poniedziałek, 5 września 2016

Owocowy TAG książkowy


Hej! :D
Jako, że dwie cudowne osóbki dały mi taką samą nominację stwierdziłam, że muszę wykonać ten TAG jak najszybciej by obyło się bez ofiar śmiertelnych xD Taaak mowa o Kitty i Magii Słowa! Kocham Was :D <3 Odwiedzać ich blogi proszę ! :D A ja zabieram się za twórcze zadanie! :)

Ananas - Książka z najbardziej egzotycznym miejscem akcji.  
I już wyczuwam problemy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to Z tobą lub bez ciebie - Carole Matthews. Może nie cała akcja, ale główna bohaterka wyjeżdża do Nepalu. 

Banan - książka, która zawsze wywołuje uśmiech na twojej twarzy
Takich książek jest całe mnóstwo. Np. Hopeless - Colleen Hoover, Na krawędzi nigdy - J.A.Redmerski, Morze spokoju - Katja Milay, Czerwona królowa - Vitorii Aveyard

Malina - najsłodszy książkowy pocałunek
 Hm... czyli pocałunek, który wywołał "oooo" z moich ust? Jace i Clary bo Dary Anioła - Cassandry Clare są najlepszą serią ever ♥ 

Truskawka - powieść polskiego autora, której akcja nie dzieje się w Polsce
Nie ma takowej, bo Polskich książek nie czytam :D 
 
Cytryna - książka po której przeczytaniu miałaś kwaśną minę
O mateńko też było ich kilka :D Ale tak obecnie to Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling i Córka żywiołu -  Leigh Fallon. Oczekiwałam tak wiele, a nie sprostały oczekiwaniom :(

Jagoda - książka której akcja dzieje się w lesie
Hm... Takiej, że całkowicie w lesie to nie znajdę chyba na szybko. Ale trochę w lesie mamy Bez Słów - Mii Sheridan, ale i moje "ukochane" Wayward Pines - Blake Courch. Także uznajmy, że się udało :D
 
Arbuz - powieść idealna na upał
Na krawędzi nigdy - J.A.Redmerski, dlaczego? Bo bohaterowie podróżują, a co jak nie Wakacje kojarzy się z podróżami i upałem? 
Winogrono - powieść z dużą ilością bohaterów
Oddawaj różdżkę, Phong - Łukasza Wasilewskiego lub Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

Czereśnia - powieść która fabułą przypomina inną
 I znów użyję tu: Córka żywiołu - Leigh Fallon przypomina mi : Pamiętniki Wampirów - L.J.Smith, Niezgodna - Veronica Roth przypomina: Dawcę - Lois Lowry


A ja nominuję:
Bookworm - w końcu jak apteka to musisz polecać naturalne witaminy ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger