piątek, 2 sierpnia 2019

[PRZEDPREMIEROWO]: Zranione uczucia - K.A.Figaro [AMBASADORKA]


[...] Miłość to trucizna. Wysysa z nas resztki zdrowego rozsądku, a potem zdeptuje i spycha do piekieł. [...] 

Tytuł: Zranione uczucia
Seria: Prosty układ (Tom 2)
Autor: K.A.Figaro
Tłumaczenie:-
Liczba stron: 349
Liczba rozdziałów: 43
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Łucja, Dymitr
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  Lipstick Books
Data premiery: 14.08.2019
Ocena: 9/10


Kontynuacja Prostego układu, gorącego romansu Łucji i Dymitra!

Prosty układ pomiędzy Łucją a Dymitrem przestał być opartym na niezobowiązującym gorącym seksie układem. Pojawiły się bowiem uczucia, może nie do końca uświadomione, które zaburzają proste zasady. Na dodatek inny mężczyzna – Igor – nieźle namieszał Łucji w głowie i dziewczyna sama już nie wie, co o tym wszystkim sądzić. Los jednak bywa przewrotny i szykuje parze nie lada niespodziankę, która może wywrócić życie Łucji i Dymitra do góry nogami.

Jak się zakończy ognisty romans Łucji i Dymitra i czy jest im pisane bajkowe i żyli długo i szczęśliwie?

(Opis z Lubimy Czytać)



- Boże, ile u ciebie kwiatów! [...] Masz adoratora? - zapytała.- Nie. Sama sobie kupuję - odparłam ironicznie. 

   Styl autorki, był lekki, przyjemny. Czytało się na prawdę szybko. Były oczywiście sceny 18+, ale były one zrobione ze smakiem i uzupełniały całość powieści.

   Akcja książki pędzi swoim torem. Poznajemy historię zarówno Dymitra jak i Łucji, jednak wszystko jest tak zaplanowane, że wydarzenia łączą się ze sobą w spójną całość.
   Okładka utrzymana w szarościach, z czerwonym napisem, świetnie pasuje do pierwszego tomu. Czcionka idealna do szybkiego czytania, a podział na rozdziały, które nie są długie pozwala nam odłożyć książkę, kiedy musimy. 

[...] Mężczyzna uczynił,  co rozkazałam. Stał w takiej odległości, że chwyciłam swobodnie za jego krawat i przyciągnęłam go do siebie. Oparł się ciałem o moje. Mógłby mnie tak przygniatać cały czas.


   Łucja ma do wyboru, albo odpuścić sobie Dymitra, albo wejść z nim w układ, który ma zapewnić im zadowolenie seksualne, ale nie zaangażowanie uczuciowe. Gdy Pan Sebastian wysyła swojego syna do Francji w sprawach biznesowych, przydziela mu jako asystentkę Łucję. W romantycznych okolicznościach miasta Dymitr jest uroczy, miły, szarmancji no i właśnie romantyczny. To zapala w Łucji lampkę, że może jednak mężczyzna coś do niej czuje. Wchodzi z nim w układ, jednak gdy po kilku dniach wyznaje mu co czuje, mężczyzna odrzuca jej miłość. Smutna i zraniona Łucja nie wie jak sobie z tym poradzić. Dodatkowo wszystko jakby było przeciw niej i zachodzą w jej życiu diametralne zmiany. Czy ma szansę na miłość u boku ukochanego mężczyzny? Łucja to dobra bohaterka, która nie denerwuje swoim zachowaniem. Mimo iż ulokowała uczucia w nieodpowiednim mężczyźnie, pozwala sobie opłakiwać stratę, ale my opłakujemy ją z nią. To dobra i kochana dziewczyna, która zasługuje na szczęście. 

 
 Dymitr zraniony w dzieciństwie nie chce się angażować. Luźne związki oparte jedynie na seksie to jego chleb powszedni. Jeśli pojawiają się uczucia, trzeba się ulotnić i znaleźć inną, chętną panienkę na taki układ. Sam do końca nie wie, co takiego ma w sobie Łucja, że budzi w nim trochę inne uczucia niż dotychczas. Jednak i ją traktuje czysto układowo, więc gdy pojawiają się dwa słowa, postanawia ją opuścić. Niestety cały czas myśli o niej, jest jakby zazdrosny o innych mężczyzn kręcących się w jej pobliżu. Ale jest nieugięty. tylko układ, nic więcej. Jego zachowanie przyznam szczerze wkurzyło mnie i zraniło nie tylko Łucję, ale i mnie. Myślałam, że coś się w nim zmieni, ogarnie się, a on tymczasem zdeptał serce Łucji. Trochę go znielubiłam, ale cóż taki miał charakter i autorka świetnie wykreowała i jego postać.
   Mamy tutaj więcej Igora, brata Dymitra, który jest najlepszym przyjacielem Łucji. Znaczy ona go tak postrzega, ale on czuje coś zupełnie innego. Dziewczyna wie, że przy nim byłaby szczęśliwa, ustabilizowana emocjonalnie, jednak w jej sercu i głowie ciągle jest ten drugi. Nie chce wiązać się z rozsądku, a z miłości. Igor natomiast jest idealny. Pomaga dziewczynie, wspiera ją i próbuje jakoś uśmierzyć jej ból. To cudowny człowiek, dla którego i moje serce oszalało :D
    Mamy tutaj także przyjaciółki Łucji, których w poprzednim tomie było dużo, jednak w tym po przykrych wiadomościach, dziewczyna się odcina i już więcej o nich nie ma. Trochę było mi smutno, że nie walczyły o swoją przyjaźń i po pierwszych gorszych chwilach jakby zerwały kontakt, zbyt dumne na pierwszy krok. Także to jedyny minus całej książki.


Myślałam nad wizytą Dymitra. Przyszedł, pomógł i poszedł. Chciałam go nienawidzić, pragnęłam tego z całego serca, ale w pamięci ciągle wracałam do wspólnie spędzonego czasu.


 
 Po wydarzeniach z pierwszego tomu, nie mogłam sobie znaleźć miejsca i wyczekiwałam drugiej części jak na szpilkach. Gdy już wpadła w moje ręce, nie mogłam nie przeczytać. 

     Miłość wydawać by się mogło, że to piękne, uskrzydlające uczucie. Jednak gdy jedno z obdarzanych miłością osób skrzywdzone zostało w przeszłości i nie odwzajemnia tych uczuć jest to ogromny ból. Łucja doświadczyła właśnie takiej miłości. Chciała kochać i być kochana, ale dostała cios prosto w serce. Niby wiedziała co i jak, jednak sądziła, że uda się jej zmienić mężczyznę. Na tym przykładzie świetnie widzimy, jaki wpływ ma na nas dzieciństwo i różnorakie zranienia. Ale także dostrzegamy, że miłość nie zawsze jest czynnikiem, który może zmienić drugiego człowieka. Bo to nie tylko wybór jednej osoby, a obopólna chęć zmienienia się. 
   Autorka zaprasza nas do świata seksu, nieodwzajemnionej miłości, który i nam łamie serce. Przy tej pozycji nie sposób nam się nudzić, cały czas coś się dzieje. Czasem jest pięknie, że aż serce rośnie, by za chwilę zmienić wszystko o 180 stopni. To świetna lektura. Kompletne must have dla osób znających pierwszy tom. Jeśli jednak nie znacie, musicie koniecznie poznać. Ogromnym plusem jest dla mnie również zakończenie, które jest zupełne inne niż to, do którego przywykliśmy. Autorka takim zakończeniem okazała się dla mnie odważna i podziwiam ją za to. 
   Gorąco polecam Wam tę historię <3

Nie byłam pewna, czy słusznie robię, mówiąc Dymitrowi prawdę, ale mimo wszystko należała mu się ona. [...] 


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu oraz Autorce <3




4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za tak ciepłe przyjęcie drugiego tomu ❤❤❤ jest mi niezmiernie miło i cieszę się, że historia skrzydła Twoje serce ❤ pozdrawiam K.A.Figaro

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego cyklu, ale recenzja zachęca, żeby to zmienić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszej części

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger