środa, 29 czerwca 2016

W Poświacie księżyca - Samantha Young

"Wyczuwamy łączącą nas więź, chociaż nie potrafilibyśmy tego wytłumaczyć"

Tytuł: W poświacie księżyca
Seria: -

Autor: Samantha Young
Liczba stron: 430
Liczba rozdziałów: 29
Narracja: pierwszoosobowa
Bohater/Bohaterka: Grace
Wydawnictwo: Burda książki
ISBN:978-83-8053-079-9


Grace. Odcięła się od toksycznej rodziny z Londynu i w Edynburgu stworzyła własną, składającą się z najlepszych przyjaciół ze studiów. Jej życie może na początku nie idealne, teraz jest udane, a Grace jest szczęśliwa. Do pełni zadowolenia brakuje jej tylko ... mężczyzny! Umawia się na randki, ale każdy kolejny facet okazuje się jeszcze większą porażką niż poprzednik. Do tego nieznośny sąsiad znad przeciwka stanowczo wytrąca ją z równowagi. Przyjaciele Grace są innego zdania: on jej nie wkurza, on ją pociąga!
Logan. Po trudnej przeszłości zaczyna wracać do normalnego życia. Otacza się pięknymi kobietami i w nich szuka zapomnienia i ukojenia po ciężkich chwilach. Gdy poznaje Grace obawia się, że wszystko co do tej pory zbudował może legnąć  w gruzach. Usilnie stara się wyrzucić ją z myśli.
Na drodze Logana pojawia się pewna kobieta. Nieoczekiwanie Grace proponuje mu swoją pomoc. Czy to oznacza, że pogodzą się z losem i zaakceptują go takim jakim jest? 

" Ale udało mi się stworzyć nową rodzinę z moimi przyjaciółmi."

Książkę dostałam od chłopaka, który stwierdził, że fabuła zapowiada się dość ciekawie. Nie przypuszczaliśmy, że będzie to genialna, cudowna, wzruszająca, śmieszna, rozczulająca, fantastyczna, genialna, wprost oryginalna (mogę tak bez końca) książka! 


AKCJA
Nie jest monotonna, bo z takimi problemami i dalszymi losami bohaterów spotkam się po raz pierwszy i wow. To co stworzyła autorka jest megadobre! Żyłam z tymi bohaterami, przejmowałam się ich losem i śmiałam się szczerze. Sama akcja dzieje sę chronologicznie, a poprzez rozmowy bohaterów możemy się dowiedzieć co skłoniło ich do takiego życia, co się wydarzyło.

STYL 
Autorka jest genialna, na początku stworzyła parę "kto się lubi ten się czubi". Sarkastyczne docinki Logana do Grace i na odwrót wywoływały u mnie napad śmiechu i modliłam się by jeśli coś się między nimi zmieni to by dialog pozostał taki sam. I nie zawiodłam się. Owszem zdarzały się poważne rozmowy, ale potem w magiczny sposób znów zaczynały się docinki i to było takie mega słodkie! Czyta się na prawdę lekko bo Young wyraża się w sposób prosty bez masła maślanego i owijania w bawełnę. Miał być erotyk - dostałam go, miał być romans - i był. Czegoż chcieć więcej?

BOHATEROWIE
O Boże gdybym miała wymienić każdego bohatera z osobna zrobiłabym z tej recenzji epopeję. Tak więc opowiem wam w skrócie. Grace jest cudowną, ciepłą i kochaną osobą, która uwolniła się z piekła i której to wyszło na dobre. Stara się by każdy ją lubił i akceptował, a to wszystko przez rodziców, którzy nie okazali jej należytej miłość. Grace pokochałam.
Logan został moim mężem :D A tak był opiekuńczy, zabawny i cudowny <3 To co go spotkało wielu z ludzi pozostało by w tym zawieszeniu, ale on miał tak wspaniałą rodzinę złożoną z przyjaciół, że pozazdrościć tylko :D
Przyjaciele Grace i Logana. Mimo iż postaci te były drugoplanowe to ich opis był na prawdę świetny. Niczego im nie brakło i na prawdę pierwszy raz w życiu spotykam się z tak dobrze pokazanymi postaciami poza głównymi bohaterami. A uwierzcie przyjaciół to oni mieli masę!

WYDAWNICTWO
No i tu muszę podziękować, każdemu kto przyczynił się do publikacji książki w Polsce bo ... czcionka jest megaśna. Taka pokaźna, że dobrze się czyta. Błędów w druku nie znalazłam. I na prawdę dobrze wykonana praca!
OKŁADKA 
Mówiłam wam w top 7, że to moja ulubiona okładka no i cóż można powiedzieć więcej... kocham te okładkę. Jest słodka i na prawdę przyciąga wzrok.

PODSUMOWANIE
Książkę polecam absolutnie każdemu. Jest czymś niesamowitym. Nie zrażajcie się, że to romans bo jesT on niezwykły, który zapada w pamięć, a który nie ryje mózgu. Wartości jakie zostały zawarte w powieści są godne zapamiętania i szerzenia ich. Taka przyjaźń i miłość bez więzów krwi jest na prawdę czymś cudownym. Nie mogę sklecić zdania bo cisną mi się na usta same słowa cudowne, kochane, oryginalne xD Jeśli chcecie zatopić się w świecie, który nie do końca jest idealny (problemy bohaterów), ale który wciąga i rozpala serducho to jest to powieść odpowiednia dla was. Ale uprzedzam są tam tacy przystojniacy, że na samą myśl czerwienię się :D 

"Nie zadawaj mi poważnych pytań w postorgiastycznym stanie upojenia."

Książka bierze udział w wyzwaniu -> czytam ile chcę ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger