sobota, 2 lipca 2016

Space Book TAG


Cześć książkowe potworki! ♥
Dziś zajmiemy się trochę astronomią. Poobserwujemy planety i zastanowimy się wspólnie, kto najlepiej pasuje do opisu. Za nominację serdecznie dziękuje Silver Moon z bloga Books Obsession ♥ Rozwiązanie po długim czasie i przepraszam za to :(
Gotowi? Odpalamy rakietę i lecimy z tym! :D

Słońce - książka z gorącym bohaterem/ bohaterką. 
Hm... w sumie gorących bohaterów (czytaj moich mężów) mam tuzin więc wszystkich wymieniać nie będę. Ujmę tu Gavina Blake - Collide który jest wprost niesamowity. Taaak nowa miłość Justyśki xD

Merkury - mała, ale dobra książka.
Neptun - najdłuższa seria z kolekcji.
Zgadzam się tu z Silver Moon, że Mały książę ale żeby zachować różnorodność wymienię tu cudowne wydanie Kopciuszka z biblioteki filmowej. Króciutka, ale rozgrzewająca serducho książeczka.

Wenus - książka z dobrą główną bohaterką.
Prościej by mi było znaleźć kiepską główną bohaterkę. Ale tak dobrych jest całe mnóstwo. Hm... może Mare Czerwona królowa w końcu nie była zrzędą i brała los taki jakim jest :D

Ziemia - dość duża, ale przyjazna książka.
Do takiej mogę śmiało zaliczyć Księgę przeznaczenia Następca tronu Ahina Sohulu - Elissa Roso. Grubaśne tomiszcze, z którym miło spędziłam czas.

Mars - książka bliska twojemu sercu.
Takich książek mam również tysiące. W serduchu mam Ugly love, Maybe Someday, Na krawędzi nigdy, Morze spokoju i wiele wiele więcej :D

Jowisz - czyli największa cegła w twojej bibliotece.
Patrz pytanie o Ziemi. Aczkolwiek, żeby nudno nie było powiem Gra o tron. Raczej grubością dorównuje wyżej wymienionej :D

Saturn - czyli książka nie z tej ziemi.
Dobra wezmę pytanie dosłownie i odpowiem W ramionach gwiazd. Przynajmniej będzie jedna odpowiedź, a nie tysiąc znów :D

Uran - niezła książka z niebieską okładką. 
Nie ma takiej, ponieważ każda książka z niebieską okładką jaką mam, a są to: Ugly love, Mała księżniczka, Pułapka uczuć, Morze spokoju nie były nie złe - one były cudowne!

Jutro spodziewajcie się mnie u siebie na blogach! Przepraszam za moje nieobecności i zaniedbania. Jutro również podsumowanie czerwca, z którego dowiecie się co spowodowało moje zaniedbanie :(
Pamiętajcie Justyśka was kocha ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger