piątek, 15 lipca 2016

Liebster Blog Award #6 #7




Cześć kochani!
Dziś kolejna odsłona sławnego TAGu,a  chodzi nie o co inne, jak o Liebster Blog! :D Cieszę się widząc tyle nominacji nie tylko do LBA ale i do każdego rodzaju tagów, jesteście cudowni! ♥ Obie nominacje padły od Wioli z bloga Zapoczytalna. A więc dziękuje Ci bardzo i zabieramy się za odpowiedzi! ♥ 


Zestaw I

1. Jak widzisz siebie za 20 lat? 
Hm... ciężkie pytanie zważając na to ile wtedy będę mieć lat! O.o Na pewno w pracy, w czymś co sprawiać mi będzie radość. Matka i żona zarażająca czytaniem dzieci :D

2. Masz jakiś sposób układania książek na półce?
Mój sposób jest taki, że mam półki podzielone na perełki, książki OK i książki takie sobie :D 

3. Czy zdarzyła ci się jakaś zabawna sytuacja z udziałem książki?
Prócz tego, że książka by mnie zabiła w sklepie to nie :D Otóż opowiem wam xD byłam z przyjaciółką w E'Leclerc i obczajam książki, a tu nagle bum i coś mi na głowę spadło xD tak więc uważajcie jak tam idziecie jeśli jesteście niskiego wzrostu jak ja i szukacie książek wysoko na półkach xD

4. Jak radzisz sobie z brakiem weny?
Czekam, aż przejdzie. I tak mam tysiące zaległych TAGów :( przepraszam :( 

5. Ile czasu zajmuje ci przeczytanie książki?
To zależy od presji, od czasu i od tego jak ciekawa jest dana książka. 

6. Jaka jest twoja największa zaleta?
Myślę, że to iż się nie poddaje na starcie. Zawsze staram się próbować, choć nie zawsze wychodzi nie zniechęcam się. 

7. Czytasz kilka razy te samą książkę?
Pewnie, że tak! Po co mieć je na półce jak się ich nie chce drugi raz przeczytać? Kilka czytałam już 2 raz i choć chcę wrócić do niektórych pozycji zwyczajnie brakuje mi czasu, bo ciągle przybywają nowe :(

8. Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
W sumie czytam od dawna, więc nie wytypuje książki :D w podstawówce czy gimnazjum czytałam "Kumpelki, randki i ..." , "Pamiętnik księżniczki" i takie dziewczyńskie rzeczy tak więc uznajmy to za odpowiedź :D

9. Co musi mieć w sobie blog, aby cię zainteresował?
Na pewno musi być prowadzony z sercem na to zwracam uwagę najbardziej. Nie patrzę na wygląd bo przecież każdemu co innego się podoba, a patrzę na wnętrze - posty, które ktoś zamieszcza. Sposób pisania i to jest dla mnie cenne. 

10. Ile książek liczy sobie twoja biblioteczka?
Ponad 100 :D jestem z niej dumna i ciągle ją rozbudowuje ♥

11. Czym sugerujesz się w wybieraniu czegoś do czytania? 
Pierwsze i najważniejsze okładka :D Potem patrzę na tematykę i decyduję czy w danym humorze mam na to ochotę czy nie, a potem czytam opis na końcu, albo i nie :D

Zestaw II

1. Co jest dla ciebie największą motywacją?
Największą motywacją są dla mnie cele, które sobie wyznaczam i staram się do nich dążyć, ale też zainteresowanie daną rzeczą osób z zewnątrz. 

2. Jakie gatunki książek czytasz najczęściej?
Najczęściej są to romansidełka, albo młodzieżówki :D Ale nie pogardzę fantastyką czy innymi gatunkami. 

3. Co sądzisz o komentarzach typu "obs/obs"? 
Nienawidzę takich komentarzy. Jeśli będę chciała zaobserwuję dany blog. Zawsze gdy ktoś nowy mnie odwiedza i pozostawi link do siebie odwiedzam i albo obserwuję, albo nie zależy. Ale takie komentarze są mocno denerwujące. 

4. Czy chciałabyś kiedykolwiek usunąć bloga?
Nie. Nawet ja już przestanę go prowadzić pozostawię go niech krąży po internecie, może kiedyś ktoś będzie chciał poczytać książki z 2016 roku :D

5. Książka do której wrócisz jeszcze wiele razy?
Jest ich całe mnóstwo. Na pewno do połowy mojej biblioteczki wrócę nie raz.

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Podróż do Nowego Jorku, Hiszpanii *-*

7. Z jakim autorem chciałabyś się spotkać?
Colleen Hoover ♥ (taaak zawaliłam ostatnim razem gdy była w Polsce :(), ale też Cassandre Clare <3

8. Książka, której nie zamierzasz nigdy przeczytać?
Na pewno kontynuacji "Delirium" ! okropność! ;/

9. Co najbardziej denerwuje cię podczas czytania?
 Z zewnątrz: odgłosy ulicy, dźwięk kosiarki itp, a w książce denerwujący bohaterowie, za długi opis, gigantyczna rozdziały ;/ 

10. Czy twoi znajomi wiedzą, ze masz bloga?
Niektórzy tak. Ale niewielu takich jest ;P

11. Zwracasz uwagę na okładki? 
Ogromną! W sumie pisałam o tym 11 pytań temu. Od okładki zależy czy przeczytam książkę :D

Kto wytrwał, dziękuje ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger