czwartek, 26 maja 2022

[PRZEDPREMIEROWO] : Stay with me. Zaryzykuj dla mnie - P. D. Hutton [PATRONAT]

   Pamięć bywa zawodna. Myślałem, że doskonale pamiętam, jak wyglądało jej spojrzenie. Byłem przekonany, że potrafię narysować każdą plamkę w jej tęczówkach, a jednak nie mogłem się bardziej mylić.


Tytuł
: Stay with me. Zaryzykuj dla mnie 

Seria: Stay with me (Tom 2) 

Autor: P. D. Hutton 

Tłumaczenie: - 

Liczba stron: 375

Liczba rozdziałów: 34

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater: Spencer, Seth 

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: WasPos 

Data premiery: 08.06.2022

Ocena: 10/10



On: Zakochałem się w Spencer Faith niemal od pierwszego wejrzenia. Była piękna, nieustraszona i nikomu nie pozwalała się do siebie zbliżyć. Kiedy dowiedziałem się, że jest to ta sama kobieta, z którą Alex próbuje mnie zeswatać, już dawno przepadłem z kretesem. Zwłaszcza po tym, jak ośmieliłem się ją pocałować.

Ona: Seth Clifford frustruje mnie. Jego uśmiech ze słodkim dołeczkiem w policzku, niesforne loczki i łagodny wzrok przepełniają mnie dziwnymi emocjami. Emocjami, które myślałam, że umarły wraz z moim mężem. A jednak, kiedy stajemy twarzą w twarz, tracę grunt pod nogami. Ja – ta, którą zwą Modliszką z kadr.

Dział marketingu ma gorszy okres, dlatego kierowniczka HR musi się im przyjrzeć.

Mur Spencer kruszeje z każdym spotkaniem uroczego grafika, ale czy bohaterowie podejmą ryzyko, by się spotykać? Kobieta dopiero co stanęła na nogi po stracie męża i nie ma rzeczy, której by nie zrobiła dla swojego syna Noah. Czy Seth wiedział, w co się pakuje?

(Opis od Autorki) 

Miłość była zaprzeczeniem egoizmu, a ja przecież taka nie byłam. Kierowałam się przede wszystkim dobrem Noah i swoim. Przywykłam do tego, że jesteśmy we dwoje, i nie wiedzia¬łam, czy tak naprawdę chciałam to zmieniać.

Poznajcie Spencer, Setha i cudownego Noah! ❤️

Spencer po stracie swojego męża przeprowadza się z San Francisco do Londynu, gdzie dostaje pracę w korporacji. Ma zajmować się zarządzaniem personelem, rekrutowaniem nowych i szukaniem rozwiązań na efektywniejszą i wydajniejszą pracę. W dziale graficznym pracuje Seth. Spencer jeszcze nie wiem, że to najlepszy przyjaciel Alex, która chce ich wyswatać. Gdy to wychodzi na jaw Spencer nie jest do tego przekonana. W końcu razem pracują! Do tego ma syna i sama jest po stracie ukochanego, z którym była wiele lat. Czy jej wypada? Czy da sobie szanse na szczęście? 

Seth to mężczyzna kochający swoją pracę. Grafiki, kampanie reklamowe, a nawet tworzenie własnych komiksów, to coś wspaniałego. Sam jest po rozstaniu, które było dla niego ciężkie. Jednak coś przyciąga go do Spencer. Nawet nie przeszkadza mu to, że ma syna. Uwielbia go i dzielą ze sobą pasję do komiksów i superbohaterów. Seth zrobi wszystko, by Spencer była jego. Małymi kroczkami może się uda. Ale czy na pewno? 


Czy ja wam wspominałam, że uwielbiam pióro P. D. Hutton? Jeśli nie, to zrobię to teraz! ❤️ Rok temu w ramach Majowego Maratonu z Force przeczytałam "Stay with me. Dla ciebie wszystko". To była niesamowita i piękna książka, do dziś ją pamiętam. Dlatego, gdy dostałam propozycje przeczytania drugiego i objęciem go patronatem nie zastanawiałam się ani chwili! I cóż nie mogłam bardziej przepaść! Autorka pisze lekko. Opisy są barwne, ale nie przynudzają. Dialogi są naturalne i czuć te chemię między bohaterami, czy przyjaźń. 

Tym razem autorka postawiła na historię postaci drugoplanowych z pierwszego tomu. Nie ukrywam Seth mocno mnie intrygował. Był dla mnie takim nerdem kochającym grafiki. A Spencer była dla mnie taka trochę niedostępna. To co ją spotkało, było straszne i sama nie wiem jakbym sobie na jej miejscu poradziła. Strata męża na wojnie jest czymś niewyobrażalnym. Jej życie zostało obrócone do góry nogami. A do tego miała synka, któremu musiała się poświęcić i który nie zdążył poznać ojca. Na samą myśl mam łzy w oczach. Wydarzenia opisane w książce łącza się ze sobą w całość, więc nie zgubimy się w fabule. 

Dziś dzień matki i myślę, że Spencer była świetną mamą! ❤️ Autorka w tej książce poruszyła wiele tematów. Strata męża, zostawienie Setha przez dziewczynę, wychowywanie samotne dziecka, ale także pokazała że szanse na szczęście ma każdy. Nie ważne co w życiu przeżył, co się stało, ale zasługuje na szczęście i na to by zacząć znów żyć. 

To piekna, wzruszająca książka. Myślę, że może być idealna zarówno dla osób które zmagają się z jakimiś przeżyciami, ale także dla tych, którzy mają dobre życie. Trzeba doceniać to co się ma i czerpać z niego garściami. Czy Spencer poddała się urokowi Setha? Czy się odważyła mimo iż razem pracowali? Koniecznie sprawdźcie sami. 

Ważne jest to, że to drugi tom. Jeśli nie znacie Alex i Maxa przyjaciół Spencer i Setha, musicie poznać ich losy w pierwszym tomie. Fajnie było znów ich spotkać. Moje serce topniało przy tych wszystkich bohaterach. P. D. Hutton świetnie ich wykreowała. Stworzyła świat, w którym przepadłam bez reszty. Wciągająca, zachwycająca, piękna, wzruszająca! Kocham całym sercem i mocno wam polecam! 

Ach, jeszcze słówko o pięknej okładce, którą stworzyła wspaniała Patrycja! W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy obojga Bohaterow więc poznajemy ich dokładnie. 

Gdy był tutaj ze mną, wszystko było takie proste i naturalne, dlatego nie chciałam, by tak szybko mijało. Mogłabym zatrzymać czas w tym momencie i byłabym szczęśliwa z tego powodu.

Dziękuję autorce jak i wydawnictwu za możliwość objęcia patronatem medialnym tego cuda. 

P. D. Hutton kochana moja! Ta książka to sztos! Życzę Ci wielu sukcesów, kolejnych świetnych książek na koncie. Pisz dla nas jak najwięcej! ❤️ Czasu również ci życzę, bo to wiadomo również ważne przy pisaniu 😁 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger