środa, 20 lipca 2022

Royal - Sylwia Zandler

 - Boję się, że przez moje pojebane podejście do życia skreśliłem swoją szansę na prawdopodobnie jedyną znajomość, która nie opierałaby się na fałszu i korzyściach.


Tytuł
: Royal 

Seria: Royal Trilogy (Tom 1)

Autor: Sylwia Zandler 

Tłumaczenie: -

Liczba stron: 330

 Liczba rozdziałów: - 

 Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Vivian

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Data premiery: 25.05. 2022

Ocena: 9/10

Ta dziewczyna pokaże, że nieokrzesany książę nie może mieć każdej.

Amerykanka Vivian Jones, dwudziestoletnia studentka, otrzymała szansę, o jakiej marzy wielu młodych ludzi. W ramach rocznego stażu może studiować ekonomię w Londynie. Wszystko zapowiada się wspaniale, dopóki dziewczyna nie uświadamia sobie, że życie w stolicy Wielkiej Brytanii będzie bardzo drogie.

Na szczęście z pomocą przychodzi jej przyjaciółka, dzięki której Vivian dostaje pracę w kuchni – to nie byle gdzie, bo w pałacu królewskim. Mimo początkowych obaw okazuje się, że rodzina królewska jest bardzo przyjazna i traktuje pracowników z szacunkiem. Prawie cała…

Dwudziestotrzyletni Lucas Robert III Hemsworth, brytyjski książę, to niezły numer. Zmienia dziewczyny jak rękawiczki, jest arogancki i chamski. Jakby tego było mało, postawił sobie za cel uprzykrzanie Vivian życia. Szczególnie kiedy przypadkowo spotykają się w nocy w kuchni… Czarę goryczy przelewa fakt, że podczas imprezy w klubie książę nawet jej nie rozpoznaje i po prostu bezczelnie podrywa. Jeżeli myśli, że ta dziewczyna to jedna z wielu, jest w dużym błędzie.

(Opis z Lubimy Czytać)


"Nie chciał, by ktoś go zranił, ale osobą, która krzywdziła go najbardziej, był on sam"


Vivian to młoda dziewczyna, która przyjeżdża z Ameryki do Anglii na wymianę studencką. Postanawia również podjąć pracę w pałacu królewskim jako pomoc kuchenna. Nie wie tylko, że książę okaże się takim chamem. Dodatkowo mężczyzna za wszelką cenę chce spędzać czas z Amerykanką, która traktuje go jak równego sobie, nie jak księcia. Co z tego wyniknie?

Styl autorki przypadł mi do gustu. Nie ma tu zbędnych, długich opisów, a dialogi są niewymuszone.

Akcja toczy się swoim wyważonym rytmem, nie pędzi ani się nie wlecze. Wszystko dzieje się po kolei, więc się nie pogubimy w fabule.

Okładka jest piękna i można powiedzieć książęca. W środku mamy podział na rozdziały, które nie są długie.

Zabierałam się do tej książki już od premiery, jednak gdzieś mi umknęła. Na szczęście udało mi się za nią zabrać i po prostu przepadłam.

Strasznie nie podobało mi się zachowanie Lucasa. Może i był księciem, ale słowa jakich używał do podwładnych były chamskie i okropne. Całe szczęście była Vivi, która się nie patyczkowała. Zamiast skulić głowę i okazywać mu cześć, stawiała go do pionu i nie bała się powiedzieć mu kilku słów. Bardzo mi tym zaplusowała. Nie była na siłę miła dla kogoś, kto był wobec niej nieprzyjemny. Ale czy książę się zmienił? No cóż, tego wam nie powiem, ale jestem mile zaskoczona rozwojem wydarzeń.

Książka jest lekka, czyta się ją szybko, i wzbudza wiele emocji. Od tych dobrych po nie koniecznie. Bardzo fajnie czytało mi się losy dziewczyny, która że słonecznego Miami przenosi się do deszczowego Londynu. Autorka pokazała nam że władza i pieniądze to nie wszystko. Czasem trzeba być po prostu miłym i dobrym, by zyskać uznanie nie tylko przyjaciół ale i reszty społeczeństwa. Polecam!

Poczułam ciepło, które rozeszło się po wszystkich kończynach. W okolicy serca pojawił się pulsujący ból. Wypuściłam powoli powietrze, po raz kolejny zerkając na drzwi sypialni księcia, za którymi w tej chwili mogło dziać się coś, co zmieni cały bieg historii”.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger