poniedziałek, 12 września 2016

Liebster Blog Award #8


Cześć słonka moje!
Dziś przychodzę do Was z LBA do którego nominowała mnie Justowa z bloga Just & Books ♥ Dziękuje kochana! ;) 
Zaczynam tydzień urodzinowy bardzo fajnymi pytaniami ;D I oby tak dalej :D
1. Jak będziesz wspominać te wakacje?
To były najlepsze wakacje świata. Oby więcej takich chwil ♥
 
2. Masz już plany na kolejny urlop?
Jeszcze nie. Ale pewnie coś się wymyśli ;d
 
3. Lubisz jesień?
 Nienawidzę. Jesień to zawsze dla mnie czas zbliżony do depresji. Ale widoki kolorowych liści są całkiem okey ;d
 
4. Zbierasz grzyby?
Nie. Nie znam się i nie bardzo lubię łazić za żarełkiem xD
 
5. Idealny jesienny wieczór według Ciebie to...? 
Wersja 1: Film, narzeczony i gorąca czekolada ♥ Wersja 2: książka, gorąca czekolada i kocyk :d
6. Danie, którego nie lubisz?
W sumie lubię wszystko. 
 
7. Jaka jest jedna ze śmieszniejszych historii Twojego dzieciństwa?
Nie przypominam sobie takiej niestety :(
8. Skąd Twoja miłość do książek?
W moim domu jest mnóstwo książek, a to dlatego, że tata czyta nałogowo. Dlatego też miałam z niego przykład. A jak już zaczęłam czytać coś więcej niż książeczki dla dzieci stało się to i moim nałogiem :D
 
9. Masz jakąś pasję poza czytelnictwem?
Kocham fitness ♥ i taniec. Bez tych dwóch rzeczy nie wyobrażam sobie życia, chociaż w ostatnim czasie musiałam zrezygnować, ale w dobrej sprawie. 
 
10. Jaką serię chciałabyś teraz przeczytać?
Chcę zacząć Diabelskie Maszyny! ♥ Mam tylko 1 część, ale pracuję nad resztą ;D
 
11. Ekranizacji jakiej powieści byś chciała?
W sumie to nie mam pojęcia. Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski było by fajne, ale jakoś boję się, że mogło by to nie sprostać moim oczekiwaniom :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger