piątek, 1 marca 2024

Pozwól mi sobie przypomnieć - Corinne Michaels

A jeśli nowa przyszłość, którą sobie stworze będzie lepsza od tej, którą zapomniałam? [...] 



Tytuł: Pozwól mi sobie przypomnieć 

Seria:  Rose Canyon (Tom 1)
Autor: Corinne Michaels 
Tłumaczenie:  Anna Rajcsa-Salata 
Liczba stron: 384
Liczba rozdziałów: 37
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans 
Bohater: Brielle, Spencer
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: Muza
Data premiery: 21.02.2024
Ocena: 11/10

Bri elle budzi się w szpitalu. Okazuje się, że ktoś ją zaatakował i zastrzelił jej ukochanego starszego brata Isaaca. W jednej sekundzie całe życie Brielle zniknęło.
Dziewczyna nie pamięta, co się wydarzyło, co gorsza, z ostatnich trzech lat nie pozostało ani jedno wspomnienie. Wie jedynie, że brat nie żyje i że tylko ona widziała, jak zginął. Dla wiarygodności Brielle nikt z bliskich nie może podać żadnego szczegółu z jej życia. Wszystko musi przypomnieć sobie sama. Pomaga jej w tym Spencer Cross, utytułowany dziennikarz i przyjaciel zabitego brata. Brielle zawsze się w nim podkochiwała. Wiele nocy spędziła, marząc, że leży obok niej.
Teraz razem próbują odtworzyć wspomnienia i przeszłość. Z biegiem czasu Spencer patrzy na nią nie tylko jak na młodszą siostrę przyjaciela, a jej coraz mniej zależy na odzyskaniu dawnego życia. 
(Opis z Lubimy Czytać)

- Okłamałeś mnie. Przypomniałam sobie - wyjaśniam. Robi krok w moją stronę, ale zatruje go ruchem dłoni. - Złamałeś słowo. Obiecywałeś, że nigdy mnie nie okłamiesz, tymczasem wszystko, co mi mówiłeś, to bzdura. 

Aaa!! Tak bardzo kocham książki Corinne, że nie mogłam sobie tej odmówić. I powiem wam, że to bez wątpienia przeczytana najszybciej książka w ostatnim miesiącu. Po prostu usiadłam i już musiałam się dowiedzieć kto zabił i czy Bri przypomni sobie wszystko.

Zostałam wciągnięta do tego świta już po pierwszym zdaniu i ani na chwilę nie mogłam przestać. Wszędzie chodziłam z książką, by choć po trochę odczytywać rozdziały. Próbowałam sama rozwijać zagadkę i nawet prosiłam przyjaciółkę, by wyjawila mi kto zabił, bym mogła na chwilę odłożyć książkę, ale nie udało się 😂 więc czytałam, by rozwiklac tę zagadkę. I powiem wam, że autorka tak świetnie to wszystko poprowadziła, że nie domyśliłam się w ogóle kto za tym stoi! No i też nie dostajemy odpowiedzi od razu, a dopiero pod koniec książki, więc to dodatkowy plus.

Brielle to tak kochana osóbka i tak mi jej było szkoda. To jak próbowała sobie przypomnieć wszystko, jak powolowi odkrywała co jest prawdą, a co nie. No szacunku. Tym bardziej, że nikt nie mógł jej powiedzieć jak wyglądało jej życie przed utratą pamięci. Dla mnie to niewyobrażalne, a Bri poradziła sobie świetnie!

Spencer to taki cudowny człowiek. Matko serce topi mi się na samą myśl o nim! Opiekuńczy, oddany, a przy tym skrzywdzony przez los chłopak, który zrobiłby dla niej wszystko. Mimo iż dzieli ich znaczna różnica wieku, coś zaczyna między nimi iskrzyć, ale czy to ma szansę się udać?

Jestem zakochana! Ta książka to kolejne cudo spod pióra mojej ukochanej Corinne. Wiem, że sięgnę po kolejne tomy tej serii. I wam radzę szybko nadrobić tę historię. Jest piękna, wzruszająca, trzymająca w napięciu, ale też otula jak najlepszy kocyk. Jest wspaniała i z czystym sumieniem wam polecam! ❤️

Współpraca reklamowa z Wydawnictwo Muza 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger