sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016 roku!


Hejka!
O.Mój.Boże! Nie mogę uwierzyć, że ten rok właśnie dziś się kończy! Co za tym idzie trzeba podsumować zmagania 12 miesięcy i to jak najkrócej, żeby Was nie zamordować samą ilością treści. Dlatego zaczynamy :D



Przeczytałam:
1. W spojrzeniu wroga - Amie Kaufman, Megan Spooner ♥ 344 strony
2. W sercu światła - Amie Kaufman, Megan Spooner ♥ 369 stron
3. Tajemny Ogień - C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld 380 stron
4. Tajemne Miasto - C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld 336 stron
5. Moja Formuła 1 - Mark Webber 330 stron

Co nam daje 1759 stron, czyli 57 stron dziennie. Nie jest źle chociaż spadło troszeczkę :(

Postów: 12 w tym 6 recenzji, Sąd książkowy, 4 TAGi i podsumowanie.
Obserwatorów: 192 (6 osób)
Odwiedzin: 63 353 (5211 wyświetleń)
Wzięłam udział w Mini Maratonie :D

Organizowały go Kitty i Suomi
Wstyd się przyznać, ale przeczytałam tylko 2 książki, które mogę podporządkować pod: Rodzinną opowieść: Mark Webber - Moja Formuła 1, może nie stricte rodzinna, ale rodzina w życiu Marka odegrała sporą rolę w tym kim teraz jest ♥ oraz pod kategorię: Bohater lubiący dobrą zabawę - Tajemne Miasto - C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld :) Także no ja i maratony = porażka xD

Dodatkowo moja biblioteczka została zasilona kilkoma pozycjami. Oto one:


 Idąc od góry:
Książka od przyjaciółki ♥
Książka z wymiany :)
Książka od przyjaciółki ♥♥♥
Książka od wydawnictwa Otwartego :)
Książka od przyjaciółki ♥
Książka od wydawnictwa SQN :)
Książka wygrana w konkursie :D



   Jak widzicie zmieniłam szablon tylko 2 razy! Co uważam za postęp bo rok temu nie mogłam zdecydować się na nic konkretnego. A dzięki Kitty mam nowy wygląd, nowy szablon i jestem jej ogromnie wdzięczna. Kocham Cię Kiciuś :D <3
   Przybyło też i Was. Rok temu było 70 osób, które są ze mną teraz jest was 192, czyli 122 więcej! To na prawdę cieszy! Dziękuje za wasz wkład w tego bloga :)
   Komentarzy też przybyło jednak moje komentarze Google+ nie dają się policzyć :(Wróciłam jednak do starych przez co komentarze Google+ się skasowały. Znaczy one są tylko ich nie wyświetla teraz przy tym układzie ... ;/
    Ilość postów niezmiernie mnie cieszy. Starałam się być systematyczna co zaowocowało, a zdradzę Wam, że i na Nowy Rok nie zabraknie póki co postów.
    Do tego pojawiło się kilka nowych serii, które ciepło przyjęliście. Wasze zaangażowanie w Problemy Fantastycznych Dziewczyn po prostu było cudowne. Nie wiem czy w tym roku pojawią się te posty, wszystko zależy od mojego czasu. No i Book Tour, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Mam taką mega pamiątkę, że nie uwierzycie <3 Dziękuje!
    Nawiązałam kilka współprac z autorami m.in. Łukaszem Wasilewskim i Marią Krasowską, ale również z wydawnictwami: Otwarte i SQN z czego jestem ogromnie zadowolona.
   No i mam kilka dobrych przyjaciółek Blogowych, których za nic w świecie nie oddam ♥ Moje słoneczka <3



   Przeczytałam aż 72 książki, czyli 24809 stron, co daje 68 stron dziennie :D Myślałam, że wynik będzie lepszy :O
    Najlepszą książką jaką mogę wybrać w tym roku było: W ramionach gwiazd - Megan Spooner i Amie Kaufman
   Najgorszą książką było: Delirium - Lauren Oliver
Nie sugerujcie się tym bo cudownych książek było całe mnóstwo i ciężko było mi wybrać te jedną jedyną, za to książek do miana najgorszej też było kilka więc to ciężko tak jedną wybrać :( W zakładce "Przeczytane w .." możecie poczytać jakie książki były złe, jakie dobre :D
   Zasiliłam moją biblioteczkę dużą ilością książek, a jej zbiór szacuje się na ponad 200 książek. Więc całkiem sporo jest wyciągania, odkurzania i głaskania cudeniek :D Nie wszystkie przeczytałam, ale coś się z tym zrobi :D
   Plany na 2017 rok? Na pewno chcę czytać! Czy mi się to uda w takiej ilości? Na pewno nie! Na pierwszy od szczał idą oczywiście kupione i nietknięte książki w 2016 tak więc zakaz na kupowanie, bibliotekę itp obowiązuje od stycznia. Może uda się wszystkie, może część, nie mam pojęcia. Na pewno będę się starać.


   Otóż jak już wspominałam spodziewam się Bobaska. Dlatego też styczeń dla mnie oznacza wariactwo na skalę światową. Nie wiem, czy posty będą się pojawiać systematycznie, czy nie, na pewno będę mieć problemy z ogarnianiem Waszych blogów, ale to i 2016 mi szwankowało, za co przepraszam :(
   Mam nadzieję, że pogodzę obie moje "pracę" i będzie to jako tako wyglądało.


    Z racji tego, że dziś Sylwester postanowiłam dla Was poszukać czegoś co pasowało by do podsumowania i było czymś lepszym niż liczby. A więc zapraszam na Sylwestrowy TAG książkowy, który podpatrzyłam u Reading is my Superpower! Zaczynajmy zabawę! :D

Zasady: 
Losujemy sobie książkę, która będzie odpowiadać danej kategorii. Potem otwieramy na losowej stronie i pierwsze imię jakie zobaczymy będzie odpowiedzią na pytanie.

Lista książek:
1. Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski
2. Wyśnione miejsca - Brenna Yovanoff
3. Hopeless - Colleen Hoover
4. Ugly Love - Colleen Hoover
5. Moja formuła 1 - Mark Webber
6. Lato koloru wiśni - Carina Bartsch elyas
7. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins gale
8. Magonia - Maria Dahvana Headley Aza
9. Love,Rosie - Cecelia Ahern Stephanie
10. Bez Słów - Mia Sheridan Archer

Pytania:

1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.
Andrew z nim tańczyć do rana to ja bym chciała *-*
 

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.
Wawerly ona jest cała pokręcona, więc dała by sobie radę :D

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.
Sky. No ładnie, Sky, no ładnie ... :( :D Choć z początku nie była taka grzeczna to jakoś mi jej szkoda takiej upitej xD
 
4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.
Miles. Ale, że jak to? :( tak impreza bez Milesa? :( smuteczek :( 
 
5. Osoba, która będzie imprezowym DJ.
Mark Webber xD to nie była ustawka, w książce jest tuzin imion, a tu padło akurat na głównego bohatera całej książki ;D Myślę, że Mark by sobie poradził :D Jest tak pozytywną osobą, że rozkręcenie imprezy nie byłoby dla niego problemem.
 
6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.
Elyas. O jejka :( Ale on na imprezce byłby niezawodny! To nic zadzwoni się do niego i namówi go, żeby jednak odpuścił Sylwester z Polsatem i wbił do nas :D
 
7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.
Gale. O matko koleś ty to może nie szalej z policją ;D

8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.
Aza. haha to by mogło trochę pasować ;D 
 
9. Osoba odpowiedzialna za wystrój sali.
Stephanie. Siostra Rosie myślę, że dałaby sobie jakoś radę. 
 
10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.
Archer. Ale to Sky za dużo wypiła xD Biedny Archer, ale wyleczymy go :D



   Chciałabym Wam życzyć w tym nadchodzącym roku samych cudowności. Dużo dobrych książek, spełniania się blogowo i prywatnie, by uśmiechy zawsze gościły na Waszych twarzach, a radość opromieniała wszystkich wokół. Spełniajcie marzenia! 

18 komentarzy:

  1. Ty już zrobiłaś podsumowanie grudnia i roku, ja dopiero myślę. Chorubsko się do mnie przyczepiło i mam mały zapał do blogowania.
    72 książki to dobrze, ja przeczytałam ponad 120, ale niestety mniej niż w roku 2015 - jednak każda książka to sukces :) Udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówka!! <3
      Wow zaszalałaś z wynikiem :)
      Ja więcej niż rok temu przeczytałam co jest sukcesem ;D

      Usuń
  2. Szczęśliwego i zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i Tobie również wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok ;3

      Usuń
  3. WOW! Świetny wynik! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku, kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Tobie również cudownego roku <3 Więcej książków i bądz dalej tak pozytywna :D <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje i Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :D

      Usuń
  5. No nie wierzę, Ty jeszcze TAG wmieściłaś, o rety rety. :D
    Ja ci życzę wszystkiego naj naj naj. Tobie i fasolce. Mam nadzieję, że nie będzie Ci zbytnio dokuczał i będziesz mogła spokojnie czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a jak tu wszystko weszło xD
      Dziękuje :D Na pewno zrobimy sobie taką organizację że będzie czas na czytanie :D
      Wszystkiego cudownego kicia <3

      Usuń
  6. "W ramionach gwiazd" chyba na prawdę musi być wspaniałe, bo wszędzie dużo tej książki. Pewnie przeczytam!
    Powodzenia w styczniu, nowym roku i w nowej roli, Mamusio! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla Ciebie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ja też przeczytałam 72 książki :D Ale ile stron to nie wiem bo mi sie nie chciało liczyć xD
    Wspaniałego i zaczytanego 2017 roku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co się podziało w tym grudniu, ale w co drugim podsumowaniu widzę "Tajemny ogień"- czy to ze względu na premierę drugiej części wszyscy się tak rzucili na pierwszą czy jak? :D
    "Zima koloru turkusu" to mistrzostwo w powieści NA, a Kasie West wymiata <3 Chociaż ja akurat wolę jej dwie inne powieści niż "Chłopaka z sąsiedztwa", ale to też kwestia gustu ;) Przeczytałaś naprawdę masę książek, u mnie było to 57, ale też jestem bardzo zadowolona ^^ Powodzenia w nowym roku oraz zdrówka dla maleństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No ty 2017 to masz wystrzałowy - wesele, bobo <3
    Super wyniki i tak przy tym, jak często cię dopadała niemoc czytelnicza :D
    Wiesz, że kocham robić grafiki, wiec to raczej zaszczyt, że masz na blogu coś, co zrobiłam (w sensie dla mnie zaszczyt, że jeszcze tego nie wywaliłaś :D) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać w nowym roku "W ramionach gwiazd". Już tyle osób poleca tę trylogię, a tu jeszcze jako najlepsza książka roku :)
    Gratuluję wszystkich osiągnięć i życzę dalszego rozwoju bloga i sukcesów na nowy rok! I życzę też wszystkiego dobrego dla Bobaska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby tak dalej ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby rok 2017 okazał się jeszcze lepszy! No i zdrówka, dla Ciebie i bobaska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger