poniedziałek, 15 stycznia 2024

Kiedy pada deszcz - Lisa de Jong

Myśl o mnie, kiedy pada deszcz. Będę Twoim parasolem. Będę ochroną przed burzą, kiedy życie stanie sie nieznośne. Nie pozwól, by deszcz Cię zmył.


Tytuł: Kiedy pada deszcz 
Seria:  Rain (Tom 1)
Autor: Lisa de Jong
Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek
Liczba stron: 550
Liczba rozdziałów: 
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Kate, Asher, Beau
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  Filia 
Ocena: 10/10
Wyzwanie: 1/52

Odkąd sięgam pamięcią, Beau Bennett był moim najlepszym przyjacielem. Kochałam się w nim, zanim wszystko się zawaliło. Teraz chłopak chce ode mnie czegoś więcej, ale nie jestem w stanie mu tego dać. Wszystko się zmieniło. Chciałabym móc powiedzieć mu dlaczego, ale nie potrafię.
Nie wiedziałam, jak bardzo go potrzebuję, póki nie wyjechał na studia, a ja zostałam kompletnie sama.
Pewnego dnia do miasta zawitał Asher Hunt.
Chłopak z ciemnymi, urzekającymi oczyma i zarozumiałym uśmieszkiem tchnął życie w to, co ze mnie pozostało. Pomógł mi zapomnieć o bólu, który więził mnie już od tak dawna.
Byłam zraniona.
Zostałam ocalona.
Odzyskałam nadzieję.
Tamtej nocy myślałam, że to koniec mojej historii, jednak teraz wiem, że był to jej nowy początek.
Przynajmniej dopóki pewien sekret nie wywrócił mojego świata do góry nogami…
Ponownie.
(Opis z Lubimy Czytać) 

..Bez względu na to, czy leżysz obok mnie, czy żyjesz w moich wspomnieniach, będę cię kochała. Zawsze. Na wieki...

 Kiedy pada deszcz to historia można powiedzieć stara, a ja dopiero teraz sięgnęłam po nią i przepadłam. Przepadłam do tego stopnia, że to ona odblokowała mnie czytelniczo. Ostatni okres to czytanie głównie z przymusu, aby coś przeczytać, a ta książka była pierwszą przy której chciałam się zatracić.

Historia Kate jest przejmująca. Chwyta za serce już od pierwszej strony, bo to co ją spotkało jest okropne i niewyobrażalne. Cały jej poukładany świat legł w gruzach i nawet Beau (najlepszy przyjaciel) nie był w stanie jej pomóc. Dopiero pojawienie się Ashera odblokowuję coś w jej życiu. Chłopak sprawia, że znów się uśmiecha. Tylko czy to będzie trwać wiecznie?

Autorka stworzyła dla nas wspaniałą powieść, która sprawia, że nasze serce bije szybciej, a łzy lecą po policzkach. To książka z gatunku "Promyczka" czy "Tysiąc pocałunków", więc jeśli jesteście fanami tych dwóch przeze mnie wymienionych, to "Kiedy pada deszcz" będzie dla was idealne. Ja jestem totalnie zakochana. Polecam


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta książka. Również serdecznie ją polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że "Promyczek" to książka, która ujęła moje serce, więc może skuszę się i na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger