piątek, 11 listopada 2016

Wyniki konkursu!


Cześć!
A więc to dziś zakończył się konkurs. A że nie mam nic lepszego do roboty postanowiłam Wam umilić ten czas długiego weekendu. Zastanawiacie się pewnie po co mi były od Was cytaty skoro tak czy tak będę losować? Otóż jak widzicie zdjęcie nagłówkowe posta zapisałam je sobie na kartkach. A kartki mam zamiar przywiesić w widocznym miejscu i wyciąć i wrzucić do słoiczka. Po co? A po to, że jak nadejdzie smutaśny dzień to można sobie wylosować, a karteczki przypomną mi o Was ;D Taaak uwielbiam takie rzeczy :D
Dobra dość gadania bo pewnie jesteście ciekawi? Poniżej wklejam kopię z posta konkursowego, żeby nie było problemu z numerkami :D


1. Justowa
2. Wioleta S.
3. Verax
4. Doviko/Lekkość Pióra
5. Magia Słowa
6. Zaczytana 56 MamaDela
7. Meredith
8. Marta W
9. Gabriela
10. Klaudia M. 
11. KittyAilla 
12. Dominika
13. Gosche
14. Morrigan 
15.  Wiktoria
16. Agata P. 
17.Peter49 Ceniacyksiazki
18. Wero nika 
19. Klaudia Malik
20. Monika Wilczyńska
21. Ma ra 
22. m.prudaczuk
23. Oblicza Rozy
24. Isane Sanity 
25. Edyta Chmura 
26. Katarzyna Iwańczak 
27. Teresa K. 
28. Anka Ania 
29. Szczęśliwa Mama
30. Ela Spychaj
31. Anna Nawrocka
32. Basia Grencel
33. Ewelina Poc
34. Ania Wolniak
35. Piotr Iwanowski
36. Bronisław B.
37. Julia Annab
38. Beata Kondzia
39. Melisa Anonim
40. Mylene17 
41. Gosia Pawlaczyk
42. Aneta Pachurka
43. Bogdan N.
44. Alina Szymczak



A zwycięzcą zostaje ....


A nr. 28 miał/a: 




Gratulacje! Piszę już do Ciebie meila i proszę o szybciutką odpowiedź :)

Dziękuje każdemu z Was za udział w konkursie! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger