środa, 21 kwietnia 2021

Krew Zeusa - Meredith Wild, Angel Payne

 Wszyscy popełniają błędy. Życie jest ich pełne. Każdy z nas zrobił coś, co chciałby cofnąć. 



Tytuł
: Krew Zeusa 

Seria

Autor: Meredith Wild, Angel Payne 

Tłumaczenie: Edyta Świerczyńska 

Liczba stron: 296

Liczba rozdziałów: 24

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Kara, Maximus 

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki 

Data premiery: 10.03.2021

Ocena: 5/10

Dawne grzechy, nadprzyrodzone moce i zakazana namiętność, dla której warto zstąpić do piekieł.


Gorsze od bycia demonem jest tylko bycie Valari. Jako studentka Uniwersytetu Alameda w Los Angeles Kara Valari może czasem zapomnieć, że jest i jednym, i drugim. Zagubiona między stronami klasyków i schowana w cieniu sal wykładowych, próbuje ukryć się przed obiektywami paparazzi, a także przed publicznymi dramatami swojej sławnej rodziny. Ma jeszcze rok na rozwijanie prawdziwych pasji. Potem musi wypełnić mroczne przeznaczenie, które ciąży na niej od urodzenia.


Profesor Maximus Kane jest przeklęty. Obdarzony niewytłumaczalną siłą i prawdziwie boską posturą chowa się przed światem, bo wie, że jego dar czasem sprawia, że krzywdzi najbliższe osoby. Sensem istnienia stała się dla niego samokontrola. A przynajmniej tak było do momentu, w którym do jego życia wkroczyła Kara Valari, piękna studentka gotowa odkryć tajemnicę ukrytą w niezwykłym DNA Maximusa.


Jest królową Hollywood. Zakazanym owocem. A dla niego – odpowiedzią na wszystko.

(Opis z Lubimy Czytać)


Gdy ludzie łamią przysięgę, łamią się serca. 


Maximus wykłada na uniwersytecie. Jednak nie jest to typowy mężczyzna. Ma on bowiem siłę jakiej nikt nie posiada. Dawno temu skrzywdził przyjaciela, przez co ten teraz porusza się na wózku. Jednak ich przyjaźń nie ucierpiała. Nadal trzymają się razem. Gdy na zajęcia Maximusa zaczyna uczęszczać Kara, resztki jego samokontroli gdzieś ulatują. Choć wie, że nie powinien zaczyna bardziej interesować się dziewczyną. Co wyniknie z ich relacji? 

Kara to dziewczyna, której nie sposób nie znać. Popularna dziewczyna, która chce stać się zwykłą nastolatką. Jednak w jej przypadku nie jest to takie proste. Poznając Maximusa, wie że raczej nic z tego nie będzie, ale ciekawi ją i coś ją do niego ciągnie. Jaki będzie ich finał? 

Styl autorek jest prosty, nie mamy tu trudnych słów. Czyta się szybko, choć czasem nudziłam się przy lekturze. 

Okładka jest piękna. W środku znajdziemy podział na rozdziały z perspektywy obojgu bohaterów. Każdy rozdział zaczyna się od czarnej strony, co również bardzo mi się podobało. 



Sięgając po tę książkę liczyłam na coś dobrego, coś w klimacie mitologii greckiej... A to co dostałam, to po prostu nawet nie wiem jak nazwać.

Książka miała potencjał, mogła okazać się naprawdę ciekawą i fajną lekturą, a dla mnie okazała się trochę taka dziwna, czasami nudna. Po opisie spodziwałam się czegoś wow, czegoś nowego. No i niewątpliwie takie to jest, szkoda, że nie tak jakbym chciała. Książka mnie nie pochłonęła, nie sprawiła, że nie mogłam o niej zapomnieć. Po prostu była. I ja wiem, że to dopiero pierwszy tom serii i, że może w kolejnych będzie ten wątek mitologii lepiej rozwinięty, ale czegoś mi brakowało. Te niedopowiedzenia wprawiały mnie we frustrację, nie ciekawość.

To jak działali na siebie Maximus i Kara było fajne, choć trochę za szybko jak dla mnie się wszystko działo. Jakby ja rozumiem fascynację od pierwszego wejrzenia i tak dalej, ale jakoś do mnie to nie przemówiło. Nic nie działo się stopniowo, wszystko jakby na raz. 

Ta książka ma spory potencjał, może w kolejnych tomach będzie więcej mitologii, na którą tutaj się nastawiłam. Wiem, że książka może się podobać, więc nie zniechęcam Was do niej. Po prostu musicie się nastawić, że nie ma tutaj za dużo tego co sugeruje tytuł. Dlatego sami oceńcie czy przeczytacie powieść, czy nie.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger