sobota, 25 czerwca 2016

MUSZKIETEROWY TAG KSIĄŻKOWY!!!


Cześć!
Oto 2 dzień naszych zmagań z tą piękną i wciągającą lekturą! Jak wam idzie? 
Dziś by trochę rozładować napięcie związane z czytaniem, zapraszam was wspólnie z Kitty  na nasz autorski TAG pasujący do czytanej pozycji. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu ten TAG :D

 Wpadł mi do głowy Jon Snow (Gra o Tron), ale i Janco i Ari (Siła trucizny). Wszyscy przystojniacy kogoś nauczyli posługiwać się bronią także to już coś ;D

 Logan (W poświcie księżyca?) miał cudownych przyjaciół, którzy zawsze byli przy nim nawet gdy miał poważne kłopoty i nie odwrócili się od niego. Ich pomoc w swataniu była cudowna ♥

Joffrey Lanniter (Gra o tron) takiego władcę mieć to lepiej popełnić harakiri xD Tak mi się jakoś skojarzył i idealnie pasuje do konkurencji. Lannister to twoja konkurencja ciesz się xD

Morderstwo w Mezopotamii - Agata Christie. Fajny wątek kryminalny i na prawdę przemyślana akcja. 

 Hm ... może Sky (Hopeless) w końcu mimo iż dowiedziała się strasznych rzeczy to potrafiła stawić im czoła. Jak dla mnie była pewna siebie :D

 Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski ♥ Ciągle są w podroży i zwiedzają piękne miejsca ♥

O matko i poległam xD kurcze nie mam pomysłu kompletnie.

Q (Papierowe miasta)? :D Żartuje nie był wredny :( Jejka nikt wredny nie przychodzi mi do głowy O.o

1. Magia Słowa
2. Book Reviews by Anita
Oraz wszystkich, którym TAG się spodobał no i oczywiście tych, którzy biorą udział w naszym maratonie!
UWAGA!
Zdjęcia wykonane do TAGu możecie kopiować do woli wstawiając do waszych odpowiedzi na bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger