poniedziałek, 28 stycznia 2019

[Przedpremierowo]: Sponsor Tom II - K.N. Haner



Jest tyle zła na tym świecie, że bez przebaczenia i dawania kolejnych szans wszyscy byśmy się tylko wzajemnie nienawidzili. […]



Tytuł: Sponsor
Seria: Sponsor (Tom 2)
Autor: K.N. Haner
Tłumaczenie: -
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans
Bohater/Bohaterka: Kalina/Nathan
Liczba stron: 402
Liczba rozdziałów: 60
Narracja: Trzecioosobowa
Wydawnictwo: Editio Red
PREMIERA: 13 LUTY 2019
 

    Nieszczęśliwy wypadek odebrał Kalinie zdrowie. Wyczerpująca rehabilitacja, opieka nad młodszą siostrą Sabriną, złamane serce i niedaleka przeszłość nie dają jej ani chwili wytchnienia. Gdy wydaje się, że dziewczyna powoli wychodzi na prostą, jedna zaskakująca wiadomość stawia ją przed ogromnie trudną decyzją. Czy Kalina będzie w stanie wybaczyć Nathanowi? Czy będzie potrafiła wesprzeć mężczyznę,którego kocha, a który tak bardzo ją skrzywdził?
    Nathan wie, że musi przegonić własne demony, by stawić czoła problemom i zmierzyć się z tym, co przyniesie los. Razem z Kaliną będą musieli walczyć o miłość, a droga nie będzie prosta. Mur, który między sobą zbudowali, zacznie się w końcu kruszyć, jednak pewne osoby zrobią wszystko, by rozdzielić Kalinę i Nathana raz na zawsze.
     Druga i ostatnia część historii Kaliny i Nathana. Opowieści o dwóch duszach, które nie potrafią bez siebie żyć, dwóch sercach, które wybijają wspólny rytm.
Ta historia, pełna namiętności, bólu i trudnych wyborów, udowadnia, jak wielka jest siła miłości.

(Opis z Lubimy Czytać)


[…] Wbrew pozorom nie siła fizyczna świadczy o sile człowieka. To silny charakter i wola walki potrafi czynić cuda.


   Po wydarzeniach jakie miały miejsce w I tomie, nie wyobrażam sobie, że mogłam nie poznać dalszych losów Kaliny i Nathana. Ale czy były one satysfakcjonujące?  O tym już za momencik. 

    Pomimo iż narracja w tym tomie jak i w poprzednim była w trzeciej osobie nie sprawiała mi trudności i od razu wczytałam się w koleje losów bohaterów. Nie mamy tutaj trudnych słów. Znajdziemy natomiast sceny 18+, jednak są one dobrze zrobione, a nie są nudne czy przerysowane. 
    Akcja ani na chwilę nie zwalnia, co chwilę coś się dzieje, ale nie pogubimy się w wydarzeniach ponieważ wszystko idealnie się zazębia. 
     Okładka tego tomu jest równie piękna jak jej poprzedniczka. Napis jest złoty i pięknie błyszczy, a kobieta na okładce jest zmysłowa. 
     Mamy tutaj podział na rozdziały, które nie są długie dlatego jest ich aż tyle, ale bardzo mi się to podobało. Każdy rozdział ma również obrazek. 


[…] Jeśli się kogoś naprawdę kocha, to człowiek się zmienia na lepsze. Ja czułam, że się zmieniasz, ale ty po prostu dobrze grałeś… A może sam siebie oszukiwałeś? […]


  
  Kalina radzi sobie bardzo dobrze. Rehabilitacja jest trudna i ciężka, ale ona jest uparta. Stara się wrócić do jak najlepszej formy. Nathana spotyka przypadkiem podczas zakupów z Sabriną. I tutaj mała znowu wkracza do akcji. Kalina jednak jest nieugięta. Przecież Nathan ją skrzywdził. Jednak późniejsze wydarzenia sprawiają, że postanawiają spróbować, ale przeszłość cały czas za nimi się ciągnie. Kalina to cudowna dziewczyna, skrzywdzona, jednak silna. Troszczy się o swoją siostrę i chce dla niej jak najlepiej. Jakie perypetie czekają na nią? Czy będzie z Nathanem? 
    Nathan to bogaty, uroczy i cudowny mężczyzna, który gdzieś na zakręcie życia się pogubił. Dawniej nie chciał związków, bawił się w sponsoring i myślał, że pomaga przy tym dziewczynom, ale gdy poznał Kalinę jego serce przepadało. Niestety wydarzenia z pierwszej części co chwilę przypominają mu o pomyłkach życiowych. Stara się odbudować zaufanie Kaliny, ale czy uda mu się to? Czy dziewczyna znów mu zaufa? 


Konsekwencje zawsze ciągną się za tymi, którzy dopuścili się złego uczynku.


   Tak nakreśliłam wam tylko to, co tutaj się wyprawia, bo nie chce za dużo zdradzać. Musicie mi jednak uwierzyć na słowo, że nie ma tutaj ani chwili oddechu. Jeśli jest dobrze, za chwilę coś się może wydarzyć. Bohaterowie nie mają łatwego życia i los cały czas ma coś do powiedzenia. 
    Miłość nie zawsze bywa łatwa. Czasami spotykamy na swojej drodze osoby, które chcą za wszelką cenę zniszczyć to uczucie. Ale czy im się to uda zależy od siły i trwałości tego uczucia. W Sponsorze mamy do czynienia z nieodwzajemnioną miłością, która może mieć fatalne dla otoczenia skutki. Poznajemy też, co ludzie są w stanie zrobić, byle tylko osiągnąć swój cel. Konsekwencje są okropne i przerażające. A w tym wszystkim nasi bohaterowie, którzy już nie wiedzą, kto jest dobry, a kto zły. Nie wiadomo komu można zaufać i czy wszystko skończy się dobrze.
      Znajdziemy tutaj wiele emocji od tych  pozytywnych, do tych sprawiających, że nasze serce stanie w oczekiwaniu na to, co za chwilę nastąpi. Możemy pobawić się w detektywa, a przy tym wszystkim świetnie się bawić. Ta książka jest tak cudowna, pełna wielu pięknych cytatów, które zmuszają do myślenia, że wiem, że do niej wrócę jeszcze nie raz. 
    Cieszę się, że miałam możliwość zagłębić się w tę piękną lekturę i przeżyć to wszystko. Jestem usatysfakcjonowana losami Nathana i Kaliny, bo ani chwili się nie nudziłam, a czytałam z zapartym tchem. Przez nią się płynie, więc pomimo objętości idzie to naprawdę szybko. Polecam Wam ten jak i poprzedni tom, bo są warte tego, by je poznać i pokochać. 

Czasami nie wystarczy mieć przy sobie bliskie osoby, by czuć pewność, że wszystko się ułoży. Gdy słowa to za mało, gesty również nie są wystarczające. Co wtedy zrobić? […]



Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuje Autorce oraz Wydawnictwu

12 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę na twórczość autorki :) większość czytelników sobie chwali.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość autorki jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo podobała się ta historia :) Tomy traktuję po równo :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż bardzo zaciekawiłaś mnie tą propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę muszę w końcu sięgnąć po pierwszy tom! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się doczekać nie mogę jak wezmę drugi tom w ręce

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo widzę, że ci się podobało. :) Ja muszę przestać się wahać i sięgnąć po pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewlacyjne! i te okładki <3 to już 3 ksiazka tej autorki którą czytałam i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam debiut "Na szczycie" i bardzo się zraziłam do tej autorki. Chociaż chodzi w necie opinia, że styl się poprawił, to jakoś mnie nie przekonuje. Przynajmniej na tę chwilę, bo może kiedyś sięgnę, aby zobaczyć czy nastąpił progres :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to chyba najciekawsza seria tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem już po lekturze tego tomu, jednak wciąż się zastanawiam jak go ocenić. Wydaje mi się, że pierwsza część była lepsza :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger