wtorek, 27 sierpnia 2024

Hate Mail - Donna Marchetti





Tytuł: Hate Mail

Seria: 

Autor: Donna Marchetti 

Tłumaczenie

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater/Bohaterka: Naomi, Luca

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron

Liczba rozdziałów

Wydawnictwo: Albatros 

Ocena: 11/10


Pomiędzy miłością a nienawiścią granica jest bardzo cienka.

A przyjaźń może się przejawiać na różne sposoby.

Wrogowie, przyjaciele czy kochankowie?

Naomi i Luca znają się od piątej klasy podstawówki, choć nigdy się nie spotkali. Zmuszeni w szkole do zawarcia korespondencyjnej przyjaźni z losowo wybranym uczniem z innej części Stanów Zjednoczonych – ona jest z Oklahomy, on z Kalifornii – wysyłają do siebie złośliwe listy, które bardziej kojarzą się z regularną bitwą zaciekłych rywali niż z miłą znajomością. A mimo to oboje nie przestają na nie czekać.

Dwadzieścia lat później Naomi mieszka w Oklahomie i pracuje jako prezenterka pogody. Minęły dwa lata, od kiedy dostała od Luki ostatnią wiadomość. Zakłada, że ożenił się i dlatego milczy.

Ale pewnego dnia otrzymuje od niego list – bez adresu zwrotnego. Nie zastanawiając się długo postanawia go odnaleźć. Nie jest to proste, gdyż Luca jako żołnierz piechoty morskiej przemieszczał się dotąd po całym kraju i za granicą. Ale Naomi jest zdeterminowana. Mimo, że coraz więcej jej czasu i uwagi zajmuje przystojny sąsiad, który niedawno sprowadził się do jej domu - nie pozwoli, żeby to Luca miał ostatnie słowo.

(Opis z Lubimy Czytać)

Zakochałem się w tobie tak, że nie mogłem cieszyć się towarzystwem żadnej innej dziewczyny, ponieważ wiedziałem, że jesteś tą jedyną.


Ten rok obfituje w naprawdę świetne książki. Gdy zaczęłam czytać "Hate mail" energia mnie rozsadzała, a uśmiech nie schodził mi z twarzy. 

Mamy tu dwie perspektywy: teraz prowadzoną przez Naomi i dawniej gdzie narratorem jest Luca. Dzięki tym zabiegom poznajemy bohaterów dokładnie. Jak to się zaczęło i jak wygląda teraz. Naomi i Luca to zagorzali wrogowie. Wymieniają wiadomości odkąd w piątek klasie ich szkoły brały udział w wymianie listów. Gdyby ktoś przeczytał te listy mieliby prawdziwe kłopoty. Byli dla siebie tak wredni. A jednocześnie było to tak inne i... Urocze 🙈 strasznie podobał mi się ten pomysł z listami, które nie były cukierkowe. Bawiłam się świetnie czytając je. 

Autorka pisze w sposób lekki i przyjemny, nie wiadomo kiedy strony przelatują nam przez palce. Okładka również jest świetna. W pięknym różowym kolorze przyciąga od razu wzrok. 

Powiem wam, że sięgając po tę książkę miałam duże oczekiwania. Chciałam, by mi się podobała, ale ja tu zakochałam się bez pamięci. Jest genialna. Zabawna, wciągająca, ale też nie zabraknie momentów, gdy serce się kraje. To coś wspaniałego. Idealna książka na wakacje, która sprawi, że zatracimy się w tym świecie i tych bohaterach. Uwielbiam Naomi i mocno jej kibicowałam. A Luca, no cóż również zdobył moje serce 🙈 polecam wam gorąco tę historię. Myślę, że się również w niej zakochacie 

Współpraca reklamowa z Albatros 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger