środa, 21 grudnia 2016

Festive Christmas Book TAG


Hejka!
Dziś kolejny TAG świąteczny. Do Festive Christmas Book TAG nominowała mnie Agusia z bloga RosePerdu Books  odwiedzajcie jej bloga! :D A do świąt pozostało już tylko 3 dni! :D O rany, rany :D Zaczynajmy więc :D


Dobra żadna rodzina nie przychodzi mi do głowy :D Ale w sumie mogłabym zjeść obiad z Eleną Gilbert, Jeremym i cioteczką :D Byli całkiem spoko :D No i Jerr :D


Oczywiście że książka! No i może jeszcze jakiś kubeczek z Shadowhunters :D Albo zakładki? :D Kocham zakładki :D


Hm ... dajmy tutaj Gideona ... z "W sercu światła" :D W końcu haker więc wiedziałby czego potrzebuje każdy i mógłby jakoś to zorganizować by się to dostało :D Był dobrym człowiekiem także jako elf idealny :D


Hm... najtrudniejsze pytanie chyba :D Dobra będę mieć dwie :D


Pierwsza moja ulubiona Last Christmas i do niej pasuje mi durna książka Dziesięć płytkich oddechów, gdzie Trent oddał Kacey serce, a ta zachowywała się jak zimna s... xD



A kolejną jest Basshunter i jego "I miss you" do którego pasuje mi tutaj "November 9"- Colleen Hoover ♥ 


Gideon - Trylogia Czasu. Powinien nie dość że się na tej liście znaleźć to jeszcze tak wielką rózgę dostać, że hej ;/


Na listę grzecznych wpisałabym Jace z Darów Anioła :D A co, w końcu on zasługuje na mega dużo miłości i uznania bo jest najlepszym męskim bohaterem ever ♥


W takich kolorach raczej nie mam żadnej książki :D Więc postawię na prostotę i powiem że "Podaruj mi miłość" jest dla mnie takim symbolem świąt :D


Ekhem i tutaj powiem Dary Anioła! :D Każdy powinien przeczytać i pokochać bo jest to tak niesamowita seria, że żal jej nie znać :D


Nominuję każdego kto czyta ten TAG :D Takie uproszczenie bo wiem że niektórzy mają zawalone dni na publikację i mogłabym trochę was przytłoczyć :D  Także kto chce niech wykonuje! :D

11 komentarzy:

  1. ey no Gideon nie był aż taki zły! W końcu ile razy ratował Gewn? Ale o Darach Anioła zgadzam się w 100% <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga piosenka (której tytułu już nie pamiętam, ale dopiero skończyłam ją słuchać)faktycznie pasuje do November 9 :)
    Dary Anioła, Dary Anioła i największy słodziak - Jace :)
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo Gideonów w Twoim TAGu, a wydawałoby się, że takie rzadkie imię ;) Gideon z "Trylogii czasu" był zabawny i zdecydowanie bardziej go lubiłam od Gwen, która czasami miała jakieś odchyły ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A very interesting post !!! i follow you!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas����

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Trylogii Czasu oglądałam tylko "Czerwień rubinu", ale w tej części, no i oczywiście w filmie lubiłam tego bohatera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam Gideona z Trylogii Czasu!!
    Ale no oczywiście nikt się nie równa z Jace'em <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekhm, specjalnie zrobiłaś te ... po Gideonie! :P Ja już myślałam, że tego debila chcesz na elfa dać :D
    Jace <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Basshunter! Kurde, jak ja go dawno nie słuchałam! Aż sobie go puszczę teraz. ;D Wesołych Słonka Moje! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gideon był rozczarowujący w "Błękicie Szafiru", ale jak dla mnie, poprawił się zdecydowanie w "Zieleni Szmaragdu" :)
    Wesołych i radosnych świąt i zaczytanego roku 2017 - tak przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, biedny Gideon xD Też nie przepadam za gościem, ale jak dla mnie to nawet zreflektował się z Zieleni szmaragdu :P
    Święta <3 Szkoda, że już koniec ;-;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger