09:15

Wyniki konkursu


Witajcie!
Dziś będzie krótko. Otóż zgłosiło się mniej osób niż zakładałam, ale trudno, wybiorę zwycięzców i tak. Dziękuje tym 4 osobą, które postanowiły się pobawić. Oto 4 odpowiedzi na pytanie: Czy chciałabyś/chciałbyś mieszkać w Tysiąc piętrowej wieży? Uzasadnij swoją odpowiedź.

KittyAilla:
Oh wiesz, to zależy na którym piętrze :P Sądzę, że tak od 700 to mogłabym mieszkać :D Nie chciałabym ledwo wiązać końca z końcem, jak ludzie na niższych piętrach. Za to chętnie pojeździłabym an drogie wakacje, pochodziła na masaże etc. Dodatkowo zobacz - na 700 piętrze to już trochę tej kasy musisz mieć. A kasa = duża biblioteczka, baaaardzo dużo książek <3 <3 <3 

Dominika K.:
Chciałabym. Zawsze to jakieś nowe doświadczenie i spojrzenie na coś z innej strony, a teraz właśnie tego potrzebuję. Jeśli chodzi o wybór piętra, to wolałabym być gdzieś tak pośrodku. Na pewno nie potrafiłabym się odnaleźć w luksusie, (tutaj przegrywa moja niepewność siebie i skromność xd), ale na najniższych partiach, gdzie trzeba walczyć o wszystko to byłoby mi znów smutno. :)

Anka Ania:
Hmm pewnie że chciałabym mieszkać w wieży. Fascynujące są wszystkie udogodnienia, które są na wyższych piętrach. Życie byłoby łatwiejsze :-)
Zapoznałem/łam się z regulaminem.

Magic Wizard:
No pewnie że bym chciała! A dlaczego? No bo można poznać tyluuu fajnych ludzi, którzy mieszkają na Twoim piętrze no i zawiązać też przyjaźnie do końca życia. No i ogólnie fajnie by było mieszkać gdzieś wyżej, bo wiesz... Takie udogodnienia są fajne :D Jeździsz sobie na drogie wakacje, nosisz drogie ubrania itp.... Na pewno nie chciałabym mieszkać na dole i ledwo wiązać koniec z końcem. Ale w sumie myślę też, że gdybym mieszkała gdzieś wyżej to bym się podzieliła trochę też z tymi biedniejszymi - ach, to moje dobre serce :D Ale w sumie to ja zawsze chciałam mieć dom, a nie mieszkać w bloku, czy tam tej wieży... Ale jakbym mieszkała wysoko to bym jeszcze kupiła sobie domek z basenem i takimi różnymi i tam bym sobie jeździła czasami :)

Ciężko mi wybrać tylko dwie osoby, bo wszystkie dziewczyny włożyły w to serduszko i podjęły się zadania. Ja wybrałam jedną osobę, moja siostra wybrała drugą, by nie było, że jestem nieobiektywna. Pierwszą osobą, do której idą tatuaże jest .... tam ta da dam ....

Dominika K.! Gratuluje ♥

A drugą osobą jest .... Tam ta da dam ....

Magic Wizard! Gfratulacje ♥

Już piszę do was wiadomości o podanie adresu. Także oczekujcie na wasze nowe tatuaże.


6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja to w sumie zdążyłam na ten konkurs, nie powiem .:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo :P Choć ja już się rozmarzyłam o tych tatuażach no :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Nie spodziewałam się, że wygram xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Copyright © 2016 Z miłości do książek , Blogger