piątek, 21 sierpnia 2015

Podróż marzeń TAG

Dziś zapraszam Was na TAG - Podróż marzeń!
Pomysł zaczerpnęłam od http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com
A zatem przedstawiam Wam zasady :


Gotowi? Startujemy!

Nowy Jork - miłość od pierwszego wejrzenia.
Bez dwóch zdań jest to powieść Pani J.A. Redmerski "Na krawędzi nigdy" i "Na krawędzi zawsze". Ujrzałam tylko okładkę w jakiejś reklamie na internecie i postanowiłam ją mieć. Do dziś dnia ta książka jest moim uzależnieniem.

Rosja - książka, która zmroziła krew w moich żyłach
Tą książką jest "Sprzedana" Sophie Hyes. Wstrząsająca opowieść oparta na faktach, która bardzo silnie oddziływała  na moją psychikę. Jak również książka "Morze spokoju" Katja Millay, nie jest ona oparta na faktach jednak przeżycia bohaterki również silnie działają na uczucia czytelnika.

Hiszpania - książka i film, które mnie urzekły
Myślę, że takim filmem są "Dary Anioła- Miasto kości". Pokochałam książkę jak i zakochałam się w filmie mimo iż niektóre rzeczy były różne to i tak uważam to za świetną robotę.
"Gwiazd naszych wina". Piękna historia, która wywołała wiele łez nie tylko jako wersja papierowa, ale też jako ekranizacja.

Włochy - książka, która rozpaliła moje serce
I jest ich tu kilka:
J.A. Redmerski - "Na krawędzi nigdy" , "Na krawędzi zawsze"
Katja Millay - "Morze spokoju"
Cecilia Ahern - "Love, Rosie"
John Green - "Gwiazd naszych wina"
Cassandra Clare - "Dary Anioła"

Do tego TAGu nominuję:
Wszystkich którzy czytają tego bloga ;)




3 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takim TAG'iem, może spróbuję wykonać go u siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Dary anioła zostaną ze mną na zawsze :) Czytałaś już może Diabelskie maszyny?
    Gwiazd naszych wina i Love, Rosie- na filmach jednocześnie śmiałam się i płakałam :*
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze :(
      Oj dokładnie tak samo miałam :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger