poniedziałek, 28 listopada 2016

Mid-Year Book Freak Out Book TAG


Cześć! :D
   Dziś opowiem Wam trochę o moich podbojach 2016 roku.  Mamy koniec listopada więc czas jest na to w sam raz xD To na prawdę dobry rok, który obfitował w małe ilości złych książek więc czego chcieć więcej? Więcej czasu na czytanie, więcej dobrych książek ... można tak w nieskończoność, a tymczasem ...
Nominację do TAGu otrzymałam od Julki z Bookblog. Dziękuje kochana <3 I zabieramy się do odpowiedzi :D

1. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś w 2016
 Takich książek było mnóstwo, jak mam wybrać jedną jedyną? ;( Na pewno były to książki Cassandry Clare, które po prostu kocham najprawdziwszą miłością. Tak więc to Dary Anioła są na mojej górnej półeczce.

2. Najlepsza kontynuacja, jaką przeczytałaś do tej pory w 2016
Tak do kitu będzie znów odpowiedzieć Dary Anioła, ale no cóż innej lepszej kontynuacji nie pamiętam. 

3. Książka, która niedawno została wydana i którą bardzo chcesz przeczytać
Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida - Amy Harmon. Każdy się nimi zachwyca, więc chcę zobaczyć w czym jest rzecz. Raaany strasznie chcę <3
 
4. Premiera w drugiej połowie 2016, na którą najbardziej wyczekujesz
November 9 -Colleen Hoover. Już nie długo! ♥

5. Największe rozczarowanie
Delirium - Lauren Oliver. Dosłownie wszędzie spotykałam się z pozytywnymi ocenami i w ogóle zachwytem, a mnie książka po prostu rozczarowała na całej linii. 

6. Największa niespodzianka
Niespodzianką dla mnie w tym roku jest to, że jak nie ja przeczytałam kilku polskich autorów, i o matko podobało mi się to co stworzyli! :D
 
7. Najlepszy nowy autor (który dopiero zadebiutował lub którego dopiero poznałaś)
Sarah J. Maas
Mnóstwo autorów poznaję każdego dnia (a raczej ich twórczość). Ale jak dla mnie to Sarah J. Mass i jej Szklany Tron po prostu wygrywają ♥

8. Najnowszy fikcyjny crush 
Znowu jeden? Wiecie, że od Deamona z Obsydian - Jennifer L. Armentrout nie było takiego?! O.o 

9. Postać, którą ostatnio polubiłaś
Brit z Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman. Była dobrą bohaterką, której nie sposób nie polubić.

10. Książka, którą zmusiła cię do płaczu
Ostatnio ciężko to idzie każdej książce. Ale fragment Domu Róż - Sarah Harvey sprawił, że moje oczka zaszły łzami. 
 
11. Książka, dzięki której poczułaś się szczęśliwa
 O mateńko. W poświacie księżyca  Samantha Young sprawiła, że byłam mega szczęśliwa. 

12. Najpiękniejsza książka, jaką w tym roku zdobyłaś
O rany i tu też tego wiele jest. Magonia, Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender i wiele innych. Już nie pamiętam co w tym roku nabyłam :D
 
13. Jaką książkę musisz przeczytać przed końcem 2016?
Hm... pół mojej biblioteczki? I mówię to całkiem serio, mam coś z 40 książek i jak jeszcze ich nadochodzi to się zamiast cieszyć załamię. 
 
14. Największe blogowe/booktubowe/bookstagramowe odkrycie tego roku    
Powiem wam, że nie pamiętam kogo od kiedy gdzie obserwuję więc ciężko mi tak :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger