piątek, 18 czerwca 2021

On jest dla mnie - Corinne Michaels

 

Celny drugi strzał wytycza właściwą drogę.


 Tytuł: On jest dla mnie 

Seria: The Arrowood Brothers (Tom 3)

Autor: Corinne Michaels

Tłumaczenie: Dorota Stadnik

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater/Bohaterka: Devney/Sean

Liczba stron: 447

Liczba rozdziałów: 44

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Muza

Premiera: 26. 05.2021

Ocena: 10/10


Przyjaźnię się z Devney Maxwell od szóstego roku życia, ale nigdy nie powiedziałem jej, jak bardzo ją kocham.

Jako zawodowy gracz w baseball spędzam większą część roku w rozjazdach, ale ona jest moim domem – jedynym, jaki znałem. Kiedy wróciłem do Sugarloaf, aby zająć się rodzinną farmą, dowiedziałem się, że Devney zamierza wyjść za mąż za nieodpowiedniego mężczyznę. Wpadłem w rozpacz i po prostu musiałem zadziałać.

Jeden cudowny pocałunek zmienił wszystko.

Mam sześć miesięcy, żeby przekonać Devney, by wyjechała wraz ze mną i rozpoczęła nowe, wspólne życie, którego symbolem jest nasz pocałunek.

To właśnie jest moim celem, gdy spędzam czas, porządkując sprawy na farmie, trenując drużynę baseballu ukochanego bratanka Devney i kochając ją całym sercem. Wymaga to wielu zabiegów z mojej strony, ale w końcu wydaje się, że osiągnąłem swój cel – nasz związek rozkwita i jesteśmy zgodni, że uda nam się wspólnie pokonać wszelkie przeszkody.

I wtedy wydarza się tragedia, która na zawsze odmienia życie Devney. Moja ukochana nie może ze mną wyjechać, ja zaś, związany kontraktem, na pewno nie zostanę w Sugarloaf.

Wiem, że ona jest dla mnie tą jedyną, lecz być może będę musiał pozwolić jej odejść…

"On jest dla mnie" to trzecia część serii romansów zatytułowanej "The Arrowood Brothers". Bohaterami tej czteroczęściowej opowieści są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca wracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.

(Opis z Lubimy Czytać) 

(...) Lepiej nie pozostawiać niczego przypadkowi. Trzeba konsekwentnie podążać za marzeniami i cieszyć się każdą chwilą, bo czas szybko płynie

Devney to asystentka Sidney. Mimo iż skończyła studia nadal tkwi w miasteczku i robi zupełnie coś innego niż tyle lat się uczyła. Z ojcem jej relacje są dobre, ale z matką ciągle wyczuwa się napięcie i katastrofę. Jest najlepszą ciocią na świecie dla Austina, którego rozpieszcza do granic możliwości. Błędy jej młodości nie pozwalają jej jednak w pełni żyć. Gdy do miasta wraca Sean, który od lat jest jej najlepszym przyjacielem nie wie nawet jak dalej potoczy się jej życie. Ich spotkania przybierają coraz to bardziej romantyczny wydźwięk, a gdy dziewczyna postanawia się wyprowadzić z domu, po kolejnej kłótni z mamą, to wlansie u Seana dostaje kąt. Ale czy tajemnice przeszłości mają moc, by utracić całą szczęśliwą przyszłość. 

Sean to chłopak, który miał ciężkie dzieciństwo. Jedynym jego jasnym punktem była Devney i baseball. Kiedy dostał się do logii nie wahał się ani chwili. Wyjechał zostawiając za sobą trudną i ciężką przeszłość. Choć miał wiele kobiet, to właśnie do Dev wzdychał. Jednak ich życie ułożyło się całkowicie inaczej niżby chciał. Teraz wracając do miasta jest pełen obaw, ale wie, że chce Devney i zrobi wszytsko by ona była jego. Ale czy będzie gotowy na to jakie rewelację ma mu do przekazania Dev? 

Styl autorki jest lekki, przyjemny, czyta się szybko i z niecierpliwością przerzuca się strony, by jak najszybciej wszystko przeczytać. Mamy tu sceny 18+ktore są zrobione że smakiem i stanowią jedynie dodatek. Nie ma zbędnego lania wody, długich opisów, a dialogi są naturalne. 

Akcja pędzi swoim idealnym rytmem. Nie pędzi, nie wlecze się. Wydarzenia łączą się ze sobą tworząc całość,w której się nie zgubimy. 

Okładka jest piękna i pasuje do poprzedniczek. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy obojga bohaterów, więc poznajemy ich dokładnie. 

Już dawno tak się nie związałam z bohaterami jak przy tej książce. Już dawno tak nie płakałam jak przy niej. I to jadąc nocą do Gdańska. To co tutaj się wydarzyło rozdarło moje serduszko na pół. Tak bardzo pokochałam Dev, Seana, Austina, Hazel czy Jaspera, że na samą myśl mam świeczki w oczach. 

Devney to dziewczyna, która przeszła naprawdę wiele. Miała być kochana, facet jie dość, że starszy i żonaty okazał się prawdziwą świnią. Czasem miłość jest ślepa, a uczucia nie wystarczające, by zbudować trwały i szczęśliwy związek. O sekrecie Dev nie wie nawet jej najlepszy przyjaciel Sean. To on mimo wszytsko jest jej opoką, ale gdy wraca do miasteczka zaczyna się między nimi nowy poziom znajomości. 

Sean w dzieciństwie stracił mamę, a wraz z tym i ojca. Miłość do baseballu pozwoliła przetrwać mu trudne dzieciństwo. To właśnie ten sport zapewnił mu karierę, sławę i ogromne pieniądze. Ale czy to jest warte utraty ukochanej?

To piękna, pełna bólu, tajemnic, ale i miłości powieść, która rostrzaska wasze serce, ale czy poskłada je na nowo? Ogromnie podobała mi się kreacja bohaterów, spotkanie poprzednich braci. To jak powrót do domu, gdzie buzia cieszy się na kolejny tom i już nie można się doczekać, by poznać ich losy. Jestem zakochana w tej serii i z utęsknieniem czekam na ostatniego brata, choć jest i smutek, że to praktycznie koniec ich historii 😭 z całego serca Wam polecam.



Wiem, że ona jest dla mnie tą jedyną, lecz być może będę musiał pozwolić jej odejść…


Książka dostępna w księgarni Tania Książka : "On jest dla mnie"

Kategoria: Książki dla kobiet w księgarni Tania Książka 


Dziękuję Tania Książka za możliwość przeczytania tej wspaniałej historii.





1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger