piątek, 4 maja 2018

Zapowiedzi Maj


Dzień dobry, kochani!
Z przyjemnością przywitałam miesiąc maj. Wycieczka do Gdańska do mojej kochanej Oli, cudowne premiery. Ach...czy może być coś lepszego? :D Zatem zapraszam :D


Na sam początek chciałabym Wam się pochwalić. Z miłości do książek objęło swoim pierwszym patronatem medialnym książkę znanej blogerki książkowej Adriany z bloga Tajemnicze książki. Już niebawem przeczytacie u mnie o tej książce, a tymczasem zapraszam na krótki opis.



Uwikłani - Adriana Rak

Agata jest młodą kobietą, którą los od samego początku nie traktował dobrze. Nieudany związek z Michałem, przy którym doświadczyła ogromnego cierpienia pozostawił w jej sercu i pamięci wiele nieprzyjemnych wspomnień i uczuć. Niestety los ponownie chce z niej zadrwić, podstawiając na jej drodze kogoś, kto wywróci jej świat do góry nogami.

Piotr to szczęśliwy ojciec Jasia, który żyje tylko dzięki niemu. Każdego dnia musi udawać, że wszystko jest w porządku, że jest członkiem kochającej się rodziny. Stwarza pozory przed najbliższymi, co nie do końca pozwala mu być szczęśliwym. Uwięziony między tym, co trzeba, a tym, co chce, długo nie może wybrać właściwej drogi.

Dwoje zranionych przez życie ludzi, którzy chcą zapomnieć o tym, co było, chcą nauczyć się żyć od nowa, szukając drogi do szczęścia. Los niejednokrotnie wystawia ich na próbę pokazując, że to o czym się marzy nie zawsze jest osiągalne nawet wtedy, kiedy bardzo się tego chce.

Co spotka Agatę i Piotra? Czy kiedykolwiek wywalczą swoje prawo do szczęścia? Co kryje ich mroczna przeszłość? Na te i wiele innych pytań odpowie Wam pierwszy tom serii Uwikłani.
Premiera - Maj 2018. 
Wydawnictwo WasPos

Marionetka - Amo Jones
Madison Montgomery musi uciekać. Została zdradzona, upokorzona i poznała sekrety chłopaków z Elite Kings Club. Zostało jej bardzo mało czasu. Jeden zły krok, jedna zła decyzja mogą sprawić, że dziewczyna zniknie na zawsze.

Pomoc przychodzi z niespodziewanej strony. Madison zdobywa fałszywe dokumenty i szybko opuszcza kraj. W ucieczce towarzyszy jej najlepsza przyjaciółka, która też nie ma nic do stracenia. Dziewczyny będą szukały bezpiecznego miejsca jak najdalej od „Królów”, a w szczególności od jednego z nich.

Od tej chwili Madison będzie musiała uważać i stale oglądać się za siebie. Jednak czy podróż na koniec świata wystarczy? Jak długo będzie ignorować uczucie, które zrodziło się do bardzo złego chłopaka?

Premiera: 17.05.2018
Wydawnictwo: Kobiece

Proroctwo cieni - Michelle Madow
Nicole nie miała pojęcia, że pochodzi z rodziny greckich bogów. Dopiero kiedy zmieniła miasto i szkołę, dowiedziała się, że jest... czarownicą! 
Podczas oglądania Olimpijskiej Komety, ona i jej czterech znajomych z „boskiej” klasy zostają obdarzeni mocą żywiołów.
Kometa otworzyła też portal do innego wymiaru, z którego uciekł jeden z Tytanów.
Czy Nicole, tajemniczy Blake i reszta obdarzonych zdąży dotrzeć do przepowiedni na czas, aby ocalić miasto i świat?

Premiera: 25.05.2018
Wydawnictwo: Kobiece



Niepewość Violet i Luke - Jessica Sorensen
Życie Violet Hayes to katastrofa, ma wrażenie, że zaraz straci kontrolę nad sobą. Niespodziewane informacje spadają na nią jak grom z jasnego nieba i okazują się ostatnią kroplą, która przelewa czarę. W rezultacie Violet robi coś, przez co prawie traci życie. Całe szczęście, próba kończy się fiaskiem. Obiecuje sobie, że odtąd jej rzeczywistość będzie wyglądała inaczej. Próbuje więc dowiedzieć się, co tak naprawdę czuje do Luke'a Price, jedynej osoby, która zawsze oferowała jej pomoc…

Ale Luke to alkoholik i hazardzista, który dopiero zaczyna zdrowieć i sam musi zmagać się ze swoimi demonami. Zakochał się w Violet, lecz boi się jej to powiedzieć, bo może ją tym wystraszyć, albo co gorsze, odkryć, że ona nie odwzajemnia jego uczuć, tym bardziej, że na jej życiu nadal mrocznym cieniem kładzie się chłopak z jej przeszłości…
Premiera: 21.05.2018
Wydawnictwo: Zysk i s-ka

Żona między nami - Greer Hendriks, Sarah Pekkanen
Vanessa Thompson zrezygnowała ze wszystkiego – pracy i nowojorskich przyjaciół, by wieść bajkowe życie u boku „zbyt dobrego, by mógł być prawdziwy” męża Richarda, menedżera w funduszu hedgingowym. Gdy jednak ich z pozoru idealne małżeństwo się rozpada, Richard wiąże się z młodszą kobietą. Vanessa nie może się pogodzić ze stratą swojego męża…

Nellie, młoda nauczycielka, spotyka mężczyznę swoich marzeń. Starszy od niej o dziewięć lat Richard jest czarujący, przystojny i zamożny. Rozpieszcza ją i traktuje niczym królową. Do czasu…

Premiera: 23.05.2018
Wydawnictwo: Zysk i s-ka

Pierścionek z cyrkonią - Krzysztof Piotr Łabenda
Czy można całe życie szukać jednej kobiety? "Pierścionek z cyrkonią" to opowieść o młodzieńczej miłości, która swoje spełnienie znajduje dopiero po wielu latach. Historia zaczyna się w Gdańsku w roku 1967, gdy bohaterowie pobierają nauki w liceum, a potem przeskakuje do Paryża w roku 2008, kiedy spotykają się przypadkowo, już - jak to się mawia - jako osoby po przejściach.
Premiera: 23.05.2018
Wydawnictwo: Psychoskok







Mam nadzieję, że właśnie te książki uda mi się dla Was zrecenzować również w maju, więc czekajcie na moje opinie :) 
Cudownego, zaczytanego maja <3

30 komentarzy:

  1. Najbardziej chcę przeczytać pierwszy tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej ciekawią "Uwikłani" naszej koleżanki z książkosfery:)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat z tych co przedstawiłaś nie ciekawi mnie żadna, ale myślę że z biegiem miesiąca uda mi się zapisać kilka nowych tytułów do przeczytania, tak jak to miało miejsce w kwietniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu...szkoda :D Mam nadzieję, że może gdzieś coś wypatrzysz :D

      Usuń
  4. Zdecydowanie stawiam na "Marionetkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Marionetka" i "Proroctwo cieni" muszę koniecznie przeczytać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo czekam na Marionetkę :D Srebrny łabędź bardzo mi się podobał :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek z cyrkonią ma taką okładkę? Ja w zapowiedziach od Wydawnictwa dostałam inną...
    A co do książki Ady i ja nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja już zgłupiałam z tą okładką ...

      Usuń
    2. Rzecz jest banalnie prosta. Wydanie I z roku 2013 ma taką okładkę jak ta, tu prezentowana. Wydanie II zmienione nieco ma okładkę zupełnie inną (bardziej pastelową i nieco impresjonistyczną). Wydanie I jest już niedostępne.

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie ta książką, której patronujesz :) Może przez to, że bohaterka jest moją imienniczką, a może dlatego, że spodobał mi się wątek Piotra jako ojca :) Okładka trochę przywodzi mi na myśl jakąś książkę o treści erotycznej, ale przecież nie ocenia się po okładkach :D Ja czekam na "Przesilenie" K.B.Miszczuk w maju <3 Iiii chyba tyle, ale to jeszcze się pewnie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sięgniesz po nią :D
      Przesilenie też bardzo chcę :D

      Usuń
  9. Niepewność Violet i Luke'a od teraz również mam w planach :D
    Super książki wybrałaś, oby okazały się równie interesujące co opisy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza opisywana przez Ciebie książka nie bardzo mnie przekonuje, wiem, że to nie moje klimaty i prawdopodobnie bym nic więcej na ten temat nie powiedziała, gdyby nie okładka, która wygląda dla mnie nieszczególnie profesjonalnie :/ Cóż, mam nadzieję, że treść będzie lepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że mi się spodoba :D

      Usuń
  11. Zainteresowało mnie to „Proroctwo cieni”, muszę się temu bliżej przyglądnąć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D Ja niedługo zaczynam, więc zapraszam na moją opinię :D

      Usuń
  12. Bardzo jestem ciekawa "Uwikłanych", więc oczywiście czekam na recenzję. Chcę również dać szansę "Marionetce", chociaż pierwszy tom nie przypadł mi do gustu. "Niepewność Violet i Luke'a" muszę mieć koniecznie, bo uwielbiam autorkę i nie mogę się doczekać zaczęcia czytania o tej parze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak same perełki, których również jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  13. Cztery pierwsze to coś dla mnie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze "Spętani przeznaczeniem"! Druga część "Naznaczonych śmiercią", będzie 23 maja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proroctwo cieni tylko planuję z tej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Za parę dni też "Był sobie szczeniak: Ellie" :) kocham tę serię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger