środa, 6 marca 2019

Kusicielka - Natasha Lucas


 To właśnie twój zapach uzmysłowił mi, że jesteś drugą połową mojej duszy. Poznanie ciebie tylko potwierdziło to, co moje ciało wiedziało już od początku. Jesteś MOJA.
 
 
 
Tytuł: Kusicielka
Seria: Rasa
Autor: Natasha Lucas
Tłumaczenie: -
Liczba stron: 210
Liczba rozdziałów: 13
Gatunek: Fantastyka
Bohater: Mikayla/Jared
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  -


Drugi tom cyklu Rasa.

Mikayli życie nie głaskało.
Urodzona dla zysku, mając za matkę pijaczkę i ćpunkę, nieustannie musi stawiać czoła różnym przeciwnościom.
Zawsze jednak może być gorzej i dziewczyna przekonuje się o tym na własnej skórze.
Wydarza się tragedia, która zmusza Mikaylę do ucieczki w niebezpieczną Drugą Strefę.
Zmoknięta, przemarznięta i na pół przytomna zasypia w łóżku opuszczonej chaty, na którą przypadkiem udaje jej się trafić.
Chata jednak, bynajmniej, nie jest opuszczona, a chwilowo nieobecny właściciel jest jednym z owianej złą sławą Rasy.
Mężczyzna jest wielki, ponury, diabelnie seksowny i... nie może się doczekać, by pozbyć się Mikayli z domu.
Jared nigdy nie szukał i nie chciał partnerki. Można więc sobie wyobrazić jego zdziwienie, gdy zjawia się ona w jego samotni, emanując zachwycającą mieszanką delikatności i seksu.
Oparcie się urokowi Mikayli jest najtrudniejszym zadaniem, z jakim kiedykolwiek przyszło mu się zmierzyć.
(Opis z Lubimy Czytać)  


Był za słaby. Ciągnęło go do niej tak kurewsko mocno i ciężko było mu z tym walczyć. Być tak blisko niej i hamować się całą siłą woli, by jej nie dotknąć? Tortury.
 
   Pierwszy tom czytałam już będzie ze dwa lata temu, jednak wtedy pokochałam bohaterów, którzy byli inni, ale przy tym tak zachwycająco prawdziwi. A jak było tym razem? 
 
   Styl autorki polubiłam już w pierwszym tomie i widać, że się rozwinął, jednak nadal pozostał lekki i przyjemny. Czytało się szybko. Dialogi były naturalne, a sceny 18+, były takie ze smakiem i wywoływały rumieńce na policzkach.
   Akcja jak zwykle była ciekawa i wprawiała w szybsze bicie serca. Każde wydarzenie pociągało za sobą inne, a my nie zgubiliśmy się w tym świecie. 
    Okładka jest ciemna, mamy drzewo i kobietę, która skrada się? Obserwuje? Można interpretować dwojako, jednak po przeczytaniu dojdziecie do wniosku, że pasuje idealnie. 
 
    Mikayla, to młoda, piękna kobieta, która jako dziecko, czy nastolatka nie miała łatwego życia. Jej matka, ćpunka, nastawiona jedynie na pieniądze jakie dostawała za urodzenie i "wychowywanie dziecka", nie była dobrą towarzyszką. Mikayla musiała pracować, ogarniać dom, by dało się jako tako w nim żyć, a dodatkowo musiała walczyć z facetem mamy, który miał w planie wykorzystać ją seksualnie. Dziewczyna nauczyła się rzucać nożami, by choć tak móc się bronić. W drzwiach miała aż sześć zamków! A rodzona matka stała po stronie Hanka, broniąc go i zrzucając winę, że to dziewczyna chce go uwieść! Dacie wiarę? Przez wypadek zmuszona jest opuścić Pierwszą Sferę i skierować się do Drugiej, gdzie nie żyją ludzie. Żyje tam Rasa, o której mówi się ogólnie rzecz biorąc źle. Jednak Mikayla przekonuje się, że to są tylko plotki, a nie każdy jest zły jak to opisują. Tak poznaje Jareda, który opiekuje się nią gdy jest chora, jednak nie chce mieć z nią nic wspólnego. Wyczuł w niej bowiem swoją partnerkę, a nie ma zamiaru się wiązać. Próbuje się pozbyć dziewczyny, ale rozłąka jest dla niego zbyt bolesna. Jak potoczą się ich losy i czy będą razem? 
    Jared to brat bliźniak Jace, którego możemy poznać w pierwszym tomie. Jest przystojny, umięśniony i wywołuje wypieki na twarzy już samym swoim pojawieniem się. Nie chce się wiązać ze swoich własnych, trudny i bolesnych powodów. To chłopak, który stracił rodziców gdy miał zaledwie cztery lata. Jednak potrafi zająć się człowieczkom, w końcu partnerka jego brata jest właśnie człowiekiem. Ale on sam nie zamierza wchodzić w większe relacje z Mikaylą, więc nie przywiązuje do jej pojawienia się większej uwagi, dopóki ta nie opuszcza go. Wtedy facet zaczyna wariować i jej szukać. Jak przyjmie ich Rasa? Czy to ma sens? I co ukrywa Mikayla? 
 
   
Powiem Wam, że ponowne spotkanie Rasy, było dla mnie udane i cieszyłam się, że mogę znów wejść do tego świata. Jest on bowiem inny i taki ciekawy. Uwielbiam niebanalną fantastykę i tutaj ją dostałam w świetnej formie. 
   Mamy tutaj miłość, która przez wzgląd na różne pochodzenie nie jest łatwa, ale jest piękna. Mimo iż Jared nie chce się angażować, jest kochany, pomocny i widać, że zależy mu. Boi się jednak czegoś poważniejszego, bo to nie zawsze kończy się dobrze. Ale dziewczyna wydobywa z niego cechy, których nikt nie widział odkąd go znają. Także miłość uskrzydla i dodaje takiego blasku :D
      Dodatkowo sceny 18+ dodają takiej pikanterii i są dodatkiem, który nie przysłania całej fabuły. Dlatego myślę, że spodoba się miłośniczkom tych scen. A i osoby lubiące fantastykę znajdą coś dla siebie, a nie zgorszą się przez seksy ;D 
    Ogromnie podobała mi się ta książka i będę ją wam polecać z czystym sumieniem. Autorka zasługuje na wasze uznanie, bo na tak nie wielu stronach tworzy coś, co jest przemyślane i cudowne. 
 
 
 Przez lata unikał kobiet, by nie okazało się, że któraś mogła być mu przeznaczona. Tak wiele wyrzeczeń, tłamszenia swojej natury, ukrywania się i na co to mu przyszło? Wyglądało na to, że z przeznaczeniem nie sposób było walczyć. Ale on spróbuje. Nie ważne, jak bardzo pragnął Mikayli i jak bardzo go do niej ciągnęło. Nie polegnie.
Dziękuje Autorce za możliwość przeczytania i mam nadzieję, że kiedyś oba tomy znajdą się w wersji papierowej, bo jest to seria, która na to zasługuje. Gratulacje kochana, kolejnej świetnej książki ♥ 
 

6 komentarzy:

  1. Czytałem tą książkę i według mnie jest super <3 Dla mnie to taki troszkę kurs uwodzenia :D. Nigdy nie wiadomo kiedy takie umiejętności mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem, nie jest to mój gatunek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszy tom i niestety nie znalazłam w nim nic, co by mi się spodobało. Z tego względu raczej nie sięgnę po drugi.

    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszy tom i niestety nie znalazłam w nim nic, co by mi się spodobało. Z tego względu raczej nie sięgnę po drugi.

    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego tomu, ale tak zachwalasz, że mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja zaje…fajna wprawdzie przeczytałam już po mojej lekturze ale oddaje wszystko w słowach które ja bym szukała do zwieńczenia 🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger