środa, 17 stycznia 2024

Riley Thorn i Trup w garderobie - Lucy Score


 Tytuł: Riley Thorn i Trup w garderobie 

Seria: Riley Thorn (Tom 2) 
Autor: Lucy Score 
Tłumaczenie:  Olgierd Maj  
Liczba stron: 
Liczba rozdziałów: 
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Riley
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  Editio Red
Ocena: 8/10

Lubię twórczość autorki, więc z przyjemnością sięgnęłam po tę historię. I powiem wam, że bawiłam się naprawdę super. Trochę przypomniała mi serię "Przypadki Daisy D.", którą jako nastolatka uwielbiałam, albo nasza Kalinę z serii "Kalina w malinach". Ale to porównanie jest ogólnie na plusik.

Tutaj nasza Bohaterka też lubi pakować się w różne kłopoty, a do tego jest jasnowidzem. Brzmi ciekawie? I takie właśnie jest. Mamy tu kryminał, połączony z fantastyką i okraszony romansem. Czyli wszystko co lubię w książkach zostało w niej tutaj zawarte. 

Bawiłam się naprawdę dobrze pomimo iż początek nie był dla mnie łatwy. Dopiero pisząc dla was parę słów zauważyłam, że jest to tom 2, a ja pierwszego niestety nie czytałam. Dlatego myślę, że najlepiej wziąć się za nie od początku, bo może wtedy nie będziecie czuć się zagubieni. Ja finalnie się odnalazłam i podobała mi się ta historia. Dlatego polecam was serdecznie. 

Współpraca reklamowa z Wydawnictwo Editio Red 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger