poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Tydzień z Colleen Hoover i Tarryn Fisher: Garść cytatów!


Cześć Słonka! :D
Dziś przychodzę do Was z cudownymi cytatami, które możecie spotkac w książce! Jeśli przez cały tydzień Was nie przekonałam, to może dziś uda mi się to zrobić? Spróbujmy zatem <3

Hopeless

Nie będę życzyć sobie idealnego życia. Rzeczy, które przewracają cię w życiu są testami, zmuszają cię do wybrania pomiędzy poddaniem się i leżeniem na ziemi, a otarciem kurzu i powstaniem jeszcze wyżej niż stałeś zanim zostałeś przewrócony. Wybieram stanie wyżej.

Szukałem cię moje całe cholerne życie.

Niesamowite co może zrobić Twojemu sercu brzmienie głosu, za którym tak się tęskniło.

Nie możesz się wściekać z powodu prawdziwego zakończenia. To na sztuczne happy endy powinnaś się wkurzać.

Maybe Someday

Nauczyłem się jednak, że sercu nie można nakazać, kiedy, kogo i jak ma pokochać. Serce robi, co chce. Od nas zależy najwyżej to, czy pozwolimy naszemu życiu i głowie dogonić serce.

Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.

Kiedy ostatniej nocy trzymałem ją za rękę, uświadomiłem sobie, że nic na tym świecie nie powstrzyma mojego serca od tego, by czuło to, co czuje.

Czasami słowa mają większy wpływ na czyjeś serce niż pocałunki.

Ugly Love

Miłość nie zawsze jest ładna. Czasami wciąż masz nadzieję, że w końcu będzie inaczej. Lepiej. A potem, zanim się zorientujesz, znowu jesteś w punkcie wyjścia, a serce zgubiłeś gdzieś po drodze.

Nie wierzę w propozycje remisów. To wykręty ludzi, którzy się boją, że przegrali.

Jeśli dzisiaj kochasz mnie bardziej niż kochałeś wczoraj to nie mogę doczekać się jutra.

Łatwo wziąć złudzenia za prawdziwe uczucia, zwłaszcza gdy patrzy się drugiej osobie w oczy.


Trochę muzyki nie zaszkodzi. Zobaczycie,  że te piosenki są magiczne! A Maybe Someday posiada własną ścieżkę dzwiękową dzięki, której możemy lepiej zrozumiec ksiażkę  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger