wtorek, 21 czerwca 2016

Książkowe muszę - nie muszę


  Cześć :D
U mnie dziś znów nie recenzyjnie, ale mam dla was kilka recenzji książek i uwaga filmów. Tak dawno nie było, ale ostatnio trochę pooglądałam i mam nadzieję, że wam się spodoba to co przygotowałam :D A dziś zapraszam na mój nowy projekt, który pojawiać się będzie co miesiąc.

    Pewnie wy także jak na prawdziwego książkoholika przystało macie swoją listę "Must Have". Ale czy na prawdę każda książka jest niezmiernie potrzebna do zalegania na półkach? No właśnie. Dlatego dziś przychodzę do was z czymś nowym. Raz na miesiąc zamieszczę listę 10 tytułów, które koniecznie chcę mieć na półce. Zaraz zobaczycie o co chodzi. A pod postem proszę was o opinie czy warto, czy nie warto, czy sami chcecie mieć te pozycję, a może macie do sprzedania? Tak by pociągnąć wątek dłużej niż 1 komentarz. Zróbmy pogadankę na temat jaki każdy kochamy, nie bójmy się wyrażać opinii! :D Liczę na was książkomaniacy ♥

A więc lista pierwsza.

Mechaniczny Anioł - Cassandra Clare 39,00 ; 27,30 ; 24,65
Mechaniczna Księżniczka - Cassandra Clare 39,00 ; 27,30 ; 24,88
Mechaniczny Książę - Cassandra Clare 39,00 ; 27,30 ; 23,76
Czerwona królowa - Victoria Aveyard 34,90 ; 24,43 ; 22,17
Collide - Gail McHugh 34,90 ; 24,43 ; 20,46
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Lestle Walton 34,90 ; 24,43 ; 21,59
Art & Soul - Britany C. Cherry 39,90 ; 27,93 ; 24,75
Kroniki Bane'a - Cassandra Clare 39,00 ; 27,30 ; 24,13
Porwana pieśniarka - Danielle L. Jensen 36,90 ; 25,83 ; 22,47
Magonia - Maria D. Headley 36,90 ; 25,83 ; 22,12

Niektóre jak: Czerwona królowa, Collide czy Porwana pieśniarka. mam za sobą, jednak zastanawiam się czy nie zasilić swoich półek tymi cudownymi książkami. Taak ze względu na okładki również :D 

A teraz przykładowy cennik. Biorę pod uwagę:
a) cenę okładkową - łączny koszt: 374,40
b) cenę z Aros.pl - łączny koszt: 262,08
c) cenę z nieprzeczytane.pl - łączny koszt: 230,98
dodatkowo wypisujcie mi z jakich księgarni wy korzystacie, a będę je zawierać w zestawieniu. 

Jak widzicie zakup każdej z tych 10 książek wymaga wielkiego wkładu pieniężnego. Zatem warto/nie warto? :D 

Zachęcam do udziału w pogawędce w komentarzach. 
Do napisania! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger