czwartek, 13 czerwca 2024

 



I pyk.

Stało się.

9 lat.


Dokładnie 13 czerwca 2015 roku mój blog z bloga poświęconego opowiadaniu stał się recenzenckim. To 13 czerwca dodałam pierwszą opinię, na którą jak teraz patrzę chce mi się śmiać, ale to ona wszystko zapoczątkowała.


Na przestrzeni tych 9 lat zmieniło się wiele. Przeszłam bardziej na Instagram, choć również bloguję i zawsze będę, bo mam ogromny sentyment do właśnie bogów, na których opierały się moje nastoletnie lata.


Dziękuję Wam za Wasze zaangażowanie tutaj i na Instagramie. Dziękuję, że nadal jesteście, czytacie moje opinie i mnie wspieracie. To wiele dla mnie znaczy! ❤️ 

1 komentarz:

  1. Gratuluję tak pięknego jubileuszu i życzę dużo inspiracji do tworzenia kolejnych blogowych treści.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger