środa, 8 marca 2017

7 najlepszych bajkowych postaci kobiecych

 Cześć moi kochani!
Dziś przychodzę do Was z postaciami kobiecymi, a to wszystko za sprawą Dnia Kobiet. Tak oto świętujemy ten dzień na Z miłości do książek. Długo się zastanawiałam jakie TOP 7 zrobić i stwierdziłam, że dawno nic nie było bajkowego, a po Zakazanym Życzeniu mam wielką ochotę oglądnąć Alladyna :D Dowiecie się dziś za co je podziwiam :D Także zapraszam Was do czytania! :)


Miejsce 7
Bella. Kto nie zna kochanej Belli z Pięknej i Bestii? Uwielbia książki, a dla najbliższych gotowa jest na wielkie poświęcenie. 

Miejsce 6
 Kopciuszek. Moja ulubiona księżniczka z dzieciństwa no bo jej historia była dla mnie taka smutna, ale i pełna nadziei. W końcu przecież to Kopciuszek wygrywa z macochą :D

Miejsce 5
Anna i Elsa - Kraina lodu. Dwie siostry, z których nie potrafię wybrać mojej faworytki bo obie są urocze na swój sposób. Obie są w stanie zrobić dla siebie dużo mimo iż Elsa nie potrafi, albo bardziej nie może pokazywać uczuć :(

Miejsce 4
Księżniczka i Żebraczka - kolejna dwójka gdzie nie umiem wybrać jednej. Uwielbiam je obie. Taka zamiana pokazała, że każdy z nas może być właśnie księżniczką :D

Miejsce 3
Barbie. I jej niezliczone opowieści. Chyba każda dziewczynka miała Barbie i była jej wielką idolką, tak więc nie zostaję w tyle z tym.

Miejsce 2
Roszpunka z Zaplątani. No ona była w ogóle mega postacią. Z tą swoją patelnią i kameleonem (to był kameleon? No nie ważne xD) mogła zdobyć cały świat. Cudnie, że postawiła się "matce" i postanowiła spełniać swoje marzenia *-*

Miejsce 1
Jasmina. Jak już wyżej mówiłam mam zamiar sobie oglądnąć Aladyna. No, a że Jasmina jest piękna, ma mega figurę i w ogóle jest moją ulubioną bohaterką z dzieciństwa. 

 I na koniec każdej czytelniczce dzisiejszego postu życzę wszystkiego słonecznego! ♥

16 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Bellę, Roszpunkę oraz Megarę z "Herkulesa"- to chyba takie moje TOP 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie to faworytką zawsze była Bella :D
    Och Barbie, te wspomnienia xD
    Roszpunkę też zawsze lubiłam, no i Kopciuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanego dnia kobiet!
    Tyle bajek - nie mogło zabraknąć Barbie oraz mojej ukochanej Belli! Też czekasz na film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem ciekawa filmu :) Także może się uda go obejrzeć w kinie :D

      Usuń
  4. Roszpunka z Zaplątanych dla mnie jest numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Roszpunka życiem, na mojej liście jednak na pewno znalazłaby się Mulan.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  6. z dzieciństwa uwielbiam Kopciuszka, Śpiącą Krolewne. A bardziej współcześnie to Roszpunkę. Nie wiem czy jestem wyjątkiem, ale nie lubiłam Barbie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, prezentuje się to tak :)
    7. Anastazja
    6. Ariel
    5. Roszpunka
    4. Barbie
    3. Bella
    2. Mulan
    1. Pocahontas
    Buziaki i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post! :D Ja uwielbiam Bellę, Roszpunkę i Meridę :D
    Wzajemnie Wszystkiego Dobrego ;D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako małe dziecko byłam fanką Roszpunki oraz Kopciuszka, później mi trochę przeszło i upodobałam sobie wiedźmy i czarownice ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A to nie był Gekon? :P
    Dla mnie z twojego zestawienia wygrywa Roszpunka z Zaplątanych :D Potem Jasmina :D A Meridę gdzie zgubiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni podpisuję się po miejscem drugim. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger