sobota, 4 marca 2017

Kartka z kalendarza - podsumowanie stycznia i lutego


Hej! ^^
Postanowiłam, że podsumowania i w ogóle takie luźne rzeczy nazwę "Kartka z kalendarza". Nie wiem czemu tak, nie pytajcie po prostu zaczynając pisać tego posta samo przyszło mi do głowy i nie chce jej opuścić tak więc tak zostaje i mam nadzieję, że przyjmiecie ją z radością i będziecie wyczekiwać takich lekkich postów! A więc opowiem wam co u mnie nowego :D

Przeczytałam: 
Styczeń: 
1. Zima koloru turkusu - Carina Bartsch ♥ 452 strony
2. Niepowszedni - Justyna Drzewicka 408 stron
3. Uwikłani, Pokusa - Laurelin Paige 355 strony

Luty:
1. Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West ♥ 345 strony
2. Zakazane życzenie - Jessica Khoury ♥ 374 stron

Łącznie przeczytanych stron: 1934 co daje 33 stron dziennie. Malutko, ale i tak nie jest źle ;D
3 cudeńka! ♥ A w recenzji Chłopaka z sąsiedztwa mówię, że najlepsza książka w lutym, upsik ;D Jest ich 2 w lutym! :D

Blogowo: 
W styczniu: 
Napisałam 9 postów w tym: 6 recenzji,  TAG, LBA i 7 najlepszych ...
W lutym:
Napisałam 6 postów w tym: 2 recenzje, zapowiedź, 7 najlepszych, książkowe muszę nie muszę, spacer po bibliotece
Obserwatorów: 197 

Prywatnie:
27 stycznia zostałam mamą. Dlatego też blog zszedł na drugi plan. Nadrabiam blogi tylko osób, które udzielają się u mnie, ale będę się starać ogarniać też inne w miarę możliwości. Dzidzię mam spokojną, jednak tak czy tak synek potrzebuje matki, która poświęci mu uwagę gdy nie śpi ;D I tak samo proszę byście zostawiali przy komentarzach swoje blogi ułatwi mi to wchodzenie do was :)

Piosenka, która nie chce mi wyjść z głowy: 



20 komentarzy:

  1. Gratuluje nowej roli w życiu :)

    przezpiekneokulary.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ;)
    I pozdrawiam ;)

    zaczytana-w-herbatkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie rozumiemy, że dzidzia jest anajważniejsza! Zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajmuj się synkiem i zaszczep w nim miłość do książek!
    Zaczytanego marca
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przecudownego synka! <3 I wiesz, zważając na to co się nowego działo w Twoim życiu to i tak przeczytałaś duużo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Podobno pory karmienia są idealnym momentem na nadrabianie z czytaniem ;)

    http://cozabadziewnyczytacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ♥ Próbowałam ale nam nie wychodzi xD albo na jednym albo na drugim się skupię i wychodzi tragicznie xD

      Usuń
  7. Gratulację synka! <3 Nie przejmuj się wynikiem dziecko jest teraz najważniejsze, a ksiażki nigdzie nie uciekną! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Synek najważniejszy, to zrozumiałe :D Gratuluję!
    A wracając do książek - "Chłopak z sąsiedztwa" też mi się podobała. Kasie West świetne książki pisze :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      Taaak :D musze kolejne książki dorwać :D

      Usuń
  9. Wiadomo, synek ważniejszy a biorąc go pod uwagę to naprawdę dużo przeczytałaś :D Gratuluję i dzidzi i wyniku!
    Żadnej z tych książek nie czytałam ale chcę "Zakazane życzenie" i czekam na "Niepowszednich" z Booktouru :D
    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <333
      Zakazane jest na prawdę warte by je mieć na półce <3

      Usuń
  10. Gratuluję! Nie tylko wyniku, ale i największego szczęścia oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :) Coraz więcej blogerek zostaje mamami cóż przy dziecku jest wiele pracy - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z kalendarza, tez jest u mnie. ;)
    Wiesz, że Cię kocham? Was kocham? <3 Wszystko wybaczam i trzymam kciuki by zdrowy mały rósł, a Ty byś miała dużo wolnego czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale patrz - jak dorośnie, to zaczniesz czytać książki dla dzieci :D Ale ci to statystyki podbije :D <3
    No ja się nie mogę doczekać lipca, jak maluszka poznam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger