sobota, 25 lutego 2017

Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West

[...] Była sobie ręka. I było kolano. Przypadkiem się stykały. Nic wielkiego.

Tytuł: Chłopak z sąsiedztwa
Seria: -
Autor: Kasie West
Bohater/Bohaterka: Charlie
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 341
Liczba rozdziałów: 37
Wydawnictwo: Feeria Young
ISBN: 978-83-7229-612-2
Książka bierze udział w wyzwaniu: ABC czytania, 4/52

O KSIĄŻCE W SKRÓCIE:
   Charlie wychowuje się wśród starszych braci i sąsiada, który dla wszystkich jest jak członek rodziny. Nie ma matki. Jej największą pasją jest sport, a jej zachowanie bardziej przypomina chłopaka niż dziewczynę. Jednak gdy pewnego dnia Charlie musi znaleźć pracę by spłacić kolejny mandat zatrudnia się w sklepie z odzieżą. Ten nowy styl ukrywa przed wszystkimi. Wszystko zaczyna się jednak komplikować, gdy poznaje Evana (?). Chłopak zauroczył się w Charlie pracującej, gdzie miała pełen makijaż i ubranie bardziej kobiece niż na co dzień.
    Ale czy to Evan jest tym jedynym? Co jeśli chłopak z sąsiedztwa uważa, że powinien ją kochać za to jaka jest, a nie za to jaka stara się być? Co wyniknie z tego miłosnego zawirowania?

[...] nie możemy pozwalać, by chłopcy określali, co o sobie sądzimy. Zanim pozwolisz jakiemuś chłopcu coś o sobie oceniać, musisz sama wiedzieć, kim jesteś.
Książkę otrzymałam od przyjaciółki na Gwiazdkę ♥ Czytałam ją mega długo, a wszystko dlatego, że była tak boska, ze nie chciałam się szybko z nią rozstawać :D 

STYL
   Niesamowity plus tej książki. Tak lekko i przyjemnie nie pamiętam co było napisane. Nie było niepotrzebnych opisów, zbędnych porównań, wszystko zwięźle i na temat.

AKCJA
   Rozwijała się powoli, ale idealnie. W książce mamy znaleźć odpowiedź na to jak umarła mama Charlie, a dowiadujemy się tego pod koniec. Całość jednak jest tak dopracowana, że nie ciągnie się, ani nie jest wkurzające, jest po prostu idealnie.

BOHATEROWIE
   Rany mam tyle nowych mężów, że nie wiem od czego zacząć :D
   Charlie, dziewczyna taka jak my wszystkie, a jednak zupełnie inna. Walczy z koszmarami nocnymi, kocha sport i ma czterech cudownych braci *-* Była dobrą towarzyszką, nie irytowała, nie była za bardzo taka "och. ach. jestem boska. kochajcie mnie." nie, ona po prostu była cudowną główną bohaterką. Dawno, żadna bohaterka nie podbiła mojego serca.
   Brandon, ów chłopak z sąsiedztwa, który był taki uroczy ♥ tak jak każdy z braci służył pomocą, był oparciem i po prostu był przy Charlie gdy tego potrzebowała.

WYDAWNICTWO/OKŁADKA
    Błędów w pisowni nie znalazłam. Tekst przejrzysty, czcionka odpowiednio dobrana (mówię wam uwielbiam takie litery ♥), każdy rozdział rozpoczynał się od prawej strony co uwielbiam! :D Wydawnictwo mnie zdobyło <3 A okładka ... cóż ze względu na nią chciałam mieć te książkę :D Jest taka cudowna! ♥

PODSUMOWANIE
   Najlepsza książka w lutym! :D haha. .. powiecie "taaak, bo przeczytałaś całą jedną w lutym to i najlepsza!" xD Ale no zakochałam się całą sobą. Niby banalna historia, ona, on, tajemnice, miłość. Ale opowiedziana w taki sposób, że po prostu warto ją poznać. A tajemnica nie jest banalna i każdemu znana więc, warto chociażby dla samego tego :D
    Powiem wam, że taka Charlie może być w każdej z nas. Często ukrywamy przed innymi swoją prawdziwą twarz bojąc się, że ktoś nas nie polubi, nie zaakceptuje, a tym czasem okazuje się, że tak naprawdę inni patrzą na wnętrze, a nie na wygląd czy zainteresowania. Wystarczy tylko dać ludziom szanse poznania nas takimi jakimi jesteśmy każdego dnia, gdy zrobi się ciemno, a my zostajemy całkiem sami.
    Książka o akceptacji siebie, która daje nadzieję, że właśnie nie każdy musi patrzeć na nasz wygląd by nas polubić. Dlatego nie bójcie się dać tej książce szansę, bo jeśli komuś nie podoba się ta okładka to uwierzcie wnętrze ma boskie! ♥

[...] To on był teraz moim szczęściem. Za nic bym z niego nie zrezygnowała.

29 komentarzy:

  1. Czytałam tej autorki Chłopaka na zastępstwo i naprawdę mi się ona podobała i chce jak najszybciej przeczytać jej kolejne powieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak na zastępstwo ma mega okładkę, więc mam nadzieję, że dam radę ją zdobyć do domowej biblioteczki :D

      Usuń
  2. Czytałam już jedną książkę tej autorki i była świetna, tej bardzo podoba mi się opis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po nią powinna ci się spodobać :D

      Usuń
  3. Widzę, że książka musi być rzeczywiście wspaniała. Skoro znalazłaś tylu mężów, to może i znalazłbym kilka żon? Fajni bohaterowie to podstawa, a skoro tacy są w tej książce, koniecznie muszę po nią sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :D Myślę, że spokojnie kilka byś żon znalazł :D

      Usuń
  4. Skończyłam wczoraj P.S. i like you tej autorki. Jestem zadowolona, język i styl pani West jest doskonały do czytania w autobusie.
    Myślę, że niedługo uda mi się poznać tę historię. A skoro tyle niesamowitych facetów to czemu nie :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejka P.S I like you tak mi się marzy :D (jak każda książka autorki) i na prawdę ma taką lekkość w pisaniu że to się połyka :D
      Koniecznie sięgnij po nią :D

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobała ta powieść, bardziej niż Chłopak na zastępstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak na zastępstwo przede mną i zobaczymy jak ze mną będzie w tym temacie :D

      Usuń
  6. Jakoś nie jestem do niej przekonana, chociaż po Twojej recenzji jest nadzieja, że kiedyś przeczytam :D Za to ten pierwszy cytat - przekochany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz ją przeczytać, bo będę cię nią męczyć zobaczysz :D ♥

      Usuń
  7. Bardzo lubię twórczość tej autorki, ale najbardziej cenię sobie P.S. i like you :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie po nią sięgnąć, bo jestem ciekawa całej twórczości autorki :D

      Usuń
  8. Zapowiada się ciekawie, będę miała ją na uwadze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, że mam w planie. Ale nie wiem, kiedy znajdę czas xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście mam ją w planach ;)
    Piękne zdjęcie z tą różyczką :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki byś szybko ją dostała w łapki :D
      Dziękuje ♥

      Usuń
  11. Tak chwalą te książkę, że muszę ja przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobała mi się ta książka, rozsiewała wokół siebie taką błogą atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytam bardzo chętnie, bo poprzednia książka autorki "Chłopak na zastępstwo" mi się podobała :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaka na zastępstwo wciąż mam przed sobą, ale myślę że się mi spodoba :D

      Usuń
  14. Ty wiesz, że ja tego nie tknę :D Bleee xD Hahaha ale ten tekst o najlepszej książce lutego mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I co z tego, że jedna przeczytana książka? Przynajmniej stu procentowa skuteczność w świetnych powieściach :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak ja bym to chciała przeczytać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger