piątek, 30 sierpnia 2024

Butcher & Blackbird - Brynne Weaver

 

Ale na szczęście Sloane jest promyczkiem mego życia


Tytuł: Butcher & Blackbird

Seria: niszczycielska miłość (tom 1 )

Autor: Brynne Weaver 

Tłumaczenie

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater/Bohaterka: Sloane, Rowan

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron

Liczba rozdziałów

Wydawnictwo: Czwarta Strona 

Ocena: 9/10


Każdy seryjny morderca potrzebuje przyjaciela.

Każda gra musi mieć zwycięzcę – kto okaże się nim w tym przypadku? Ona czy on?

Po zaskakującym pierwszym spotkaniu Sloane i Rowana, rywalizujących ze sobą morderców, tworzy się nieprawdopodobna więź, która przeradza się w coś niemal nieosiągalnego – przyjaźń między dwiema czarnymi duszami o podobnych umysłach. Dwójka łowców, tułająca się od małego miasteczka w Wirginii Zachodniej do rozwiniętej Kalifornii, od centrum Bostonu po wiejskie teksańskie tereny, spotyka się w corocznym turnieju podszytym krwią i cierpieniem – turnieju, który wystawia ich do walki przeciwko największym potworom w kraju. Kiedy jednak ich przyjaźń przeradza się w coś więcej, nieustępliwe duchy przeszłości zaczynają deptać im po piętach i są gotowe odebrać im coś więcej niż miłość, którą dopiero co odnaleźli. Czy Rowan i Sloane są w stanie wygrzebać się z tej morderczej gry? A może w końcu spotkali równego sobie przeciwnika.

(Opis z Lubimy Czytać)


Słyszałam o wszystkich tych przydomkach, chociaż mu tego nie powiem. Ale w środku serce mi wali i cieszę się, że nie widzi, jak moje policzki rozpalają się na karmazynowo


Jesteś zmęczona cukierkowy mi historiami? Masz dość typowych romansów? Chcesz czegoś nowego i świeżego? Świetnie trafiłaś! Mam dla ciebie książkę, obok której nie można przejść obojętnie. Choć... Jest dość nietypowa!

Seryjni zabójcy też mają serce. Sloane i Rowan są tego najlepszym przykładem. Dwójka tak pokręconych ludzi staje na swojej drodze i od tego czasu nic nie będzie takie samo. Ich ścieżki będą się schodzić i rozchodzić. Będzie gorąco, namiętnie i przede wszystkim zabójczo. 

Powiem wam, że ja jestem totalnie zafascynowana tą książką. Pochłonęłam ją niemal na raz. Wiele razy śmiałam się, choć były i poważniejsze momenty, albo takie trzymające w napięciu. Ogólnie książka nie będzie dla każdego, są tu krwawe opisy, które nie każdemu przypadną do gustu. Przed sięgnięciem należy zapoznać się z notką od autorki ❤️ 

Osobiście ta historia mnie urzekła. Bawiłam się naprawdę świetnie i żałuję, że nie mam drugiego tomu na już pod ręką, bo naprawdę przeczytałabym na raz. Jest genialna, a Sloane i Rowan to moi nowi ulubieni zabójcy (jakbym już takich miała 🤣). Polecam wam gorąco! ❤️


Współpraca reklamowa z Czwarta strona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger