poniedziałek, 30 września 2024

Odzyskana tożsamość - Monika Magoska-Suchar


To koniec? To pożegnanie?


Tytuł: Odzyskana tożsamość
 

Seria: Spadkobierca  (Tom 2) 

Autor: Monika Magoska-Suchar 

Tłumaczenie: 

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohaterowie: Mila, Shin

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron: 368

Liczba rozdziałów: - 

Wydawnictwo: Pascal (Love Book) 

Ocena: 9/10

Znajdę ją. Nie ma znaczenia, gdzie ją zabrano. Już wkrótce wróci do mnie i Hirokiego!

Mila wie, że jej związek z Shinjim nie ma przyszłości, a jego rodzina nigdy jej nie zaakceptuje. Dlatego opuszcza Japonię. Gdy wraca do domu, wciąż pod przybraną tożsamością swojej zmarłej siostry, odkrywa, że Holly nie była jedyną osobą w jej życiu, która okazała się kimś zupełnie innym.

Shinji ma zostać nowym bossem mafii, jednak jego zobowiązania oraz rodzinne intrygi schodzą na dalszy plan, gdy ukochana znika bez słowa. Postanawia odzyskać ją za wszelką cenę – a ta może się okazać wysoka…

Byłam Milą, nie Holly, ale chciałam wierzyć, że moja siostra w obliczu wyboru, przed jakim mnie postawiono, zdecydowałaby tak samo jak ja.

(Opis z Lubimy Czytać)


Nie mogłem ryzykować. W aucie była kobieta mojego życia i nikt nie miał prawa kierować broni w jej stronę.

Po zakończeniu pierwszej części wprost nie mogłam usiedzieć na miejscu w oczekiwaniu na drugi tom. I to co tutaj dostajemy... Na pewno sprosta oczekiwaniom z poprzedniej części. Od razu jesteśmy wrzuceni w wir wydarzeń. Nie ma tu czasu na nudę, cały czas coś się dzieje, a nasze serce bije szybciej. I to nie tylko przez wartką akcje 😈 

Monika jak zawsze dostarczy nam tutaj scen 18+, które działają na zmysły, ale są zrobione ze smakiem i wyczuciem. Jednak mając to na uwadze nie jest to książka dla młodszych czytelników. 

Japońska mafia w wykonaniu autorki to powiew świeżości. Jest napisana z dbałością o każdy detal, w my wciągamy się w tę historię. 

Jak już wiemy z pierwszej części Mila wciela się w swoją siostrę bliźniaczkę Holly i wyjeżdża z Londynu do Japonii. Jej życie zmienia się diametralnie, a prawdy której dowiaduje się w tej części dodatkowo wszystko zmienia. Polubiłam ją. Była taka normalna, nie przerysowana. Współczułam jej i mocno kibicowałam. Za to Shin to klasa sama w sobie. Niebezpieczny, ale i czuły. Przyszły oybunn. 

Reasumując jestem wręcz zakochana w drugim tomie. Dostałam świetną książkę, od której nie mogłam się oderwać. Przeczytałam ją dosłownie na raz. Jeśli szukacie książki mafijnej, która pochłonie was bez reszty, to koniecznie sięgnijcie po serię "Skradziona tożsamość". Pamiętajcie by czytać je po kolei, bo wydarzenia ściśle się ze sobą łączą. Ja jestem na tak i wam też gorąco polecam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger