piątek, 4 stycznia 2019

Elementals. Głowa Meduzy - Michelle Madow





Tytuł: Elementals. Głowa Meduzy
Seria: Elementals (Tom 3)
Autor: Michelle Madow
Tłumaczenie: Daria Kuczyńska-Szymala
Gatunek: Fantastyka
Bohater/Bohaterka: Nicole
Liczba stron: 252
Liczba rozdziałów: 48
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: Kobiece 

   Trzeci tom boskiej serii o drużynie Elementals.
    Tyfon, najgroźniejszy z Tytanów uwolnił swoją duszę z Kerberosu. Zmierza teraz w kierunku ukrytego ciała, aby połączyć się i pomścić Drugą Rebelię. Nicole, Blake, Danielle, Kate i Chris muszą pokonać go w chwili, kiedy będzie znowu w swoim ciele.
    Misja się powiedzie, jeśli zdobędą Złoty Miecz Ateny, dzięki któremu będą mogli pokonać Meduzę. Tylko jej głowa jest w stanie dać im przewagę w walce z Tyfonem. Nieoczekiwanie pomoc oferuje im Ethan, syn Zeusa, który w walce z Hydrą stracił siostrę.
    Czy boski potomek wybaczył drużynie Elementals i pomoże im ocalić świat?

(Opis z  Lubimy Czytać) 

    W kolejnym tomie Elementals nie można się nudzić. Co chwilę coś się dzieje, co chwilę bierzemy udział w niebezpiecznych misjach. Nasi bohaterowie wystawiani są na próby, jednak czy każdemu można ufać? 
    Ta seria wciąga, ta seria pożera nas w całości i uzależnia od siebie, a końcówka tego tomu sprawia, że chce się kolejną część na już. 
    Nie chcę Wam dużo tutaj pisać, więc to będzie krótka opinia, nie szeroka recenzja, ale chciałabym żebyście przeżyli te wszystkie emocje sami i sami zobaczyli, co mnie się w tej serii tak bardzo podoba. 


     Oczywiście styl autorki i zaskakiwanie nas w każdym tomie pozostaje niezmiennie idealne. Dobrze się bawię czytając, a strony uciekają w mgnieniu oka. Mitologia grecka to coś, co kocham, więc i ten element w tym tomie występuje, z czego jestem bardzo zadowolona. 
    Akcja ani na chwilę nie zwalnia i z jednej misji wskakujemy w drugą. Co chwilę coś się dzieje, a nasze serce wali jak oszalałe, bo te wszystkie zdarzenia są niebezpieczne i trzymające w napięciu. 
    Okładka jest przepiękna. Taka magiczna i tak cudownie uzupełnia się z resztą. Jestem zakochana w tych okładkach. 
   Ten tom, jak i poprzedniczki mają piękne środki: idealne litery do szybkiego czytania oraz elementy ozdobne przy rozdziałach. 

   Bohaterowie z tomu na tom, dojrzewają, stają się mądrzy i odkrywają swoje moce. Dają radę potworom i są odważni. To dobre osoby, których dobro świata jest na pierwszym miejscu niż ich własne życie. Podoba mi się kreacja bohaterów, bo każdy z nich jest inny i wyraźnie zarysowany. Ale przez to wszystko oni się uzupełniają idealnie. Dlatego, też uważam bohaterów, za kolejny plus. 

   Z całego serca pragnę polecić Wam te trzy pierwsze tomy. Są niesamowite. Dzięki nim pokochacie mitologię, dzięki nim nie będziecie się nudzić ani minutki. To idealne książki na kilka godzin, bo są krótkie, a rozdziały są malutkie. Ich ilość może przerażać, ale na prawdę nie są długie i to dlatego. 
    Jeśli szukacie wciągającej, zachwycającej i nietypowej lektury, to te książki są odpowiednie. Mnie zachwycają z tomu na tom, więc myślę, że kolejne dwa również mnie w sobie rozkochają. Wiem też, że mojej przyjaciółce również się podobają, więc jak na wymagającą czytelniczkę, są świetne, to coś musi w tym być. Sięgajcie szybko po nie, bo są warte tego by o nich czytać i o nich non stop słuchać. 


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuje Wydawnictwu 

5 komentarzy:

  1. Fajnie że seria tak bardzo C się podoba, ale to nie jest zupełnie mój klimat czytelniczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze. Mam bardzo mieszane odczucia co do tej serii. Z jednej strony mam ochotę zapoznać się z tymi książkami, z drugiej boję się, że będzie to kolejna zwykła młodzieżówka fantasy :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skończyłam trzeci tom i również bardzo przypadł mi do gustu :D Zaspojleruję, ale kurcze, nie spodziewałam się, że Kate będzie w takim położeniu :c że w ogóle autorka zrobi któremuś z bohaterów. No i widać też ich przemianę wewnętrzną :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że ta seria książek jest bardzo fajna 😍 chciałabym ja przeczytać na pewno kupię ja w niedlunie czasie

    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak zawsze daleko w tyle bo nie zaczełam jeszcze nawet 1 czesci ale moze w koncu do niej dojde :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger