niedziela, 19 czerwca 2016

Drużyna piłkarska TAG


Hej kochani!
Z racji rozpoczętego już EURO 2016 przychodzę do was z piłkarskim TAGiem. Nie przepadam za piłką nożną, ale ten TAG to co innego, a pasuje tematycznie. Nominację otrzymałam od Books Hunter za co serdecznie dziękuje i przepraszam za opóźnienia w publikacji ♥

Z czego zdążyłam zauważyć TAG polega na losowaniu. (widzę, że go ktoś zmodyfikował i taką wersję ja dostałam i nie wiem gdzie szukać oryginału więc wykonam losowo) Do ataku drużyno! Jak na dobrego trenera przystało mam swojego zastępce i razem z Tygrysem pokażemy na co nas stać :D

UWAGA! Kartek z imionami jest więcej niż kategorii. Są tu ukochani i znienawidzeni bohaterowie więc będzie ciekawie. Oznaczenia przy imionach wylosowanych: K- kocham, N- nienawidzę :D Bo wypisywania 16 osób to za dużo :D

Bramkarz
Maven - Czerwona królowa (K) Hm... to może się udać. W końcu przebiegła menda z niego, więc da sobie radę :D

Boczny prawy obrońca i boczny lewy obrońca
Jace - Dary Anioła (K) oraz  Dillon - Collide (N!!!!) No i em ... Jace to by się narobił więcej niż wszystko warta, bo pan Debillon pewnie palcem by nie kiwnął żeby sobie krzywdy nie zrobić. Brrr... 

Środkowy obrońca I
Aleks - Delirium (N). No to mam ja ci drużynę. Nie no szybko to on biegał tylko na końcu coś mu nie wyszło. Więc by sobie poradził. 

Środkowy obrońca II
Kale - Dotyk (N) A już myślałam, że gorzej być nie może. Znaczy no myślę, że by sobie poradził w końcu uciekać potrafi. Byle kopał w piłkę, a nie przed nią uciekał :D

Boczny prawy pomocnik i boczny lewy pomocnik 
Aleks - Love Rosie (K) i Holden - Buszujący w zbożu (N). Tak więc Aleks poradził by sobie. Co do Holdena mam dziwne przeczucie, że nie przebiegłby nawet połowy boiska. 

Środkowy napastnik 
Elyas - Lato koloru wiśni(K).No i nareszcie coś dobrego! Uwielbia biegać więc myślę, że nie miałby problemu.

Trenerzy drużyn przeciwnych



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger