poniedziałek, 14 czerwca 2021

Złamane emocje - Cora Reily

 

Nie potrzebowałam miłości, dopóki miałam pewność, że jestem z nim bezpieczna. Poza tym od lat radziłam sobie bez przywiązania.”


Tytuł: Złamane emocje 

Seria: Camorra Chronicles (tom 2)

Autor: Cora Reily

Tłumaczenie: Anna Kuksinowicz 

Liczba stron: 359

Liczba rozdziałów: 36

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Kiara, Nino

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: NieZwykłe

Data premiery: 19. 05.2021

Ocena: 7/10


Drugi tom serii "The Camorra Chronicles"

Drugi tom nowej serii autorki słynnych „Złączonych”!

Nino Falcone jest człowiekiem pozbawionym jakichkolwiek emocji. To idealna cecha dla brata oraz prawej ręki capo Camorry. W jego świecie bezduszność zdecydowanie jest błogosławieństwem, a nie przekleństwem.

Kiara Vitiello, kuzynka Luki, musi poślubić Nino, żeby zapobiec rozlewowi krwi między rodzinami. To, co słyszała o mafii z Las Vegas, naprawa ją niepokojem i przerażeniem. Ale dziewczyna nie ma wyboru.

Po tym, jak jej ojciec zdradził swojego capo i zapłacił za to życiem, jej rodzina sądzi, że małżeństwo Kiary to jedyna szansa na odzyskanie honoru. Jednak tylko Kiara wie, że nie jest tak cenna, jak wszyscy myślą. Nie jest tak czysta, jak wszyscy by chcieli. Nawet ona.

Kiedy dojdzie do nocy poślubnej, nie będzie dowodu jej niewinności. Jej czystość dawno temu została odebrana siłą. I mimo że Kiara słyszała o Nino wiele złego, zdaje sobie sprawę, że bez względu na to, co mężczyzna z nią zrobi, nie uda mu się jej skrzywdzić tak, jak już została skrzywdzona.

Mafia z Las Vegas poczuje się oszukana, a to może oznaczać tylko jedno – wojnę.

(Opis z Lubimy czytać) 


Każdy ma jakieś blizny – oznajmiłem. – Niektóre są widoczne na skórze, inne znajdują się znacznie głębiej. – Na duszy – wyszeptała.”

Styl autorki polubiłam od razu. Nie ma tu lania wody. Opisy są zwięzłe, a dialogi naturalne. Sceny 18+ stanowią dodatek i nie przysłaniają fabuły. 

Akcja toczy się swoim rytmem, które ani się nie wlecze, ani nie pędzi zbyt szybko. Wszystko zazębiaja się ze sobą tworząc całość, w której się nie zgubimy.

Okladka jest ładna jednak czegoś mi w niej zabrakło . W środku mamy podział na różnej długości rozdziały w perspektywy obojga bohaterów, przez co poznamy ich bardziej.


Kiara to córka zdrajcy, która została nakreślona w "Slodkiej pokusie". Dziewczyna została przygarnięta przez rodziców Giulii. W ich domu została zgwalcona przez wujka przebywającego u nich w odwiedzinach. Jak przystało na kobietę mafii musi wyjść za mąż, jednak nie ma dla niej kandydata a przeszłość ojca nie kładzie się dobrze na jej opinii. Dlatego gdy dowiaduje się, że ma zostać żoną mężczyzny z innej organizacji jest przerażona. Ale czy ma się czego bać?

Cora Reily zabiera nas w niebezpieczny świąt mafii, porachunków, paktów i układów. Jednak w tym wszystkim są też osoby, które w swoim życiu przeszły piekło, które coś ukształtowało w ten, a nie inny sposób.

Kiara nie miała łatwo. Bała się mężczyzn, zbliżeń. Musiała oswoić się z nową rzeczywistością, która nadeszła szybciej niż myślała. Podobała mi się jej przemiana. Chociaż czasem jej zachowanie doprowadzało mnie do szału. Może nie w czułam się w nią tak bardzo.

Nino to w ogóle postać, która skradła moje serce. Był niebezpieczny, ale w swoim życiu zaznał wiele zła. Jednak jego zachowanie do Kiary było naprawdę słodkie. 

Książka nie wywarła na mnie takiego wrażenia jak poprzednie książki autorki. Była w porządku, jednak nie czułam szybszego bicia serca z podekscytowania, jakoś tak czegoś mi zabrakło w tym wszystkim. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli chcecie przeczytać dobra książkę o mafii to jest to pozycja dla Was. Ja czekam z niecierpliwością na kolejne tomy.



"Oboje zostaliśmy naznaczeni bliznami, lecz wspólnie stawiliśmy czoła demonom przeszłości..."

Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger