wtorek, 30 sierpnia 2016

Podsumowanie wakacji


Cześć kochani! ^^
Od pewnego czasu możecie zaobserwować, że blog powoli umiera. Gdyby nie Wy przestałby już istnieć. Przepraszam Was wszystkich i każdego z osobna za zaniedbanie, za nie odwiedzanie Was, ale po prostu czasem brak mi energii na to wszystko. Od czerwca mam poważne problemy ze znalezieniem jakiejkolwiek książki, która by była czymś więcej niż zlepkiem liter. Mam ogromny brak motywacji by usiąść i poświęcić czas książce, chodzę nie wyspana i zmęczona choćbym nie wiem ile spała, myślałam, że to minie, a jest coraz gorzej. Wiedzcie, że będę się starać, będę co jakiś czas (bo nie mogę obiecać, że jak dawniej) zasypywać Was recenzjami i TAGami których mam najwięcej, ale to będzie tylko z chcenia, a nie że muszę (bo tak się ostatnio czuję). Wybaczcie mi na prawdę jest mi ciężko to wszystko tak zostawiać ... :(



Czytelnicze postępy:
1. Art & Soul - Brittainy C. Cherry ♥ 390 stron
2. Kobieta w szkarłacie - Carola Buck 156 stron
3. Obsydian - Jennifer L. Armentrout  ♥ 271 stron
4. Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling 381 stron
5. Wayward Pines Szum - Blake Crouch 339 stron
Co daje: 1537 stron czyli 25 stron dziennie

Blogowe postępy:
Obserwatorów: 144
Odwiedzin bloga:  45 070

Może to nie jest jakiś super giga mega wynik, ale jestem z niego trochę dumna. W końcu widać, że nie kompletnie straciłam kontakt z książkami.

Na zakończenie łapcie trochę słońca z Gdańska ♥ Ja chcem tam wrócić ! ;( Mega tydzień, mega ludzie, mega klimat i w ogóle mega wyjazd ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger