poniedziałek, 26 lipca 2021

Letnie przesilenie - Anna Langner

 


Dzisiejsza noc jest wyjątkowa. Niejeden chłopak chciałby być na twoim miejscu.


Tytuł
: Letnie przesilenie 

Seria: - 

Autor: Anna Langner

Tłumaczenie: - 

Liczba stron: 373

Liczba rozdziałów: 38

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Oliwia

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: Kobiece 

Data premiery: 30. 06.2021

Ocena: 9/10


Nie ufaj niczemu, co zobaczysz w lesie.

Kiedy Oliwia staje przed posiadłością Leśniewiczów, czuje się nieswojo. W Starej Sośnie nic nie jest takie, jakie się wydaje. Mała dziewczynka twierdzi, że ktoś odwiedza ją w nocy, jej neurotyczną matką miotają emocje, a ojciec – biznesmen, znika na długie godziny w lesie. Są jeszcze intrygujący bracia bliźniacy, którzy uwielbiają mącić Oliwii w głowie. I jest on. Las, który ją obserwuje.

Oliwia za chwilę wejdzie w głąb – dzikiej namiętności, tajemniczego lasu, ale i mrocznej, zręcznie uknutej intrygi. Komu zależy, by przejąć kontrolę? Co ukrywa przed nią dziwna rodzina z leśniczówki? Któremu z braci można ufać? W noc letniego przesilenia spełnią się wszystkie słodkie obietnice, ale i potworne groźby.

(Opis z Lubimy Czytać) 


Możesz się uśmiechać, udawać, że wszystko jest okej, ale jeśli robisz coś wbrew sobie nigdy nie będziesz wolnym człowiekiem. 


Styl autorki jest lekki. Piszę w prosty sposób, nie używa trudnych, wyszukanych słów. Dialogi są naturalne, a opisy przyprawiają o ciarki. Sceny 18+ stanowią dodatek i są napisane w sposób, który nie odrzuca. 

Akcja powieści toczy się swoim rytmem. Nie wlecze się ani nie biegnie. Cały czas coś się dzieje, a my nie mamy chwili na nudę. 

Okładka jest świetna. Pan patrzący z okładki hipnotyzuje i chce się po nią sięgnąć niemal od razu. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy Oliwii. 

Oliwia to młoda dziewczyna, która dorabia sobie jako opiekunka do dzieci. Wróciła z Francji, gdzie zajmowała się niesfornym dzieckiem. Po powrocie dowiaduje się o chorobie mamy, na które potrzeba sporo pieniędzy. Gdy ojciec przekazuje jej informacje o pracy, ta choć nie chce znów wyjeżdżać, zgadza się. Jej podopieczną okazuje się pięcio letnią dziewczynka, która jest grzeczniutka i jak na swój wiek bardzo mądra. Ma dwóch braci bliźniaków, którzy nie ułatwiają dziewczynie życia w starej pesniczowce. Oliwia choć bardzo się stara czuję się nieswojo w nowym miejscu. Co takiego kryje dom? 

Książka, która przyciąga okładką i nie banalną fabułą, to zawsze jest coś cudownego. Tak było i tym razem. Autorka postawiła na coś nowego, z czym do tej pory w literaturze się nie spotkałam. Bardzo spodobało mi się to, co dzieje się na kartach powieści. Chciałam jak najszybciej dowiedzieć się, co takiego skrywa dom, czy to tylko wyobraźnia Oliwii. Autorka w sposób prosty zaprasza nas do świata, która go nie da się tak szybko opuścić. Hipnotyzuje, wciąga, a my czujemy się jak Bohaterka powieści i przeżywamy wszystko ze zdwojoną siłą. 

Tajemnica, na którą postawiła Ania też jest niecodzienna i spotkałam się z tym pierwszy raz. Ale to było czadowe! No naprawdę aż takich rzeczy się nie spodziewałam. Co prawda miałam pewne przypuszczenia, ale i tak nie okazały się w 100% zgodne z tym, co przeczytałam. 

Dawno nie czułam się tak przerażona, ale i zafascynowana. To co dzieje się na tych nie całych 400 stronach to prawdziwa bomba emocji. Nie wiadomo kto jest kim do końca. Kto ma dobre, a kto źle zamiary i do czego to wszystko prowadzi. Bawiłam się genialnie. Jestem zauroczona tym światem, piórem autorki i cała książka. Choć moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki nie było do końca udane, tak widzę, że zmieniło się naprawdę wiele od tego czasu. Jeśli nie czytaliście nic od Anny, albo tak jak ja się zawiedliście, to sięgnijcie po tę powieść. Jest cudowna. I na pewno przekona was, do kolejnych książek ❤️ polecam gorąco ❤️


Ojciec nie lubi, gdy zwierzę poddaję się zbyt szybko. Gdy pada, nim on zdąży się rozkręcić

Książka dostępna w księgarni Tania Książka : "Letnie przesilenie"


Kategoria: Książki erotyczne w księgarni Tania Książka 




1 komentarz:

  1. Kochana narobiłaś mi ogromnej ochoty na tę książkę, choć przyznam szczerze, że nie planowałam jej czytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger