piątek, 20 października 2017

Mini Maratonowy TAG książkowy v3

Dzień dobry!
Już po raz 3 przychodzę do Was z TAGiem, który powstał przy pomocy dziewczyn, należących do Mini Maratonów Czytelniczych na Facebooku. Link do grupy znajdziecie TUTAJ  . Zachęcam do dołączenia, bo wiele ciekawych akcji się tam dzieje! :) A teraz odpowiedzi ;D A i jeszcze jedno jeśli klikniecie imiona dziewczyn przeniesie Was na ich blogi. Zapraszam <3

Ola K., czyli książkowa grupa najlepszych przyjaciół (Jellyfish)
Na pewno taką grupę przyjaciół spotkamy w Twoim śladem - Meredith Walters, ale też w Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame
Jellyfish, czyli książka, którą chcesz w końcu przeczytać (Ola K.)
To ja wybieram Gus'a - Kim Holden. Strasznie mam na nią ochotę, ale jeszcze na półce braki, więc trzeba to nadrobić. 
 
Meredith, czyli najlepszy retelling bajkowy (KittyAilla)
W sumie to nie wiem, czy mogę do tego zaliczyć Zakazane życzenie - Jessica Khoury. Ale jeśli mogę, a mogę (jam tu jest panem xD) to właśnie ona ♥
KittyAilla, czyli bohater, który świetnie pisze (książki, wiersze, opowiadania etc.) (Meredith)
No i przypomina mi się Maybe Someday - Colleen Hoover, gdzie Sydney i Ridge komponowali muzykę i teksty, które swoją drogą są genialne ♥

Lilith Jones, czyli ulubiony film, który nie musi być ekranizacją książki (Justyśka)
Kocham Szybkich i wściekłych wszystkie filmy ♥ Dodatkowo Do utraty sił, TAXI. Są to filmy, które mogę oglądać bez przerwy i mi się nie nudzą ;D
Justyśka, czyli czym kierujesz się kupując książki (Lilith Jones)
Oczywiście okładka. Jestem okładkową sroką i to ona ma na mnie największy wpływ. No czytam czasami tył książki, ale to głównie okładka. Chyba, że kupuję coś co polecają blogerzy, to już inna bajka bo kieruję się opinią.  

Aleksandra B., czyli najlepsza książka z damską bohaterką (Kot Amator)
Uwielbiam Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski, gdzie Camryn jest silną, niezależną kobietą. 
Kot Amator, czyli piosenka, która idealnie oddaje klimat twojej ulubionej książki (Aleksandra B.)
Dla mnie muzyka jest istotna, ale nie najważniejsza. Mogę żyć bez słuchania piosenek i ciężko mi coś tutaj wybrać. Będę banalna i powiem Maybe Someday i cała ścieżka dźwiękowa idealnie oddaje sens tej powieści. 

Bookworm, czyli książka, która działa jak lekarstwo - zawsze poprawia ci samopoczucie (Dominika K.)
Mmm... Lato koloru wiśni - Carina Bartsch, to książka, o której wystarczy, że pomyślę, a już mi lepiej. 
Dominika K., czyli pierwsza książka, którą świadomie wypożyczyłaś z biblioteki i zapadła ci w pamięć (nie lektura) (Bookworm)
O raju, wiecie, że nie wiem? Na pewno były to Kumpelki, randki i... które do tej pory darzę ogromną sympatią ♥

Paulina Ochęcka, czyli książka, po której przeczytaniu dopiero stwierdziłaś, że bardzo Ci się podobała (Lilijka)
W sumie nie mam tak. Ja albo od początku się zakochuje, albo kiszka ... 
Lilijka, czyli książka, która rozbawiła cię dialogami bohaterów (Paulina Ochęcka)
No to jak już wspominałam Lato koloru wiśni, ale również i Ja, Diablica, czy Szeptucha - Katarzyna Berenika Miszczuk. Idealne książki na jesienną chandrę :D
 
Magic Wizard, czyli twoja najukochańsza seria z dzieciństwa, do której powracasz/ kontynuujesz ją (KittyAilla)
Noo to ... Pamiętnik Księżniczki - Meg Cabot, wróciłam do niej po kilku latach, właśnie w tym roku, no i kiedyś może i do Kumpelek wrócę ;D
KittyAilla, czyli książka w której główny bohater lubi mieć wszystko pod kontrolą (Magic Wizard)
 Nie wiem, czy o taki przykład chodzi, ale w sumie Asa z Too Late - Colleen Hoover był takim bohaterem, że musiał mieć wszystko idealne. 

6 komentarzy:

  1. Też chętnie wracam do Pamiętników księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na tag. Muszę w końcu przeczytać coś autorstwa Hoover. Pamiętam gdy uwielbiałam "Pamiętnik księżniczki" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłabym do Meg Cabot - to może być na pewno niezwykłe przeżycie :D
    Tyle książek jeszcze przede mną - dzięki za przypomnienie :D
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakazana życzenie i Ja, diablica <3 Szeptucha jeszcze przede mną :D A Pamiętniku księżniczki nie czytałam, ja czytałam To ja Lucy z takich książek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Gusa" bardzo mocno. Dla mnie była to pozycja genialna i wiem, że na pewno do niej wrócę. "Do utraty sił" - przepiękny film na którym ryczałam jak głupia :D Koniecznie muszę sobie go wkrótce przypomnieć :) Bohater, który musi mieć wszystko pod kontrolą? Prawie wszystkie erotyki i new adult :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger