środa, 7 lipca 2021

Zostań dla mnie - Corinne Michaels

 

Pragnę cię tak jak dotąd żadnej innej kobiety. Ciągle o tobie myślę, ale niczego więcej nie obiecuję.



Tytuł
: Zostań dla mnie 

Seria: The Arrowood Brothers (Tom 4)

Autor: Corinne Michaels

Tłumaczenie: Dorota Stadnik

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater/Bohaterka: Brenna/Jacob

Liczba stron: 383

Liczba rozdziałów: 42

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Muza

Premiera: 23. 06.2021

Ocena: 10/10


W „Zostań dla mnie”, ostatniej części serii, pierwszoplanowym bohaterem jest Jacob. Robi karierę filmową w Hollywood, jako przystojny kawaler jest obiektem zainteresowania paparazzi i prasy plotkarskiej. Nie pasuje do małego Sugarloaf, ale zgodnie z ostatnią wolą ojca musi tu spędzić sześć miesięcy. Kiedy spotyka Brennę Allen, jego świat staje na głowie. Czy wykorzysta szansę na prawdziwą miłość i znajdzie powód, by zostać w swoim rodzinnym miasteczku?

„Hollywood nauczył mnie wszystkiego, co wiem o związkach, prócz tego, jak w nich trwać. Jako aktor stałem się mistrzem udawania. Udawania, że koszmarne dzieciństwo nie miało na mnie wpływu. Udawania, że wszystko w porządku. Udawania, że wiem, jak ocalić siebie, dziewczynę, cały ten przeklęty świat.

Zawsze jednak znałem prawdę – nie jestem niczyim bohaterem.

Do czasu, kiedy muszę wrócić do Sugarloaf na sześć miesięcy, a Brenna Allen daje mi szansę udowodnienia, że mogę zostać jej bohaterem. Ona jest wszystkim, czego pragnąłem, a czego nie mogę mieć. Jej złamane serce, piękna twarz i cudowne dzieci wywracają mój świat do góry nogami. Zamiast przygotowywać się do następnej głównej roli, zaczynam reżyserować sztukę teatralną w miejscowym gimnazjum.

Wszystko dla samotnej matki z małego miasteczka.

Byle tylko zobaczyć jej uśmiech.

Im dłużej tu jestem, tym bardziej chcę zostać. Dla niej. Zacząć życie od nowa w miejscu, do którego nigdy nie chciałem wracać.

Kiedy jednak wszystko się komplikuje, muszę zdecydować, czy dla kobiety, którą kocham, lepiej będzie, jeśli zostanę czy wyjadę?”

Czteroczęściowa opowieść, której bohaterami są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca powracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.

(Opis z Lubimy Czytać) 

Wszyscy jesteśmy ułomni. Stajemy się wspaniali, gdy znajdziemy kogoś, kto dostrzeże piękno w rysach i pęknięciach. Możesz mieć drobne wady, ale to one czynią cię tym, kim jesteś. A ja wcale nie jest perfekcyjna.

 

Jacob, ostatni z braci, aktor. W Hollywood ma swoje życie. Choć początki nie były łatwe teraz jest rozpoznawaną gwiazdą. Na samą myśl o spędzeniu sześciu miesięcy w miasteczku, w którym się wychował i które przyniosło mu wiele cierpienia, ma dość, a do tego będzie mieszkał w domku, który postawił, Declan, gdy przyszedł jego czas na wizytę w rodzinnym mieście. Jacob nie spotyka się z nikim. Jego praca obfituje w paparazzi, artykuły, które nie zawsze niosą ze sobą prawdę. Tak więc woli unikać romansów. Gdy pewnego dnia spotyka Brennę, młodą wdowę z dwójką dzieci nie wie, że jego życie zmieni się diametralnie. Ale czy da sobie szanse? Czy życie w Hollywood będzie ważniejsze od uczucia?

Brenna to młodziutka wdowa z dwójką dzieci w wieku 12 i 11 lat. Pani psycholog. To dzieci są jej siłą napędową po okropnej stracie, dzieci są też jej wsparciem i bardzo mamie kibicują. Po śmierci męża przeprowadzili się z Kalifornii do małego miasteczka, gdzie mieszkają jej teściowie. Poznanie Jacoba powoduje ciąg wydarzeń na które nie jest do końca gotowa. Ale czy się odważy? Czy da sobie szanse na ponowne szczęście?

Uwielbiam to jak pisze Corinne. Czytając czuję się jakbym wpadła do tego świata. Porywa mnie od pierwszych stron. Nie ma długich opisów o niczym, dialogi są świetne, naturalne. A sceny 18+ stanowią tylko dodatek i to taki delikatny, więc każdemu te sceny się spodobają.

Wszystkie wydarzenia łączą się ze sobą i w niczym się nie pogubimy. 

Okładka jest piękna, w stylu poprzednich, więc pięknie razem wyglądają. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy Brenny oraz Jacoba, więc poznajemy ich idealnie. 

To już koniec tej pięknej, wzruszającej serii. Przesyłam z braćmi Arrowood kilka niezapomnianych miesięcy. Każdego z nich pokochałam i szczerze nie potrafię wybrać tego jedynego. Każda historia była inna, piękna, dającą do myślenia, sprawiająca, że można się zastanowić nad swoim życiem, docenić to co się ma. Książki Corinne są życiowe, pokazują, że rozmowa zawsze jest najważniejsza. 

W tej części mierzymy się z żałobą. Każda ma inną formę, każdy przeżywa ją inaczej. Ale zawsze trzeba przeć naprzód, zawsze jest powód do tego. Tutaj były dzieci, które były tak mądre i cudowne, że sama chętnie bym je wyściskała za to jak byli oparciem dla matki. Chcieli jej szczęścia.

Ta historia ma również nieoczekiwany zwrot akcji, od której mało zawału nie dostałam. Jak widzicie książka dostarcza wielu emocji. Łzy, uśmiech, śmiech, szczęście. Znajdziecie tutaj naprawdę wiele tego.

Seria opowiada o każdym bracie, ale najlepiej czytać je po kolei, ponieważ spotykamy poprzednich bohaterów i żebyśmy nie spojlerowali sobie innych części. Polecam Wam całym sercem. Jeśli nie znacie twórczości autorki, koniecznie to zmieńcie, to cudowne książki autorki, które przeniosą was do świata, a którym warto zatracić się na kilka godzin. Ja jestem załamana, że to już koniec. Zżyłam się z bohaterami i mam chyba kaca książkowego :( po ostatnim zdaniu tuliłam książkę dobre kilkanaście minut. Naprawdę jest cudowna. 


Mam wszystko, co dla mnie najważniejsze, chociaż myślałem, że to nie jest mi pisane. Szczęście. Rodzina, za którą oddałbym życie. I miłość. Tyle miłości, że mógłbym w niej utonąć

Książka dostępna w księgarni Tania Książka : "Zostań dla mnie"


Kategoria: Książki dla kobiet w księgarni Tania Książka 




Dziękuję Tania Książka za możliwość przeczytania tej wspaniałej historii.

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger