poniedziałek, 17 października 2016

Poradź sobie z książką TAG


Cześć! :D
Gdy zobaczyłam ten TAG stwierdziłam, że muszę go mieć u siebie, a gdy zobaczyłam, że Pyciaaa z bloga  Chwile rozkoszy zaprosiła mnie do jego wykonania możecie uwierzyć mi na słowo skakałam z radości. Boski, cudny i przekochany - tak opisałabym ten TAG :D A dlaczego? I na czym polega? Dowiecie się już za chwilę :D

Zasady:
Otóż wybieramy 8 książek i każdą z nich otwieramy na losowej stronie. Potem czytamy pierwszy czasownik od góry z lewej strony i on jest naszą odpowiedzią na kilka pytań :D

Książki: (wybrane spośród tych, które jeszcze nie uczestniczyły w żadnym TAGu po prostu mi ich żal się zrobiło xD No i nie wszystkie kocham także TAG będzie ciekawy - PS. oczywiście to nie jest wymóg!!!)
1. List w butelce - Nicholas Sparks
2. Kopciuszek - Disney
3. Pulse - Gail McHugh
4. Pod kontrolą - Charlotte Stein
5. Słodsze niż czekolada - Sheila Roberts
6. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
7. Art & Soul - Brittainy C. Cherry
8. W poświacie księżyca - Samantha Young

Pytania:
1. Jak zmienić żarówkę?
Przejść. Nie należy się ociągać i od razu przejść do rzeczy. 
 
2. Jak upiec ciasto?
 Spojrzała. Wystarczy bym spojrzała na przepis, a już wszystko staje się jasne.
 
3. Jak napompować koło w rowerze?
Zgadza się. Proszę tatę by pomógł mi napompować koło, a on bez mrugnięcia okiem zgadza się na to.

4. Jak dostać 5 z testu?
Sięga. Wystarczy sięgnąć po ściągę. :D

5. Jak szybko posprzątać pokój?
Doszła. Trzeba dojść do systematyczności odkładania rzeczy na swoje miejsce.

6. Jak schudnąć?
Był. Trzeba być zmotywowanym i wyznaczyć sobie jasny cel.

7. Jak naprawić zepsutą pralkę?

Robią. Telefon do serwisu, a oni zrobią co trzeba.

8. Jak mieć więcej czasu na czytanie?
 Usiadłam. Należy wykonać wszystkie obowiązki jak najszybciej i usiąść do cudownej książki. 

Nominuję:
1. Tylko magia słowa
2. Biblioteczka ciekawych książek
3. The Girl From The Bookland 
4. Nieuleczalny książkoholizm 
5. Miasto książek


Straszna/śmieszna historyjka na koniec:
Otóż wyciągając List w butelce rykoszetem poszedł mój szczur. Może on dla tej książki stracił głowę? Nie wiem, mnie ona nie zachwyciła, była mdła i w ogóle be i tak mi smutno, że mój słodziak za to ucierpiał :( Mam wybieranie nielubianych książek do TAGów, nigdy więcej i wam też nie polecam! :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger