wtorek, 26 lipca 2016

Więc chodź pomaluj mój świat ...

Cześć! ;D
Dziś przychodzę do Was z luźnym postem bo mimo iż mam 25 postów roboczych to żaden do końca nie zrobiony. Z racji lenia postanowiłam podzielić się dziś z Wami pewną fajną sprawą jaką są antystresowe kolorowanki. Naturalnie bardziej mnie denerwują niż uspokajają bo malusich elementów jest w nich od groma. Dlatego też jak jestem mocno zdenerwowana maluje wszystko jak leci, a w dni ciut spokojniejsze maluję po kwadraciku, kółeczku żeby było ślicznie.
   Kolorowaneczkę dostałam od Kitty , która to pierwsza zaczęła używać i jakoś tak zaraziła mnie tym. Pamiętasz Harrego Pottera wersja Justyśka? xD No w każdym razie nie wiem gdzie on jest bo bym Wam pokazała, ale postaram się zaraz poszukać :D (cudów nie oczekujcie mam remont w pokoju :P).
   Kolorowanki antystresowe nie tylko nadają się dla starszych, ale i młodsi z zapałem kolorują zwierzaki i cieszą się gdy wyjdzie im ładny obrazek. Nie tak dawno razem z siostrą koleżanki, która ma 8 lat malowałyśmy sobie pieska :D Mała była zachwycona i na prawdę to coś o wiele lepszego niż gdy na komputer :D
    A poniżej pokażę Wam trochę moich "dzieł" :'



 
 Jak widzicie do kolorowania nie używam jakiś super hiper wypaśnych rzeczy. Grubaśne kredki jeszcze z czasów podstawówki mojej siostry, które dają takie mega kolory jak możecie zobaczyć na ślimaku :D
Cienkie kredki pamiętają jeszcze czasy, gdy byłam dzieckiem i tata przywiózł je z Francji i są na prawdę mega bo lekko malują ślicznie, a jak się trochę przyciśnie dają fajne kolory takie żywe i po prostu mega no :D Mazakami zrobiłam na razie tylko lwa, który nie wygląda zbytnio dobrze :D Testowałam mazaki no :D Ale są zwyklusie kupione za nie całe 3 zł. Dobra kolorów też mają ubogo, ale no co chcieć za taką cenę. :D



  A tu zdjęcie z kolorowanki koleżanki, która ma "Pieski". Też zwykłe kredki bez większego szału na kupowanie Bóg wie czego, a efekt dają niesamowity :D Tak wiem nie skończony piesek i nie skończony ślimak, ale pieska nie mamy jak skończyć, a ślimak mi się znudził xD

Także widzicie do dobrej zabawy i trochę innego wyładowania emocji nie trzeba wydawać góry pieniędzy wystarczy jakieś 20 zł, a zabawa jest przez najbliższe kilka tygodni, jak nie miesięcy w zależności od waszego poziomu "chcenia" :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger