czwartek, 22 czerwca 2017

[Zapowiedź] Wróć za mną - A.Meredith Walters

Cześć! Dziś mam dla was mega ciekawą zapowiedź! Mam nadzieję, że opis was zainteresuje! :)


 Tytuł: Wróć za mną
  Seria: Twisted Love
  Autor: Meredith Walters
  Wydawnictwo: YA!
   Premiera: 5 lipiec 2017

Kontynuacja bestselleru "Twoim śladem".

Aubrey Duncan zawiodła się na miłości. Co powinna teraz zrobić? Posłuchać serca, które ją zdradziło, czy serca, które podpowiada jej by po prostu odpuścić? Uzależnienie prawie pokonało i zniszczyło Maxxa Demelo. Zrujnowało jego życie i jedyną rzecz, na której naprawdę mu zależało – związek z ukochaną dziewczyną. Pragnął zasłużyć na związek z Aubrey Duncan, nawet jeśli musiałby podjąć się niemożliwego. Dlatego zgłosił się na odwyk. Aubrey straciła wszystko ponieważ poszła za głosem serca. Obiecała, że tym razem będzie myśleć przede wszystkim o sobie, zadba o siebie z dala od Maxxa i jego demonów. Lecz gdy tylko zacznie działać, Maxx skończy odwyk i pojawi się w życiu Aubrey, chcąc jej udowodnić, jak bardzo siebie potrzebują. Chaos wedrze się w ich życie ze zdwojoną siłą. Nieważne jak bardzo złamane – serce nie daje o sobie zapomnieć…

Nowość od wydawnictwa YA! Kto się skusi? Czytam właśnie pierwszy tom i jest piękne! ♥ Wkrótce dowiecie się więcej, obiecuję!! :D 

10 komentarzy:

  1. Czekam na pierwszy tom, który do mnie idzie, więc i na ten muszę zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam na twoją recenzję pierwszej części i może też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze poprzedniego tomu, jestem ciekawa, ale jeszcze nie do końca przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja tego jeszcze nie znałam? Idę szukać pierwszego!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis tylko przeleciałam wzrokiem, bo na komórce mam już pierwszy tom i nie chcę sobie niepotrzebnie zaspoilerować :D. Czuję, że to będzie świetna lektura!

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie powieść dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahaha ja i ta książka, hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Cię nie zdziwi, że nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger