chcę by było poważnie czy śmiesznie więc wychodzi jak się uda :D

Do zobaczenia w kolejnym Q&A już niebawem! :D Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach poniżej :D 

10 komentarzy:

  1. Zakazane życzenie to też moja ulubiona książka tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie zawsze mogę powstrzymać się od niedoczytywania książek, nawet jak są bardzo złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie cieszy odpowiedź na pytanie 10! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 11 i 13 odpowiedziałabym tak samo! Super wyszło ci to Q&A, czekam na drugą część! <3
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, Justi - mamy dopiero początek maja xD Hahaha <3
    Ja też się nigdy nie zastanawiam czy recenzja ma być śmieszna czy nie - po prostu piszę!
    Zakazane życzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne Q&A. Z chęcią zapoznam się z drugą częścią. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie udało mi się skończyć mnóstwa książek XD W moim przypadku zazwyczaj fabuła niezbyt do mnie przemawiała.
    Mnie w tym roku najbardziej ujęły książki Ann Brashares. W końcu nadrobiłam zaległości w "Stowarzyszeniu Wędrujących Jeansów" XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej staram się zakończyć już zaczętą powieść, ale mam kilka wyjątków, np.: "Kłamstwa Locke'a Lamory", która fabularnie mnie nie wciągnęła czy "Chłopak z sąsiedztwa" autorstwa Sabatini, która była nudna.
    "Zakazane życzenie" jest świetne ♥
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. SQN ma genialne okładki, jednak Otwarte też ma śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogę robić za Zahrę, jeśli ty jesteś reżyserką :*
    Kocham okładki SQN <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger