poniedziałek, 29 marca 2021

Kasta. Granice pokusy - Ana Rose, Kinga Litkowiec

Kasta jest prawem. Oni są kodeksem. Ich zasad się nie łamie. Naruszenie ich może srogo kosztować.




Tytuł: Kasta. Granice pokusy 

Seria: 


Autor: Ana Rose, Kinga Litkowiec 


Tłumaczenie: - 


Liczba stron: 290


Liczba rozdziałów: 30


Gatunek: Literatura obyczajowa, romans


Bohater: Kinsley, Mason, Connor 


Narracja: Pierwszoosobowa 


Wydawnictwo: WasPos 


Data premiery : 14.02.2021


Ocena: 5/10


Rozbudź wszystkie zmysły.
Miej oczy dookoła głowy.
Bądź gotowa na wszystko.

NADCHODZI KASTA

Nikt nie jest bezpieczny, gdy oni są w pobliżu. A jeśli jesteś obiektem ich zainteresowania i mrocznych fantazji, możesz być pewna, że nic nie jest w stanie ich powstrzymać.
Zagraj w grę, w której oni wyznaczają zasady. Bądź ostrożna, bo widzą każdy Twój ruch. Napędza ich Twój strach. Sprawia, że jeszcze bardziej pragną Cię mieć. Jesteś gotowa na to, co dla Ciebie przygotowali?
Mroczne myśli są nieodłączną częścią ich działania. Robią to, na co mają ochotę. Biorą wszystko, czego zapragną.
A teraz chcą Ciebie.

(Opis z Lubimy Czytać)


 Wybrana? O czym ty pieprzysz? Puść mnie, bo zacznę krzyczeć!

- Dołączysz do nas Kinsley. Dołączysz do Kasty. - mówię wolno, obserwując złość i zaskoczenie malujące się na jej twarzy.

- Nigdy w życiu! - wyrywa mi się, a Mason od razu ją łapie i przyciska do siebie. - Przysięgam, że na prawdę zacznę krzyczeć, jeśli natychmiast mnie nie puścicie! Jesteście pojebani.

- Krzycz. Nie ma tu nikogo, kto by ci pomógł. Choćby piśnij, a trener uda, że ma ważny telefon i wybiegnie. Wiesz dlaczego, mała? - zbliżam swoją twarz do jej twarzy. - Bo my jesteśmy pierdolonym prawem.

Pióro Any Rose uwielbiam i nie ukrywam sięgnęłam po tę książkę właśnie ze względu na tę autorkę. Z piórem Kingi nie bardzo przypadliśmy sobie do gustu, ale myślałam, że w duecie będzie lepiej. No i cóż... Zapraszam na recenzje.

Kinsley to młoda dziewczyna, można powiedzieć z dobrego domu. Ma bogatych rodziców i adoptowanego brata. No i właśnie ten brat, mimo iż przyrodni, zaczyna oczekiwać od dziewczyny rzeczy, których brat od siostry nie ma prawa chcieć. Do tego należy do Kasty, do której należą też inni chłopacy. Kasta to nic innego jak coś na wzór bractwa w collegu, którzy zajmują się głównie zastraszaniem i łamaniem kobiet. Chcą, by kinsley była ich zabawką seksualną. Co z tego wyniknie?

Autorki piszą lekko, przez co książkę czyta się szybko. Opisów jako takich nie ma wiele, za to opisów scen 18 + jest sporo, co chwilę. Prócz tego, że dla mnie były nie smaczne, to było ich po prostu za dużo.

Okładka jest piękna i przyciąga wzrok. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy kilku bohaterów. 

Nie wiem, co ja mam powiedzieć o tej książce. Na początku myślałam, że będzie ciekawa, czymś mnie zaciekawi. Prolog zwiastował coś fajnego, a to co potem się wydarzyło pozostawiło nie smak. 

No po prostu to jak traktował brat siostrę (dobra wiem, przyrodnią), to po prostu mi się w głowie nie mieściło. Starszy brat w moim mniwmamiu, powinien bronić siostry, powinien ją chronić przed złem. A tymczasem co? Wykorzystuje ją seksualnie, gdy jest pod wpływem alkoholu. Proponuje chłopakom, żeby się z nią zabawili, chcą złamać ją w najgorszy możliwy sposób. Nawet teraz pisząc to, po kilkunastu dniach od przeczytania jest mi po prostu nie dobrze.

Książka może podobać się fankom mocnych historii, gdzie seks przelewa się z niemal każdej strony. Może spodobać się osobom, które lubią relacje siostra-brat. Ale jeśli macie słabe nerwy, to nie jest odpowiednia pozycja dla Was. Ja się zawiodłam, ale wiem, że są osoby, którym się podobała. Jeśli macie na nią ochotę, to warto zawsze spróbować.


Oddalam się od niego, jakbym uciekała przed samym diabłem. Serce wali mi, jak szalone, bo znów dałam mu się omotać i pozwoliłam na to, co chciał.


 

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger