poniedziałek, 31 października 2016

Podsumowanie października


Cześć!
I oto ostatni dzień tego miesiąca. Ktoś mi powie jak to tak szybko leci? Masakra jakaś totalna. Szczerze wam powiem, że żyję od jednego podsumowania do kolejnego. I skoro czas tak szybko zapiernicza nie będę się rozpisywać tylko od razu przejdę do rzeczy.

Zacznijmy od przeczytanych pozycji: 
1. Wyspa X - Maria Krasowska 340 stron
2. Magonia - Maria Dahvana Headley 288 stron
3. Cudowne chwile - Beverly Barton 157  stron
4. Dom Róż - Sarah Harvey 384 strony
5. Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman 266 stron
6. Drżenie - Maggie Stiefvater 455 stron



Co nam daje: 1890 stron czyli 61 strony dziennie. Jest gorzej niż poprzednio, ale równie dobrze :D

Blogowo: 
* 13 postów: 5 recenzji, Tag, Zagadka, Książkowy Sąd,  Słowo klucz, 2 podsumowania, konkurs, przeczytaj i podaj dalej
* Odwiedzin: 53 664
* Obserwatorów: 154

Zdobycze książkowe:
Z racji udziału w Przeczytaj i podaj dalej zyskałam 3 nowe książki. 
* Nieziemska - Cynthia Hand
* Niegrzeczna - Sheila O'Flanagan
* Ciemność przed świtem - J.A. London
Oraz zakupiłam:
* Nie mów nic, kocham cię - Mhairi McFarlane
* Początek mnie i ciebie - Emery Lord 
Także jak widzicie, miałam nie kupować nic, ale weź się człowieku oprzyj książkom. Ciekawe tylko czy sprostają moim oczekiwaniom. 

Przypomnienie:
Na blogu nadal trwa konkurs! Zapraszam do zgłaszania się! <3 Link znajdziecie TUTAJ   

Uwaga:
Chcielibyście post odnośnie mojego fotografowania książków? :D Bo mam kilka fajnych pomysłów i tylko czekać, aż wprowadzę je w życie.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger