poniedziałek, 16 października 2017

[Zapowiedź]: Arsen - Mia Asher

 
Tytuł: Arsen. Opowieść o nieszczęśliwej miłości
Tytuł oryginału: Arsen
Autor: Mia Asher
Format: 143x205
Oprawa: miękka
Liczba stron: 450
Tłumaczenie: Iga Wiśniewska
ISBN: 978-83-65830-39-5
Cena: 39,90 zł

Wydawnictwo Szósty Zmysł

Premiera: 15 listopada 2017



Najbardziej kontrowersyjna książka, jaką przeczytasz w tym roku. Poruszy cię, pochłonie i emocjonalnie rozłoży na łopatki.

Pokochasz tę historię, albo znienawidzisz, ale nie pozostaniesz wobec niej obojętna.

I długo jej nie zapomnisz...

*

Wystarczyło jedno spojrzenie…

Jestem oszustką.
Jestem kłamczuchą.
Moje życie to jeden wielki bałagan.

Kocham mężczyznę.
Nie, kocham dwóch mężczyzn…
Tak sądzę.

Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę.
Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem.

Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą.

Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia.
Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.



Niesamowicie emocjonalna, chwytająca za serce, uzależniająca lektura.
Gail McHugh, autorka bestsellerów

I jak? Skusicie się? 

12 komentarzy:

  1. Raczej nie mogę klimaty, ale rzeczywiście brzmi całkiem ciekawie.

    giraffe-and-books.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, dwóch mężczyzn, miłość, romans - nie, nie, to nie dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że tak! Nie ma innej opcji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce różne opinie. Przeważały takie, w których bohaterka była negowana. Nie przepadam za trójkątami w książkach, ale myślę że w końcu dam jej szansę :) W końcu nie mogę opierać się tylko na innych opiniach, dobrze byłoby wyrobić sobie swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę, jednak muszę poczekać na opinie, bo jednak czytałam też kilka recenzji, gdzie główna bohaterka była nie lubiana przez recenzentów.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem jej ciekawa już czeka na mnie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. No chyba sobie nie wyobrażasz mnie z tą książką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger